ROSS
-Maia?
-Ahh Ross affedersiniz yanlış zamanda geldim. Birazdan gelirim.
-Maia dur! Gitmene gerek yok. Ross da gidiyordu zaten
Hayal kırıklığıyla Laura ya baktım. Kırgındı bana. Hemde çok. Çıktım odadan. Ne konuştuklarını keşke duyabilsem.
LAURA
-bir şey mi oldu?
-yok olmadı sadece ziyaret. Yeniden özür dilerim. Anı böldüğüm için. Barıştığınıza sevindim.
-biz barışmadık.
-e sarılmıştınız.
-bir an sarımak geldi içimden. Evet onu affetmedim ama. Kızgında değilim. Aslında sinirimden köpürüyorum. Bir yanımsa hala onun..
-bak laura ben olayın ne olduğu konusunda pwk bir bilgiye sahip değilim ama ben iki kez daha geldim. İlkinde Ross da uyuyordu. İkinci geldiğimde ise yoğun bakım servisinin kapısından sana bakıyordu. Yemiyor, içmiyor. Donup kalmıştı. Konuşmuyordu. O senin için çok endişelendi. Her ne yaptıysa pişman olduğuna eminim.
-biliyorum. Onu affetmeye hazırım.
-size zarar verme:))
-Teşekkürler Maia
-ne zaman istersen. Ben artık gideyim. Eve çıkınca gelirim yine.
-ne zaman istersen.
*****************************************************
1 HAFTA SONRA
ROSS
Laura hastaneden çıkmıştı. Hergün onlara gidiyordum. Ona (yapabildiğim kadar) yemek yapıyor, film izliyorduk. Ama bana karşı hala biraz soğuktu. Affetmesi içinse her şeyi yapardım.
Bu bir haftada ise maia hergün geliyor laura ile gizli gizli konuşuyordu. Benim olduğu hakkında hiçbir şüphem yoktu. Maia nın yine geldiği gün lauranın odasına çıktılar. Lauranın annesi onlara çay götürüyordu ki durdurdum.
-siz zahmet etmeyin bayan Marano. Ben götürürüm.
-ahh sağol Ross.Fırsattan yararlanarak koşarak odasının bulunduğu koridora gittim.kapı aralıktı. İşte bu. Yapıp yapmamak konusunda tereddüt ettim. Ama sonra dinledim. Bir haftadır beklediğim fırsattı bu.
-ross başından hiç ayrılmıyor. Ne zaman onu affettiğini söyleyeceksin?
-bana kendini tam olarak kanıtlamalı. Hem daha o jennifer denilen sürtüğü evden göndermedi bile...
-saçmalama..onunla görüşmüyor bile. Hep senin yanında
-bilmiyorum. İşlerin tekrar sarpa sarmasına hazır değilim ve hiç istemiyorum.
-onunla konuşabilirim...
-yok teşekkür ederim. Zaten biraz zaman geçsin...
-sen bilirsin. Konuşmamı istersen söyle.Konuşmalarını bitirdiklerinden emin olup ayak sesleri çıkardım.kapıyı çaldım
-gelebilir miyim
-gel ross
-size çay getirdim.
-Teşekkürler.
-siz için bende gideyim.
-Aaa nereye ama
-yetiştirmem gereken dönem ödevim var. Yoksa mezun olamam.
-görüşürüz o zaman.
-yine gel
Odadan çıkarken maia bana gözkırptı.
-ben seni geçireyim en iyisi.
-ne oldu?
-bizi dinlediğini biliyorum ross
-neeeee! Saçmalama
-kapıyı bile bile açık bıraktım.
-siz kızlar ne çakalsınız
-ross snde duydun laura senden bir adım bekliyor...
-biliyorum.her şey için hazırım zatn.
-fazla bekletme. Sana bir tavsiye biz beklemeyi seven kişiler değiliz..
-merak etme kısa bir süre içinde halledeceğim.
-sana güveniyorum,Laura'da öyle
-saol
-ne demek...
Konuşmamız bitince lauranın yanına döndüm.çoktan çayını içmeye başlamıştı.
-çayınız içilmeyi bekliyor Bay Lynch.
Bay Lynch...Peki sen Laura...Sen Bayan Lynch olmak ister miydin? Bunu ona soracağım gün çok yakında
-heyy! Ben ciddiyim..çayın soğudu..
-affedersin dalmışım.Ee yarın büyük gün okula dönüyorsun.
-off evet
-seni özledik..bende öyle..yani okulda görmeyi özledik..
-bende özledim..yani okulu değil içindeki insanları..
***************************
LAURA
Şu an çığlık atmamak için kendimi zor tutuyorum. O kadar mutluyum ki...sanırım ölebilirim. Bana bu krizi yaşatan olaya gelince... Her şey dün okula gittiğimde oldu. Biyoloji dersi ve Ross. Kısa ve net.
-yarın akşam bir şeyler yapalım mı?
-ne gibi mesela
-yemek yeriz.. veee ev boş
-Ross
-yani ev boş rahatça film izleyebiliriz. Evde bizir ahatsız edecek beş kişi olmayacak..
-kulağa cazip geliyor fakat..
-bak biliyorum bana kızgınsın ama lütfen eğlenceli olacak.
-peki..Öbür gün -yani bugün- harika bir akşam yemeği yedik (ki bu da MCchicken menü demek) sonra eve gittik..romantik film ve mısır ve Ross Ve ben, biz.. film bitince sessizliği bozan ben oldum.
-gitsem iyi olacak
O sırada beni belimden çekti ve kendine yaklaştırdı. Artık aramızda çok az bir mesafe vardı.
-bu gece benimle kal...benim ol...tam olarak...
-her zaman ross..her zaman
Ve kendine daha çok çekti ve dudaklarını dudaklarımla buluşturdu. Yavaş adımlarla odasına çıktık.sonra tek hatırladığım....
Bölüm sonuuuu..uzun olup olmamasına dikkat etmedim ama barıştılaaaaar..uzun bir ara oldu. Beklettim. Ama uzun zamandır taslaktı.sonunda tamamlayıp paylaştım.. bu arada ross ve laura KCA da sunuculuk yapacaklar ve boyanma olasılıkları çok yüksek..
Vote •comment■YB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
Romanceben laura! tuhaf, haraketli(!), saçma bir hayatım var.babam mimar bu yüzden genellikle çok evi olan yerlere "göç" ediyoruz.Denver a taşınmamız ise tamamen TESADÜF Bir RAURA hikayesi