Tüm bu güç olayına dalıp insanları kurtarırken siyah renkte bi anka kuşu gelerek ailemi almıştı ne yapıcağımı bilmiyordum.Birden etraf karardı yine karşımda sadece bağlı olduğum anka vardı. Garip sesler çıkarmaya başladı.Başlarda ne demek istediğini anlamıyordum.Sonra birden benim anlıyacağım şekilde konuşmaya başladı.Adının Finix olduğunu söyledi.Ailemi kaçıran anka kuşunun kardeşi olduğunu söyledi.Tekrar düzgün görmeye başladığımda herkes başıma toplanmıştı.Alex beni yerden kaldırıp saraya götürdü.Bu olanların inanılmaz olduğunu söyledi. Benim ve Finix'in sonsuz anka kralı oluşturduğumuzu ve bunun daha önce büyük babmın yaptığını anlattı.Ben hiç birşey anlamamıştım."Alex anlıyacağım bir dilde anlat"dedim."Sonsuz anka kralın tüm elementlerle ve tüm anka kuşlarıyla bağı vardır.Ayrıca..."diyip cümlesini yarım bıraktı.Belliki benden birşey saklıyordu tam ne olduğunu sorucakken ailem aklıma geldi.Alex'e ne yapacağımı sordum."Bize saldıranlar kara ankalardı karanlık ankalarla bağ kuran kötüler.Onlarla eskide bir arada yaşardık senin büyükbabanla kardeşi fikir ayrılığına düşene kadar.Kral armes yani senin deden ve Kara bizleri birlikte yönetirlerdi.O zamanlar herşey çok güzeldi.Kara insanları suçluyordu onlar yüzünden yeraltındaki bi boyutta yaşadığımızı düşünüyordu.Kral Armes ise insanların bir suçu olmadığını savunuyordu.Kara bir gün bi birlik toplayıp insanlara saldırmaya gidiyordu.Bunun üzerine Kral Armes Kara'yı ve yanındakileri yenerek onları sürgün etti.O günden sonrada iki taraf birbirine düşman oldu.Aileni kaçıran ise Kara'nın oğlu olan Erastio."dedi.Ama aklıma takılan birşey vardı Alex olanları yaşamış gibi anlatıyordu."Alex bunları yaşamış gibi anlatıyosun cidden yaşamadın dimi?"diye sordum alaycı bir tavırla ama Alex ciddi bir şekilde "evet yaşadım"dedi.Burada neler oluyodu böyle Alex bunları yaşadıysa kaç yaşındaydı ve neden benimle yaşıt duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA KRAL#Wattys2016
FantasyYıllarca sıradan bir hayat yaşamışken bir günde tüm hayatınız değişse ne yapardınız? Armes yıllarca sıradan bir hayat yaşadı ama bir gün herşey değişti.Kendini hiç bilmediği bir gezegende buldu.Ve kehanet başladı.Acaba Armes karanlık çökmeden önce h...