Yazdıklarım konusunda en çok özgüvensiz hissettiğim bir dönemden geçiyorum, buna rağmen birkaç kelime de olsa her gün ekleyerek bitirmek istedim bu bölümü.. umarım beğenirsiniz ve desteklersiniz,, okuduğunuz için teşekkür ederim <3
ayrıca biomda minya playlisti var, ilerledikçe daha fazla şarkı konacak içine, dileyen gidip kaydedebilir ve okurken dinleyebilir♡
12. Bölüm, "Ölümcül Güzellik"
໑໒
12Birinci basamak tüm olasılıkları göz önüne alarak iyi bir plan oluşturmaktı.
Kuzey Karolina kralını indirmek söz konusu olduğunda, içlerinde bulunduğu durum yüzünden olasılıklar fazlasıyla değişiklik gösterebiliyordu. Buna rağmen Jungkook ve diğerleri bir planı eksiksiz tutmak için ellerinden gelenin en iyisini yapmışlardı. Jimin suikast düzenlemekte ya da plan oluşturmakta iyi sayılmazdı, bu yüzden diğerleri fikirlerini söylerken onları iyice dinledi ve her birine kulak vermekle ilgilendi. Her ne kadar o yaşına kadar babasına büyük bir nefret beslese ve günün birinde mucizevi bir şekilde yok olup gitmesini dilese dahi bunu hiç gerçeğe dönüştürmek gibi bir şey düşünmemişti, elbette. Buna cesareti olmamıştı, ki bir kralı öldürdükten sonra başına kalacak krallığın, orasının yaşadığı ev olması, o zamanlar böyle bir şeyi gerçekten düşünemeyecek kadar korkak olması sebepleriyle aklına dahi gelmeyecek tarzda bir şeydi. Ama artık bir şeylerin başına tak ettiğini hissediyordu. Kaçıp kurtulduktan sonra kralın bir şansı vardı, onsuz devam etmek ve yarısı yanmış sarayında hayatının geri kalanını geçirmek gibi. Ama onun yerine biricik oğlunun hasretine dayanamayıp arama emri çıkarmak, kendi sonunu nihayet çağırmasına sebep olmuştu.
Sonrası ikinci basamaktı. Harekete geçmek.
Ve bunu tüm süratle yapıyorlardı. Çünkü üçüncü adım şehrin göbeğinde, tüm herkesin gelebileceği kadar büyük, şaşalı ve ihtişamlı bir sirk gösterisi sunmaktı.
Saraya düzenleyecekleri küçük saldırı sırasında yapılacak bu oyun tamamen dikkat dağıtmak için de olsa karmaşık ve önemliydi. Oyun devam ederken Jimin ve Jungkook yerli kılığına girip saraya yol alacaklardı. Sadece ikisini göndermek tehlikeliydi, ama aynı zamanda da ellerinden tek gelendi. En fazla bir kişi daha alabilecek olsalar dahi ikisi de bunun iyi bir fikir olmadığını ileri sürerek suikast planının büyüğünü kendilerine almışlardı. Bunun iki türlü sebebi vardı; ilki saray yolunun daha tehlikeli olmasıydı. Kuzey Karolina'da tüm kumpanya risk ve tehlike altındaydı, eğer onların kim olduklarını anlarlarsa zindana atılmakla vakit bile kaybetmeden idama yönlendirilebilirlerdi. Jimin ve Jungkook için durum kesinlikle böyleydi pek tabii, ama diğerleri de yardım ve yataklıktan aynı sonuca maruz kalabilirdi. İkinci sebepse sirkte tam takım bir kumpanyaya ihtiyaç duyulmasıydı. Sihirbazları zaten kral avlamak için sahnede olmayacaktı, o yüzden geriye kalanlar ellerinden gelenin en iyisini yapıp vakit kazandırma konusunda yardımcı olmalılardı. Sahnede isterlerse üç kişi olsalar dahi göz kamaştırıcı bir gösteri sunmaya yetecek yeteneğe sahip olsa da hepsi, yine de işi şansa bırakmamak en iyisiydi.
Orada ne kadar vakit geçirirlerse zabıtların ani bir kararla içlerini arama ihtimali o kadar artıyordu. Böyle bir şeye elbette hazırlıklılardı, yine de gergin ortamı uzatmaya hevesleri olmadığından çadırlarını kurdukları günün bir gece sonraki akşamı, yani geldikleri günden iki gün sonrasında sirki gerçekleştirmeye karar verdiler. Yeterince kişinin duyması ve müşteri birikmesi için yeterli bir zaman değildi ama sokaklara astıkları posterleri olabildiğince çoğaltmaya çalışmışlardı. Üstelik giriş için ücret talep etmemek sadece şimdiye mahsus bir şekilde tüm köylüleri tek bir alanda toplama çabasına yardımcı oluyordu. Kumpanyacıları bedava bir oyuna ikna etmeye çalışmak başka bir zaman bir deveye bale pabucu giydirmek kadar imkansızdı, ama bu sefer durum farklılığı yüzünden kimseden ses çıkmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MINYA 'ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
FanfictionPark Jimin krallığın gizli sırrıydı. Kimselerin görmesine izin verilmediği yüksek surların ardında tutulur, sakınılırdı. O gizli bir mücevher, saklı bir hazineydi, yıllar önce henüz doğduğunda; bir cadının gazabıyla gözlerine gömülen Minya'ların be...