Really The End...

34 4 0
                                    

A teď jak to skončilo doopravdy:

Následující den mě pustili s velkou slávou domů. Všichni byli u vytržení z toho, že budu žít a že všechno se zase zlepší.

Doktor Stefan byl taky hodně rád a pověděl mi, že do půl roku to prý bude vypadat tak jako kdybych neměla žádnou rakovinu.

Milla sebou málem sekla, když jsme jí s Thomasem pověděli, že se uzdravím. Slíbila mi, že potom mě klidně vezme do Áčka a pořádně mě tam opije až do němoty, což Thom razantně zamítl, protože se mu to ale vůbec nelíbilo.

Ve čtvrtek mi přišlo asi tucet smsek od spolužáků, kteří se už dávno dozvěděli o mé nemoci.

Všichni mi přáli všechno nejlepší k uzdravení, které by mělo být po více než roku už konečně v dohlednu.

V pátek a o víkendu jsme jeli na venkov k babičce a dědovi. Opět tu zavládl čirý smích a radost. Oba dva byli velice překvapení, když zjistili, že mám Thomase, ale nakonec ho přijali do rodiny tak hladce, jak to jen jde.

Zažili jsme spoustu legrace a zdálo se, že se všechno zase vrátí k lepšímu.

Zemřela jsem v noci z úterý na středu ve spaní. Nebolelo to. Nakonec se ukázalo, že rakovina neustupovala, ale naopak, chystala se zasadit poslední úder.

Zemřela jsem na srdeční zástavu a neokysličený mozek.

REALLY THE END....

Doufám, že se Vám moje krátká povídka líbila... Hrozně moc bych poděkovala svým spolužačkám a zároveň kámoškám, které mě nakonec nezabily za to, že jsem Senju opravdu nechala zemřít ( i když co si budu nalhávat, skoro to udělali)

PS: Až teď jsem si uvědomila, že Lásky tak trochu jinak, mají stejné jména hlavních postav... Senja [sendží] ( trochu pozdě vám napsat jak se to jméno vyslovuje co?) a Thomas.. Řeknu Vám to takhle, neudělala jsem to schválně, ale Senja je moje nejoblíbenější ženské jméno a Thomas, no to pochopí jen ti co mě znají..

Senja Laney ✔️✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat