Terezu vzbudila nová zpráva. Telefon potichu pipl, ale pro Terezu to byl hlasitý bolestivý zvuk. ,, zmlkni!" Zakřičela na telefon. Odemkla otevírací prochu a pozklikla zprávy:
Ahoj lásko včera to bylo krásný sejdeme se dneska v 15 h na hřišti?
DanTereza vyskočila z postele a chtělo se jí křičet, ale nemohla páč ji nehorázně bolela hlava . Oblékla se a sešla schody, ale u dveří stál táta. ,,Nikam kamarádko." Tereza se otočila a vrátila se zpátky do pokoje, otevřela okno a vylezla z něho, seskočila dolů a zamířila k autobusové zastávce.
---------------------------------------------------
,, Čau" ,, Ahoj" pozdravili se se Šárinou. ,, Tak co fotřík?" Zeptala se Šárina. ,, Tak zase sem musela zdrhnout voknem." ,, Ahoj holky" přišel a pozdravil Dan. Přiblížil se k Terce a do ucha jí pošeptal:,,Čau lásko." A políbil Terku na krku. Ta se po usmála. Chtěla jít směrem k Šárině, ale podlomila se jí noha a ona spadla na zem, chytla se za koleno a začala neuvěřitelně řvát bolestí, křičela a v očích měla slzy. Dan k ní přiběhl, chtěl jí vyhrnout ryfle, ale Tereza ucukla. Nikdo nevěděl jak ji pomoct. Dan ji vzal do náruče a položil ji na lavku. ,, vyhrň tu nohavici" Řekl jí s klidem. ,, Ne" ,, ale pokud nebudeme vědět co tam máš tak ti nemáme jak pomoct" přemlouvat ji Dan. ,,Dobře" Tereza pomalu vyhrnovala nohavi. Tereza měla nohy plné modřin a na koleni obří modřinu, která byla opravdu škaredá. ,, proč si nám to neřekla?!" Zlobil se Dan. ,, A proč jako bych měla?! Ja to zvládnu" zhrnula nohavici zpátky a sáhla po flašce vodky. Vzala ji a šla pryč.,, kam si myslíš že jdeš?!" Zařval na ni Dan. ,,Co nejdál od vás! " ,, Cože?!" Přiběhl k ní Dan a se slzami v očích řekl: ,,Já myslel že mě miluješ" ,, Známe se ani ne 3 dny, prober se!" Když to dořekla napila se, otočila se a odešla. Dan tam jen tak stál se slzami v očích a díval se jak jeho životní láska odchází.
---------------------------------------------------
Tereza se potácela celou noc po městě. Byla opilá takže jí to nevadilo. Noha ji pořád bolela, ale bylo jí to jedno, vytáhla z kapsy mobil 10 nepřijatých hovorů táta,5 nepřijatých hovorů Dan. Dala ho zpátky do kapsy a šla dál vůbec nevěděla kde je. Přišla do takové temné uličky a tam si sedla ke zdi. Bylo jí blbě a začala zvracet krev. Zpanikařila a zavolala Danovi:,, haló" ozvalo se z telefonu. ,, Dane to jsem Já Tereza" a brečela ,,jsem někde v uličce, potřebuju pomoct zvracím krev. " ,,hned jsem tam kde přesně si?" ,, v ulici Komenského. " ,, Dobře vydrž"
Ale to už Tereza neslyšela, protože omdlela. Když ji Dan našel pořád byla v bezvědomí, vzal ji do náruče, byla celá od krve a rasenku měla od pláče rozmazanou. Předtím volal Šárině. Ta už čekala kousek dál, přiběhla k nim:,, co jí je?" ,, je v bezvědomí" ,, Zanesem ji k nám u nás nikdo není" navrhla Šárina. ,, ne musí do nemocnice! " ,, ale je možné že už ji nikdy neuvidíme Dane, co když se její otec rozhodne ji poslat do parťáku!" ,, co když umírá Šárino?!" Zanesli ji k Šárině domů, ale Dan s tím nesouhlasil. Dali ji do vany a pustili na ni studenou vodu jestli se vzbudí, ale nic. Dan zavolal záchranku, která tam byla během 10 minut, naložili ji a Dan si sedl blízko její hlavy a hladil ji po vlasech. ,, Co jí je?" Zeptal se Dan záchranáře. ,, Nejspíš otrava alkoholem. " Když přijeli do nemocnice tak ji prevezli k doktorovi, ale Danovi řekli že musí počkat v čekárně. Jen tam tak seděl a čekal za 20 minut tam přišla Šárina. ,,tak co jí je?" ,,otrava alkoholem,, řekl smutně Dan. Po chvilce se do jejího pokoje začali zbíhat sestry a doktoři. Dan si toho všiml a hned utíkal k jejímu pokoji, ale sestra ho zadržela viděl jen jak tam Tereza ležela a pokoušeli se ji oživit. Se slzami v očích tam tak stál a koulal na ni jak tam leží a nehýbá se ani nešlo poznat jestli dýchá. V ten moment uviděl Dan ve dveřích uplakanou paní a pána se smutkem v očích byli to rodiče Terezi. Vešli do pokoje a koukali se na ni. Její táta vyšel z pokoje a zamířil za Danem. ,, kdo jsi?" ,, Dan pane Terčin kamarád. " ,, A to se nestydíš tady ukázat tohle ste jí udělali vy, máš štěstí že prežila a teď prosim odejdi!" Dan se slzami v očích se naposledy koukl na Terku a odešel.