Geçmişle yüzleşmeye korkan bir kız çocuğu

1.2K 74 21
                                    

6.Bölüm: Geçmişle yüzleşmeye korkan bir kız çocuğu

(Final)

Aynadan yüzünü izlemeyi çok isterdi Mi Ran. Kocasının kokusunu ve sıcaklığını hissettiği için sabaha kadar uyuyamamıştı. Taehyung'un beline sarılan ve ona güven veren ellerini bir daha hissedememekten o kadar korkmuştu ki uyumayı başaramamıştı işte. Yarın sabah taburcu olacaktı. Kocasının erkeksi kokusu burnuna doluyordu. Ne kadar zordu yanında olan birini özlemek. Bunu hiç kimseye anlatamazdı işte Mi Ran... Uzaklarda olup onu özlediğini bilse bu hayatta tutunacak bir dal bulabilirdi ama yanı başındayken o kadar zordu ki sevdiği kişiye uzak kalmak. Taehyung'un kendisini çok iyi tanıdığını biliyordu ve bu yüzden cümlelerindeki imaların kendisini kırmak için bizzat söylendiğini biliyordu işte Mi Ran. Birini çok iyi tanımanın en büyük hazin sonu budur işte. Sizi nasıl mutlu edeceklerini bildikleri gibi size dünyada cehennemi yaşatmayı da bilirlerdi.  Mi Ran gözlerinden süzülen damlalara inanamıyordu. Sahi bu kadar mı özlemişti kocasını? Her sabah kahvaltı masasında birlikte oturdukları kocasını ne kadar özlediğini şimdi yanında böyle savunmasız ve masum yatarken mi fark edebilmişti Mi Ran?

Taehyung'un hafif uzamış koyu kumral saçları alnında gelişigüzel dağılmıştı. Dudakları hafif aralıktı ve karısını tutan elleri o kadar sıkıca bağlanmıştı ki bu bir rüya diye düşündü Mi Ran. Saçlarında ellerini dolaştırmaya bile korktuğu adam iki sene öncesine kadar dünyadaki en mutlu olduğu adamdı. Yağmur yağdığı zaman Taehyung mutlaka evlerinin kapısına gelir birlikte yürüyüşe çıkarlar sonra da battaniyenin altında birlikte dram filmi izlerlerdi. Mi Ran her ağladığında Taehyung ona kızar onun yanaklarındaki yaşları öpücükleriyle gidermeye çalışırdı. Birlikte öykü yazmayı da çok severlerdi. Mi Ran ne zaman öykü yazmaya başlasa ilgi isteyen Taehyung  küçük bedeni kavrayınca küçük kız ne yapacağını şaşırır yazacaklarını karıştırmaya başlardı. O anlarda yardımına yetişirdi Taehyung ve küçük olanın yanaklarına öpücükler sıralarken onun öyküsünü yazmasına yardımcı olur ortaya fikirler atardı. Çok mutluydular işte birlikteyken. Gereksiz kıskançlıklar ya da yanlış anlaşılmalar olmazdı hiçbir zaman. Uzun uzun sohbet ederler ve seyahat etmeyi çok severlerdi. Hayat ve gelecek hakkında konuşurlardı. Birlikteyken zamanın nasıl geçtiğini anlamazlardı bile. Taehyung'un sekse dayalı olmayan ilk ciddi ilişkisiydi Mi Ran. Öyle ki kıza kıyamıyor o şekilde yaklaşamıyordu ve Mi Ran'ın da tensel temaslardan korktuğunun bilincindeydi. Küçük olana kıyamaz ona kırılacak bir vazo kadar değerli davranırdı her zaman. Nereden nereye diye burnunu çekti genç kadın. İlişkilerinin son zamanlarını düşünmek istemiyordu ama. Büyü bozulalı çok olmuştu... Kazadan bile çok önceydi hatta...

Taehyung'un kulağına doğru fısıldadı: '' Her şeyi kaza başlatmadı sevgilim ama aramızdaki bu anlamsız soğukluğu o bitirir sandım. Yanılmışım. '' Taehyung'un yanağına tüy kadar hafif bir öpücük bıraktığında odanın penceresinden güneşin ilk ışıkları gözüne gelmeye başlamıştı. Gözünü hafif kısmak durumunda kalmıştı. İşte bitiyordu. Taehyung uyanacak ve büyü bozulacaktı. 

Taehyung gözlerini kırpıştırarak anlamsız kelimeler fısıldamaya başlamıştı. İşte uyanıyordu. Taehyung yanında kendisini izleyen karısını görünce irkildi ve toparlanmaya başladı: '' Hiç uyumadın mı sen?'' Gözlerinin altı morarmış karısına şaşkınlıkla bakarken hızla toparlanmış ve üzerine pantolonunu geçirmişti. Genç kadın Taehyung'a bakmamaya çalışıyordu. Ne yazık ki uzun süredir birlikte olmadığı eşinden etkileniyordu ve bunu itiraf etmek çok utanç vericiydi. Küçük olan kendi kendine anlamsızca mırıldanmaya başlayınca Taehyung bir çırpıda karısını kucağına alıp banyoya adımlamıştı. Mi Ran itiraz bile edemeden kendisini kocasının kucağında bulmuştu. Taehyung ılığa açtığı hastahane lavabosunda karısının yüzünü yıkarken Mi Ran keyifle kıkırdamaya başlamıştı. '' Taehyung... ''  Esmer olan küçüğün cıvıltılı sesiyle karısına bakmış ve gözlerinin önüne gelen saç telini kulağının arkasına iliştirmişti.

kim taehyung - i hate, i  love you  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin