içten bir söz.

388 15 1
                                    

Kahretsin Ross.ne yapmalıydım kaçıp gitmeli mi yoksa kalıp ona öldürücü bakışlar mı almalıyım?ona bir kaç saniye öldürücü  akış attıktan sonra kaçıp gittim.arkamdan laura diye bağrıyordu.ama ilgimi en çok çeken şey ise sesinde pişmanlık ve aşk olmasıydı.yoğun bir pişmanlık ve aşk...

Aşıksa neden bana o sözleri sarfetti, yada belkide aşık değil sadece pişman.kalbimi çok kırdığı için...

Aklımda binbir soru ile koridorda yürüyordum ve o an aklıma ders kitaplarımı almadığım aklıma geldi harika şimdi onca yolu

tekrar yürüyecektim.koşa koşa dolaba gittip  e kitaplarımı aldım.giderken yine birine çarpmıştım hemen kitaplarımı toplamaya başladım toplarken çarptığım kişide bana yardım ediyor du .toplarken eli elime değdi kim olduğuna bakmak için başımı kaşdırdım aman allahım o gözler, o gülüş, o saçlar.

-seninle her karşılaşmamızda bir olay çıkartmak zorunda mısın ross!

Ellerim hala onun elindeydi

-özür dilerim laura sadece bana biraz vakit ayırmanı istiyorum lütfen!

bunu o kadar içten söylemişti ki...sanki...affet beni der gibi.

-dün olanlar hakkında

-eğer dün söyleyemeyipte akşam yatınca aklına gelen şeyler varsa şu an onun için zamanım yok.ve hiçbirzamanda olmayacak.

-biliyorum sen çok kırdım ama nedenini bilsen inan bana koşup boynuma sarılırsın yada nebiliyim başka şeyler.bak maia ayşar önce bize gelip beni tehdit etti.lauradan ayrıl yoksa ona çok kötü seyler olur diye.

-o zaman neden bunu okadar kötü birşekilde yaptın yanş durumu gelip bana anlatabilirdin en azından okulda rol yapardık.

-düşünemedim.ama bunun için dün yeterince zamanım oldu ayrılınca hersey kafama dank etti sensizlik bende yanetki yapıyor.hatta bugün okula gelmeyi bile düşünmedim sadece belki seni görürüm diye.son bir umut.beni affedebilecekmisin?:/

Düşünmeliydim ama onu bekletemezdim daha doğrusu raurayı.gidip boynuna sarıldım oda bana

-evet demek oluyor dimi

Kafamı salladım

Ve

Birdaha

Sımsıkı...

Birdaha

Ayrılmamak üzere...

Evet arkadaşlar ,

Önceki bölüm çok geç gelmişti benim için.nedeni ise aslında hikaye hazırdı ama birtürlü eksikliklerini dolduramıyordum ama yazdım.

@ipekR5 ın da tahmin ettiği gibi ross a çarptı.

şimdiki bölümde barıştılar ama sonrası...

♡♥★☆♡♥★☆♡♥★☆♡

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin