6.den

95 7 0
                                    

Ráno se Tereza vzbudila se strašnou bolestí hlavy a občas se jí hlava zamotala. Ležela tam a nemohla se takřka pohnout, všechno ji bolelo. Rozhlídla se po pokoji a u postele seděl její táta.Spal a Tereza toho využila napsala Šárině smsku: V 11 na hřišti a vem sebou nějaké prášky na hlavu.
                                      Tereza

Odeslala ji a šla potichu do koupelny a obléct se. Táta v klidu spal. Už byla oblečená a v tom se táta vzbudil, Tereza se schovala do skříně. ,, Terezko, lásko si dole? "  nic se neozvalo tak se šel podívat, sešel schody a zamířil do kuchyně, ale Tereza tam nebyla tak ji začal hledat když se vrátil do pokoje okno u její postele bylo otevřené.

---------------------------------------------------

Tereza přišla na zastávku a čekala na  autobus měla ještě 5 minut. Sedla si na lavku a začala ji neskutečně bolet ta noha. Vyhrnula si džíny a leskla se co tam uviděla v tom přijel bus a Terka nastoupila a odjela.  Přišla na hřiště kde už byla Šárina a nějací dva kluci, které Terka neznala.  ,, Čau" křikla  na Šárinu. ,, Zdarec tohle je moje kamarádka Tereza" a ukázala na Terku. ,, Čau ja jsem Dan" ,, A já Marek" Terce se hodně líbil Dan byl vysoký, měl vypracované tělo, černé vlasy a modré oči.  ,, Máš ty prážky?" ,,nic jineho jsem doma nenašla" odpověděla Šárina a podala Terce krabičku. ,, Psali tam 1-2 prážky denně" informovala Terku Šárina. Terka vyndala asi 3 nebo 4 tabletky, spolkla je a zapila je vodkou. ,, Má někdo cigára? " Zeptala se Terka. ,, Já mám" Řekl Dan a usmál se na Terku.  ,, Na " ,, Díky"  Tereza si zapálila cigaretu.  Potáhla  a kouř foukla na Dana. On se usmál chvíli tam popíjeli a kouřili. Tereza si přisedla blíž k Danovi, ten si nenápadně bal ruku kolem jejich ramen. Dan se zvedl a chytil Terku za ruku.  ,, Pojď" Řekl a zašli za roh. Začali se vášnivě líbat a pak.....  Jelikož byli všichni opilí tak nějak neřešili  co se děje. ,, Musím jít domů fotr by měl  zase kecy. " Když přišla domů uz na ni zase čekal táta.  ,, Terezo takhle to nejde zitra budeš doma!" Tereza protočila oči a šla nahoru. ,, Ihned se vrať!" ,, neotravuj otče!" Přišel k ní a nevydržel ten vztek a dal jí facku. Terezi se vryly do očí slzy, otočila se a vyběhla schody do pokoje a zabouchla dveře, zamkla, skočila do postele, chvíli brečela a pak tvrdě usnula.

TerezaKde žijí příběhy. Začni objevovat