2. Bölüm

291 2 3
                                    

İlk adımımızı attığımız anda Cenk'in lüzumsuzca şakaları Erim'i utandırmış, beni ise çok kızdırmıştı. Erim sessizce bir köşeye oturdu ve benim onun yanına gelme umuduyla gözlerimin içine dolu dolu baktı. Benim zaten dans etme ya da eğlenme gibi bir niyetim yoktu. Fakat Cenk o kadar çok ısrar etti ki resmen beni zorla dans ettirdi. Dans ederken aklımda gözümde Erimde idi. Çok üzgündü. Farkındaydım fakat Cenk kostüm içinde bile çok büyüleyici ve yakışıklıydı. Muhtemelen Erimde bunun farkındaydı. Israrlarıma karşın Erim'i yanıma çağırdım ve ikimiz tam 45 dakika dans ettik. Yorulmuş ve sıkılmıştım. Ama Erim sanki bi 45 dakika daha dans edebilirmiş gibiydi. Neyse ki benim kararımla oturduk ve biraz soluklandık. Yanımıza Cenk geldi ve toplu fotoğraf çekileceğimizi söyledi. Yalnızca bana... Erim zaten gelmek istemediğini söyleyerek benim gitmem için ısrar etti. Gittim simsiyah kostumüm, kabarık kızıl saçlarım ve gri süpürgemle o güzel kızların arasında kaybolmuştum adeta. Ve bu durumdan hiç hoşnut değildim. En az 8 tane fotoğraf çekindik. 2 tanesi de Cenkle idi. Çektiğimiz fotoğraflara bakarken neredeyse fotoğrafların hepsinde Gözlerim Erim'e kaymıştı. Buna refleks de denebilir. Çünkü onun en yakın arkadaşımolarak böyle bir durumda üzüleceğindem hatta kahrolacağında emindim ki öyleydi zaten... Çok geçmeden Erim'in yanına gittim. Ve Cenk'in benimle birlikte geldiğini farketmemiştim Erim'in yanına oturduğum anda farkettim. Cenk birlikte olan fotoğrafları Erim'e nisbet yaparmışçasına bana verdi. Ve "görüşürüz" diyerek diğerlerinin yanına gitti. Erim benimle dalga mı geçiyorsun? der gibi baktı ve hızlı adımlarla lavaboya doğru gitti. Onu yalnız bırakmak istedim ve yanına gitmedim. Ağlama sesleri buradan bile geliyordu. Kendimi çok kötü hissediyordum...
Aradan yarım saat geçmişti. Erim'i çok merak ettim ve yanına gittim. Kapıyı çaldığımda ses çıkaran kimse olmadı ve parti bitmek üzereydi daha fazla dayanamayıp içeri daldım.
"Aaaaaaaaaaaa" diye bağrışım bütün partiyi başıma topladı. Herkes benim gördüğümü görüyor muydu? Bu doğru muydu? Konuşamıyordum. Çenem kitlenmişti. O KANLI KÜVETTE yatan Erim miydi?
Peki ya şimdi ne olacaktı Ben nasıl nefes alacaktım ⁉️ ALAMAYACAKTIM.❌

KANLI KÜVETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin