5.den

109 5 0
                                    

Jelikož je sobota tak Tereza vstala až v 10 a prvni co udělala se natáhla pro mobil a zapla Facebook. Odepsala na zprávy a pak se natáhla pro ovladač, zapla televizi. Ve 12 se rozhodla že bude vstávat, ustlala postel a sešla ze schodů. ,,Ahoj zlatíčko co si dáš na snídani?" ,, Ahoj dám si cereálie jestli nějaké máme." Posnídala a vyběhla schidy do koupelny po chvilce uslyšela ,, ťuk ťuk mužů dál? " a ve dverich stál její táta s váhou. Terka neměla na výběr tak si stoupla na váhu. 35,5 táta se usmál a odešel. Terka měla domluvený sraz se Šárinou a Janem to (byl její kamarád) v 15.30 na hřišti. Jelikož ji táta nechtěl pustit vyskočila oknem,bylo to od země asi 4 metry, ale to Terku nezastavilo. Otevřela okno a skočila.  ,,Křup" Terce něco kruplo v noze, ale ignorovala to a nehoráznou bolestí se doplahočila na zastávku kde za 2 minut přijel bus nasedla a za hodinu byla na smluveném místě. Stála tam Šárina a Jan oba měli v puse cigaretu a Jan držel v ruce whisky. ,, Ahoj co máš s nohou?" Zeptala se Šárina. ,, no fotr mě nechtěl pustit tak sem musela vyskočit z vokna." ,, to je psycho" zamumlal Jan. ,, dáš si?" Zeptala se Šárina a natáhla krabičku cigaret směrem k Terce.  Terka ještě nekouřila, ale řekla ze si dá. Chlastali a kouřili asi do 5 večer a Terka měla na mobilu 12 nepřijatých hovorů od táty. Mávla rukou. ,, musím jít fotr už mě shání." ,, Čau" A jan už ani neodpověděl, protože byl nalitý. Když Tereza přišla domů uz na ni čekal její táta.(Terčiny odpovědi čtete jako by jste byli opilí),, kde jsi kurva byla?!"  ,, klídek otče byla jsem venku" ,, a cestou tě polibila nějaký ozralý chlap že? Táhne to s tebe." ,, no tak nic se mi nestalo tak ja du do pokoje jo?" ,, nikam nejdeš dáš si večeri a až vystřízlivíš tak si promluvíme."Tereza prokroutila očima a šla si sednout ke stolu. Povečeřela a šla rychle nahoru rovnou do koupelny a asi víte proč, ano šla zvracet. Jeji táta to ovšem nevěděl. Tereza si lehla do postele a usnula hned, jelikož byla namol.

TerezaKde žijí příběhy. Začni objevovat