8.BÖLÜM

342 39 0
                                    

Aradan aylar geçmesine rağmen annemin durumunda hiçbir değişiklik yoktu.Sanki sonsuz bir uykuda gibiydi.Ama yinede Sirena hergün bildiği yöntemleri bıkmadan deniyordu.Ben bile tüm umudumu kesmişken Sirena annemden vazgeçmemişti.Alex ise aylardır ortada yoktu.Tüm krallık yasa boğulmuş ilk geldiğim zamanki o cıvıltılı,renkli hayatını kaybetmişti.Sarayın tüm kapıları kapatılmıştı.Ben her zamanki gibi Finix'in yanında otururken Sirena yanıma geldi ve oturdu.Birşeyler söylemek istediği belliydi ama lafa giremiyor öylece kıvranıyordu.Sirena tam lafa girecekken Alex geldi yüzünde anlamsız bir tebessüm ve elinde kalın bir kitap vardı."Gelin benimle"diyip hızlıca içeri geçti.Basamakları üçer üçer iniyordu.Basamakların bittiği yerde bir oday girdi.Bu odayı hiç görmemiştim.Odaya girdiğimizde ortada kocaman bir masa ve etrafına dizilmiş büyük sandalyeler vardı.Alex bizi masanın etrafına toplayıp elindeki kitabı masanın üzerine açtı.İçindenbir harita çıktı.Bu harita buranın haritasıyda.Dünyanın içine gömülmüş başka bir dünya.Normal insanların asla göremeyeceği bir dünya.Ben haritayı incelerken Alex kitaptan bir sayfa açtı ve anlatmaya başladı."Anneni kurtarmanın bir yolu var Armes.Usta Luke'u bulursak anneni iyleştire biliriz ama..."diyip cümlesini yarıda bıraktı."Aması ne Alex"dememle Alex susup haritayı eline aldı."Ama öncelikle Luke'u ortaya çıkarmalıyız"dedi."Tamam nasıl çıkartıcağız"diye sordu Sirena."Onu çağırmamız içın gerekli aletleri bulursanız ve Armes birleştirirse onu ortaya çıkartabiliriz."dedi Alex sesinde ufak bir titreme vardı."Neden ben"diye sordum ama cevabı Alex yerine Sirena verdi."Çünkü en güçlümüz ve en insani olanımız sensin"dedi Sirena.Alex ise başını sallayarak onu doğruladı."Aletlerin birincisi sessizlik bölgesinde diğeri ise..."diyip şaşkın gözlerle kitaba baktı Alex ve "diğer malzeme içinizde"."Hadi ama içimizdemi? Hangi ileri zeka böyle birşey yazarki daha açıklayıca yazsalar olmuyormu sanki."dedi Sirena hafif sinirli bir sesle.Alex ve Sirena bir süre durup ne olabileceği hakkında tartıştılar.Halbuki cevap çok basitti.Okuduğum bir çok kitap ve izlediğim bir çok filmde böyle durumlar olmuştu.Yani cevap ya sevgi ya inançtı.Bu şeyi yazan kişinin dünyada yaşadığı çok belliydi ve belliki kelime oyunlarından ve bilmecelerden hoşlanıyordu.Yani bu cümle aletin yerini belli etmiyordu.Bu bir şifreydi Luke dünyadaydı ama bunu onlara söylemeye niyetim yoktu.Çünkü o ikisi ilk defa anlaşıyorlardı."Bir an önce yola çıksak iyi olur"dedi Alex.Bizim için yeni bir macera başlıyordu.

ANKA KRAL#Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin