Leť motýle!

28 4 0
                                    

„Ruce hore!"zakřičela osoba stojící mezi dveřmi od kanceláře.

Byl to premiér a v ruce držel zbraň a mířil na ministra. Všichni co byli v místnosti se schovali pod stůl nebo za něco, co by je aspoň trochu dokázalo ochránit.

„Ty sis opravdu myslel, že ma dokážeš prelstiť? Já som pracoval u ŠtB! Dokážu predvídať kroky nepřítele! Jsi hlupák Honzo!"křičel premiér a pomalu šel k ministrovi.

„Aspoň jsem se snažil! Podívej se z okna, jsou tam tisíce lidí, kteří chtějí tvou hlavu Bureši. Ty se opravdu nebojíš? Mně stačí pořádně zakřičet, a oni se sem pohrnou,"vyhrožoval hematolog.

„Mám pistol."

„Nevystačí ti náboje,"pousmál se ministr.

„Drž hubu!"křikl premiér a zatlačil špičku zbraně ministrovi do hrudníku. „Môžem ťa tu klidně odprásknuť, ale proč kazit někomu tu příležitost, že si s tebou někdo může popovídať,"pousmál se Babiš. „Kůže!"

Do dveří vstoupil Arenberger. Na tváři měl zlostný úšklebek a ruce sevřené v pěst.

„Petře, ty jsi mě neslyšel na té demonstraci jak jsem stál na tom pódiu?"zeptal se ministr a popošel o pár kroků dozadu.

„Lhal jsi,"přibližoval se Arenberger k Blatnému.

„Nelhal!"

„Tohle byl vrchol me kariéry, nenechám si ho jenom tak vzít!"

„Ale už ministrem nejsi,"řekl Blatný.

„Ale bude ním, až sa ťa zbavíme,"zašeptal premiér.

„Žádný ministr se vyměňovat nebude!"přistoupil zezadu Prymula k Premiérovi a v ruce svíral prázdnou skleněnou láhev. Praštil Bureše lahví po hlavě a Bureš se skácel k zemi. Láhev se roztříštila na malé střepy a s rachotem dopadly na zem.

„To je útok na úřední osobu!"křikl Arenberger zděšeně.

„Drž hubu!"řekl Ken, který mezitím přiběhl do kanceláře.

„Co si to dovoluješ?!"

„Řekl jsem drž hubu!"přistoupil Adam rychle k dermatologovi a dal mu pěsti do obličeje. Arenberger se chytl za nos, který to nejvíce schytal a začal naříkat.

„Breč aspoň potichu,"okřikl Prymula Arenbergera.

„Nechápeš významy slov "drž hubu"?"prskl Adam po Petrovi.

„Kde jste byli tak dlouho?!"křičel hematolog.

„Na procházce,"zasmál se Prymula.

„Co s ním?"zeptal se Adam a podíval se na ležícího premiéra, který se pomalu vzpamatovával z rány od Prymuli.

„Já mám nápad!"křikl jeden z demonstrantů, který se schovával pod stolem. „Vyhodíme ho z okna! Není to zas až taková výška a dole jsou lidé, kteří ho budou chytat."

„To není zas až tak špatný nápad,"připustil Adam. „Vemte ho za nohy a ruky."

Jak Adam řekl, tak se stalo. Všichni co byli v místnosti vzali premiéra a přenesli ho k oknu.

„Čo sa to děje?"zašeptal premiér, který se pomalu vracel ke smyslům.

„Poletíš jako motýle,"řekl Blatný a zasmál se.

„Ja poletím?"udivil se premiér.

„Tak určitě,"řekl Ken.

„Na tři,"kývl Prymula. „Raz, dva, tři!"odpočítávali spolu a na slovo „tři" vyhodili premiéra z okna.

A co kdyby jste byl premiérem?Kde žijí příběhy. Začni objevovat