Eski bölümlerdeki Momo karakteri Jennie olarak değiştirildi haberiniz olsunn (dayanamadım çıtırımı bi an önce eklemek istediğim için ve momoyu kadroya almak anlamsızdı benim için zatenjhdfhj),, ve yılanlardan triggerlanan varsa da üzgünüm bir süre adı geçecek..
ayrıca şu fotoğraflar buram buram minya vibe 👌🏻👌🏻
11. Bölüm, "Eve dönüş"
໑໑
11
Maine'den ayrıldıkları günün bir sonrakisiydi. Önlerine çıkan pürüzü halletmeden önce aynı yerde uzun süre kalmamaları gerekiyordu, ve iptal edilen sirk açılışı da bununla birlikte aksamıştı. Maine'de yapılması planlanan ilk oyun da hâliyle değişmiş bulunuyordu. Gazetedeki haberden tüm kumpanyacıların haberi vardı ve artık hepsinin aklında aynı amaç vardı şimdi; Kuzey Karolina'yı düşürmek.Tamamen. Sadece sarayı yakarak değil, krallığı ortadan kaldırarak.
Jimin gergindi bu haberin aralarında konuşulması için, ama hiç kimseden negatif bir dönüt almadığında, içi bir tür rahatlamaya kavuşmuştu. Güvendiği insanların içinde olma hissi mükemmeldi. Artık bunun bir parçası olduğunu hissediyordu. Onun da görevleri vardı kendi aralarında, etrafında ona ismiyle hitap eden insanlar ve konuşup güldüğü kişiler vardı. Bu yüzden kesinlikle o ara sokakta bozguna uğramış hâlinden çok daha güçlü hissediyordu şimdi. Ve, sadece hissetmekle de kalmıyordu aslında, güçlüydü olduğunu biliyordu.
"Miri'ye dikkat et,"
Jimin başını yere çevirdi ve ayak bileklerinin arasından hızla sürünüp giden yılanı gördüğünde irkildi, bu hâlâ alışamadığı nadir şeylerden birisiydi.
Maine'den çıkarak haritalarında biraz geriye gidip Oyma denilen bir kasabada konaklamaya karar vermişlerdi. Oyma, Maine ile Kuzey Karolina arasında kalan, oldukça küçük ve pek soylu insanların barınmadığı bir kasabaydı. Belli belirsiz bir yerdi, pek çok insan oranın haritadaki yerini bile bilmezdi. Ama kumpanya için oldukça önemliydi. Çünkü sirk ekiplerinin geri kalanını oradaydı bir süredir, ve şimdiki hâlleri ile kumpanyacılar arasında bir tane bile eksik yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MINYA 'ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
FanficPark Jimin krallığın gizli sırrıydı. Kimselerin görmesine izin verilmediği yüksek surların ardında tutulur, sakınılırdı. O gizli bir mücevher, saklı bir hazineydi, yıllar önce henüz doğduğunda; bir cadının gazabıyla gözlerine gömülen Minya'ların be...