Sirena başını kaldırıp "başaramadın"dedi ve birden kayboldu.Sirena kaybolduktan sonrada kendimi anka şehrinin ortasında buldum heryer yanıyor ve yıkılıyordu, insanlar ölmüştü, Erastio namı değer Kara tüm gücüyle gökyüzünde duruyordu.Ardından tüm arkadaşlarım etrafımda daire oluşturdu.öncelikle anneme gittim.Gittigimi anda kayboldu.Ardından Sides, usta Luke, Alex ve en son Sirena'ya geldim hepsi tek tek kayboldu.Ben "tek başıma başaramam"diye bağırırken Finix gökyüzünden geldi ve benimle evrimleşti.Ama yinede heryer yok oldu derken uyandım.
Aslında rüyam gerçekleri söylüyor olabilirdi.Çünkü kısa zamanda bu kadar çok şey öğrenmiş olsamda bunu yapamayabilirdim.Ama bunu yapmalıydım.
O senin babanı öldürdü Armes.Kendine gel annen onun yüzünden ölmek üzere.Ne kadar korkarsan kork ne kadar endişelenirsen endişelen içindeki
ateşi söndürme.Zalim mi olman gerekiyor? -ol .
Güçlü mü olman gerekiyor ?-sınırlarının ötesine geç ve hiçbir şeyin seni durdurmasına izin verme anka kral .
İçimden bunlar geçsede hala bir tarafım bu işten tedirgindi.Ben bunları düşünürken Sirena uyandı.
"Günaydın aşkım"dedi yavaşça yataktan kalkarken.Daha sonra durakladı ve "Armes sen iyimisin? hiç iyi durmuyorsun.Kesin hasta oldun hemen uzan şuraya.Bu gün yataktan kalkmak yok"dedi.
Ben de " Hoşgeldin anne"diye karşılık verdim hafif bir tebessümle. Alex telaşlı bir şekildd odaya daldı ve " Armes hemen gelmelisin"dedi ve koşarak aşağıya indi.Sirenayla ikimizde acilen aşağıya inmek zorunda kaldık.Usta Luke biz gelir gelmez gördüğü rüyayı anlatmaya başladı.Benim başarısız olduğum kısım haricindeki tüm rüyası benimle aynıydı.
Luke ayağa kalktı "sende aynısını gördüysen anka şehri tehlikede demektir"diyerek bana döndü.
Ben-ben daha anlatmamıştım nasıl bildin?"diye sordum şaşkın bir şekilde.
Usta Luke hafif bir gülümseme ile "sana söyledim bana boş yere usta demiyorlar"dedi.
Yukarı çıkıp üstünü değiştirip aşağıya indi.Kırmızı renkte ve kapuşonlu deri bir cüppe vardı üzerinde."Herkesin giyecekleri odalarında.Hemen hazırlanın ve buraya gelin.Konuşmamız gerek."dedi.
Herkes aynı anda odalarından çıktı.Hepimiz bir takım gibi usta Luke ile aynı kıyafetleri giyiyorduk.
Usta Luke masanın başına oturmuş bizi bekliyordu.Hepimiz oturunca konuşmaya başladı.
"Çocuklar anka şehri büyük tehlikede.Armes siz buraya geldiğinizden beri bir hafta geçti ama anka şehrinde bir yıl geçmiş bulunmakta.Ama dünyada anka şehriyle dünyanın zamanının birleştiği bir yer var.Gemilerin ve uçakların kaybolduğu, insanların gitmekten korktuğu, üstüne birçok efsanenin yazıldığı bermuda şeytan
üçgeni"dedi.
"Ama oraya giden tüm araçlar okyanusun derinliklerine çekiliyor"dedim ve o sırada neler olduğunu anladım.Burası anka şehrinin zamanıyla eşleştiği için elektromanyetik bir alan oluşturuyor ve tüm aletlerin bozulmasına neden oluyordu.
"Şimdi Armes ve Sirena siz ikiniz burada kalıyorsunuz.Sirena Armes' e ateşi tamamen kullanmasını öğret.
Alex ve Sides siz benimle birlikte geliyorsunuz dünya üzerinde özel güçlere sahip be benim dostum olan insanlar var onlarıda almalıyız."dedi usta Luke ve Alex ile Sides' i alıp gitti.
Hala rüyanın etkisindeydim ve istemsiz şekilde Sirenadan uzaklaşıp balkona çıktım.
Böyle anlarda nedense bana en iyi gelen şey Finix bu yüzden hemen Finix'i çağırdım.
"Merhaba Armes"dedi Finix sakince.
"Ben-"cümlemi yarıda keserek
"Evet tabi ki öğretirim"dedi Finix ve arka bahçeye gitti.
Ben de aşağıya inmek için merdivene yöneldim ama merdivende Sirena'yı gördüm.
