Jak Prymula říkal, projev prezidenta v lidech opravdu vzbudil vztek. Milión chvilek pro demokracii oznámilo, že ve čtvrtek 29.4 v 18:00 bude na Václavském náměstí demonstrace proti Babišovi a Zemanovi. Prymula řekl, že tam všichni tři půjdou, ale mluvit bude jenom Honza.
_________
29. Dubna
„Vážení spoluobčané. Ne! To ne. Milí občané České republiky? Ne, to taky ne. Jak mám začít?"seděl ministr zdravotnictví za svým stolem v kanceláři, na stole papír, který byl z poloviny popsány a přeškrtaný. Měl si připravit řeč, kterou řekne na demonstraci, která se konala dneska večer. Náhle někdo zaťukal na dveře. Rychle vzal papír a dál ho do skříně a nahodile svůj typický výraz.
„Honzo, to jsem já,"otevřela osoba dveře. Premiér.
„Co potřebuješ?"zeptal se hematolog a dělal, že pracuje na počítači.
„Heleď, dneska se prý má porádať demonstrace. Budou prostestovať proti mně a Milosovi. Počítaj s tím, že bude veliký nárůst počtu nakažených,"oznámil Andrej. „Chťejí proti mne udelať kampaň,"zašeptal si pro sebe premiér.
„Ano, taky jsem o tom slyšel, díky za informaci,"kývl Blatný.
„A ještě něco," řekl premiér. „Nehodláš na tu demonstraci íst, že nie?"
„Proč bych to dělal? To bych jenom pomohl při roznášejí covidu?"zamračil se hematolog.
„No akože...,"
„Ty si myslíš, že bych tam šel a něco řekl?"
„No akože ano,"kývl hlavou premiér.
„Kdybych něco řekl, tak by jsi mi ze života udělal peklo,"usmál se falešně Blatný.
„No eště že si to pamatuješ,"usmál se o
premiér a zmizel.Blatný si oddechl. Chvíli to vypadalo, že na to premiér přijde. Vytáhl znovu papír a začal přemýšlet nad svou řečí. Jak jim to povědět, aby mě nezačali úplně nenávidět? Měl ještě celkem čas. Bylo 11 hodin a demonstrace začíná v 18:00 večer. Řekl si, že to ještě nechá na odpoledne a začal se věnovat počítači, kde měl rozdělanou práci.
_______
16:06
Někdo zaťukal na dveře. Ministr se celkem vylekal, že by to zase mohl být premiér, ale nebyl. Byl to plukovník a Ken.
„Čau, máš tu řeč?"zeptal se Adam a podíval se na Blatného.
„Celou dobu nad tím přemýšlím, ale nemůžu ji vymyslet."
„Napiš to tak, jak se to stalo,"řekl Prymula a sedl si na pohovku.
„Ja nevím, jestli je to dobrý nápad,"zapochyboval hematolog.
„A je to tu zase,"zašeptal plukovník.
„Honzo, máš snad jiný nápad?"zeptal se klidně Adam.
„Nemám,"podíval se na stůl Blatný.
„Tak vidíš."
„Půjdeme tam předem. Tak půl hodinu před zahájením,"oznámil epidemiolog.
„Co když nás někdo uvidí?"zeptal se hematolog.
„Tak ať uvidí,"pokrčil Prymula rameny.
„Vytáhni ten papír a piš, my počkáme. Máme stejné ještě 2 hodiny,"řekl Vojtěch.
Blatný vytáhl papír a začal psát. Některé věty byly přeškrtnuté a některé ne. Plukovník a zpěvák si zatím vytáhli mobily a projížděli sociální sítě.
ČTEŠ
A co kdyby jste byl premiérem?
HumorV ten den, kdy se Česko dozvědělo, že za výbuchem Vrbětic můžou dva agenti od Ruska, se Andrej Babiš rozhodl udělat něco nečekaného. To ho ale však bude později stát jeho post a zároveň stát i jeho moc nad celou republikou. !!Tenhle příběh je asi cc...