ROSS
Laura hızlıca çantasını aldı ve dışarı çıktı. Jennifer ı itip montumu aldım Laura nın peşinden gittim. Saniyeler içinde her şey darmadağın olmuştu. Laura çok hızlı koşuyordu.seslendim.
-Laura bekle
-peşimden gelme Ross
-bekle yanlış anladın
Aniden bana döndü
-yanlış anladım öyle mi? Neyi peki? Kızın sana yapışışını mı? Yoksa senin onu saniyeler boyunca itmeyişini mi? Hangisi? Bak sonunda buluştunuz işte git yanına benimle zamanını harcama. Ben senin için küçük bir hevestim. Ama sana şunu söyleyeyim..bu oyunu senin kazanmana izin vermeyeceğim Ross Lynch!!
Ağlamaya başladı
-lütfen benim yüzümden ağlama
-senin egon fazla gelişmiş galiba. Kendini bu kadar fazla büyütme Ross.
Hızla uzaklaştı. Aklıma Jennifer geldi. O hala evde miydi?
Eve gittiğimde Jennifer haricinde herkes salonda oturuyordu.
-ohh Jennifer gitti mi?
-buz var mı acaba?
-bu Jennifer mı?
-aaa kırılırım ama rossy sen bana hep jenny derdin.
-dim.derdim. Ama sana şunu söylemek istiyorum kimse bana rossy demiyor.
-fazla soğuksun ross. Hepsini o sürtük yaptı dimi sana.
-onun adı Laura ve onunla böyle konuşma. Seneler sonra gelip beni öpen sensin. SEVGİLİMİN önünde.
- nerede o eski Ross? Sen bir kızın peşine takılmazdın. Neydi o. Heh Laura. Ne teklif etti sana?
-Jennifer ileri gidiyorsun.
-sende mi Rydel? Sen benim en yakınımdın. Çok iyi anlaşırdık.
-yaptıklarından sonra mı?
-haa şu aldatma meselesi. Bunu yapan tek ben değilim biliyorsunuz değil mi? Sen bilirsin Ross.
- şunu dar kafana sok ben seni hiç aldatmadım. Doğum günümde, benim odamda,en yakın arkadaşımla yatan sensin.
Bunu söylememle herkes şaşkınlıkla bana baktı. Bunu daha önce onlara anlatmamıştım.
-ve sen şimdi gidiyorsun ve beni ailemi ve Laura 'mı rahat bırakıyorsun.
-nereye gidebilirim ki
-cehenneme kadar yolun var
-sokakta kalamam
-inan umrumda bile değilsin. Herkese iyi geceler.
*********************
LAURA
hayat acımasızdı. En guvendiğim insan tarafından büyük bir darbe yemiştim.kalbim paramparçaydı.dayanılmaz bir acı vardı.yaşamak artık zulüm gibi gelmişti. Duvarlar üstüme üstüme geliyordu. Eğer dışarı çıkarsam muhtemelen Ross ile karşılaşırdım. Banyoya girdim. Kafam çok karışmıştı.
Banyodan çıkıp üstümü giyindim. Kapıyı kilitledim. Çekmecedeki ilaçlardan en ağırını seçtim. Elime biraz döktüm
-cimri olma
Bütün kutuyu elime döktüm. Ağzıma götürecekken durdum. Değer miydi onun için?
-korkaksın işte. En büyük kaybın da bu.
Değerdi. Daha fazla onu görmeye dayanamazdım.
Hepsini ağzıma attım. Koca bir bardak suyu içtikten sonra uykuya daldım. Uyanmamak üzere...
**********************
ROSS
Sabah uyandığımda her şeyin eskiye döndüğünü düşündüğümde yanılmıştım. Aşağı indim.
-sen hala gitmedin mi
-gidemem. Gidecek bir yerim yok.
-umrumda olmadığını söylemiştim.
-bak birkaç gün.sonra gideceğim.
-sana güvenemem.
*telefon çalar*
-buyrun bayan Marano
-R-ross ross yetiş.
-ne oldu?
-lauranın kapısını kilitlemiş. Çalıyoruz ama açmıyo ses te vermiyo
-banyodadır duymuyor olabilir mi?
-su sesi gelmiyor. Babası da evde değil vanessa ile ne yapacağımızı şaşırdık. Çabuk gel ne olur.
-tamam sakin olun geliyorum
-ne olmuş ross
-galiba lauraya bişii oldu rydel onlara gidiyorum.
Jennifer a döndüm
-eğer birşey olursa bittin.
Hızlıca laura ların evine gittim. Odasının kapısına geldiğimde seslendim
-laura bak ben geldim biliyorum beni görmek istemiyorsun ama annenler perişan. Aç kapıyı.
Ses gelmeyince kapıyı kırarak içeri girdim.laura baygındı. Hemen hasteneye gittik. Sonra tek hatırladığım uzun bir bip sesiydi...
Bölüm sonu....
Uzun yazmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz
Bu arada amerikada bad hair day in galası vardı ve ross, raini ve calum bad, hair ve day yazılı tişörtler giymişler.ve birçok dergi raura anını #raurafeels ile paylaştı. Neyse mutluyum bn dokunmayın bana .sjsjdjsnk bb Öpüldünüz:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
Romansaben laura! tuhaf, haraketli(!), saçma bir hayatım var.babam mimar bu yüzden genellikle çok evi olan yerlere "göç" ediyoruz.Denver a taşınmamız ise tamamen TESADÜF Bir RAURA hikayesi