"Armes-"dedi Sirena ama ben sözünü yarıda keserek "gitmeliyim"dedim ve aşağıya indim.
Bahçeye iner inmez Finix "başlamak için dönüşmeliyiz"dedi.
Ben dönüşmek için ellerimi birleştirmişken "bu sefer tek başına dönüşmiyeceksin.Birlikte dönüşücez.Yani tam anka formu."dedi ve etrafımada hızlıca dönmeye başladı.Çok fazla hızlandığı için artık sadece kırmızı bir ışık olarak görünüyordu.Bunlar olurken gözüm balkondaki Sirena'ya takıldı.Yine gördüğüm rüya aklıma geldi.Onu tehlikeye atamazdım.Ben bunları düşünürken Finix "odaklan Armes"dedi ve ellerimden başlayarak kırmızı ışık tüm vücuduma yayıldı.O anda kendimi başka bir yerde buldum.
Karşımda sadece Finix vardı.
"Eğer ateşle bütünleşmek istiyorsan ankaların her devrini bilmelisin Armes"dedi Finix
ve görüntüler belirmeye başladı.
"İlk görüntü ilk anka İlladius'a ait.İlladius ilk başlarda sıradan bir anka eğiticisiydi.O zaman ankalar sadece evcil hayvanlar gibiydi ama İlladius içlerinden biriyle çok yakındı bu anka kuşunun adı Alfa Finix'ti.En vahşi anka kuşuydu ve onu İlladius tan başkası sakinleştiremezdi.Zaman geçtikçe İlladius Alfa Finix'i insan gibi görmeye başladı.Onun ateşi kontrol ediş şeklini öğrendi.Yıllar sonrada kara ejderlerin saldırısında İlladius ve Alfa Finix tek vücut haline geldiler ve ilk sonsuz anka kralı oluşturdular."dedi Finix ve görüntüyü degiştirdi.Ardından devam etti.
"İkinci sonsuz anka kral tüm ırkların bir arada barış içinde yaşamasını sağladı.
Üçüncü sonsuz anka kral zamanında kara ejderler kendi karanlıklarını bazı anka kuşlarına bulaştırdılar.Böylece kara ankalar oluştu.Sonsuz anka kral Elementrus ve anka kuşu Stormius sonsuz anka kral seviyesinin bir adım üstüne çıkarak saf enerji anka kralı oluşturdular.
Geri kalan anka krallar sonsuzluk seviyesinin üstüne geçemediler ve büyük baban ve babanın zamanları hariç tüm zamanlar sakin geçti.Ve şimdi ise senin devrin başladı 10.sonsuz anka kral sensin Armes"dedi ve görünter durdu.
Onca zamandır başka bi yerde olduğumu sanıyordum.Halbuki böyle değilmiş bu olanlar sadece zihnimde oluşmuş.
"Armes artık tam dönüşüm vakti hadi ellerini birleştir."dedi Finix ve ellerimi birleştirdim.İçimde akan enerji süperdi ve eğitime başladık.Eğitim bittiğinde artık ateşle bütünleşmiştim.
Zaman o kadar hızlı geçmiştiki akşam olmuştu.Bende çok yorgun hissediyordum ve biraz dinlenmek için odama gittim.
Kapıyı kapatamadan Sirena içeri girdi ve kapıyı sertçe kapattı.
"Ne oluyo Sirena bir sorunmu var?"dedim merakla.
"Evet var Armes.Sabahtan beri benden kaçıyorsun.""Senden kaç-" ben konuşurken Sirena sözümü keserek "inkar etme kaçıyorsun.Hemde dün akşamdan sonra" dedi.
"Dün gece ne olduki?"
"gerçekten hatırlamıyormusun?
Unut gitsin Armes sen eğitimine devam et ben geri dönüyorum"dedi Sirena ve kapıya yöneldi.
"Sirena dur.Özür dilerim sadece bu rüyaya takıldım.Lütfen beni yalnız bırakma.""Asla yalnız değilsin Armes ben sana kırılsam da kızsam da hep yanındayım.Ve özrün kabul edildi.Hem zaten gerçekten gitmiyektim."
"Blöf yaptın ha ben bunu sana ödetirim.Şimdi dün akşam ne oldu?"
"Gitmeliyim Armes usta Luke beni çağırıyor"dedi Sirena ve kaçtı.Usta Luke ta Sirena'yı çağırıcak zamanı buldu.
Görünüşe göre Sirena'nın bir şey anlatacağı yok bu yüzden bir an önce neler olduğunu hatırlasam iyi olucak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA KRAL#Wattys2016
FantasyYıllarca sıradan bir hayat yaşamışken bir günde tüm hayatınız değişse ne yapardınız? Armes yıllarca sıradan bir hayat yaşadı ama bir gün herşey değişti.Kendini hiç bilmediği bir gezegende buldu.Ve kehanet başladı.Acaba Armes karanlık çökmeden önce h...