1. den

245 6 0
                                    

Ráno Tereza vstala v 6.40 jako vždy, vypla budík, promnula si oči a šla do koupelny. První co udělala je že si pustila nahlas písničky. Sáhla po kartáčku a pastě na zuby. Potom co si vyčistila zuby si sundala gumičku z vlasů a natáhla se pro hřeben a začala si česat vlasy. Když byla učesáná šla zpátky do pokoje a šla rovnou k jejímu kosmetickému stolku. Namalovala se a šla se obléct dneska si oblékla legíny a kostkovanou košili zakasala ji do kalhot a šla se kouknou jak to vypadá do zrcadla. A v tom si všimla, že jí jsou ty kalhoty trochu velké, ale tenkrát to nějak neřešila. Zvala batoh, mobila a šla do školy. Sešla schody a šla do kuchyně udělat si pití do školy. Hodila batoh na zem a šla rovnou ke kuchyňské lince, vzala flašku a napustila si vodu. Potom se šla obléct, obout a šla do školy. Ve škole měli první hodinu tělocvik. Když se Terka převlékala tak jí trochu vylézali žebra, ale holky radši nic neříkali. Terka měla v té době asi 45 kg a to ji bylo 16 let. V tělocviku měli za úkol strojku, kterou Terka uměla, když přišla na řadu lehce se rozběhla a vyhoupla se na ruce a v tom se to stalo, jakmile se Terka natáhla ,,křup" Terka se skácela k zemi. Učitelka k ní rychle přiběhla, ale Terka ji ujistila že je v pohodě. Učitelka ji poslala do šatny, aby se převlékla a osprchovala. V 14.15 šli na oběd a potom domů. Když Terka přišla domů nic neřekla a šla do pokoje. Přemýšlela nad tím co se stalo. Celý den pak dělala úkoly a učila se ,večer se šla osprchovat a umýt. Zalehla do postele a na mobilu projížděla Facebook a pak šla spát.

TerezaKde žijí příběhy. Začni objevovat