סימניה

49 12 18
                                    

אני לא מהאנשים שאוהבים לקנות סימניות.
בדרך כלל אני סתם משתמשת בטיקט של בגד, כרטיס נסיעה ברכבת או סתם חשבונית של סופר.
כי הם גם ככה נאבדים כל שנייה, אז בשביל מה להתאמץ.

אבל, למרות הכל, אני כן מוצאת בסימנייה יופי כלשהו....
יש לו תפקיד מאוד גדול, וביחד איתו אתה עובר בין ספר לספר כשהוא משרת אותך לאורך כל הדרך(כמובן אם הוא לא נעלם באמצע).
הוא למעשה כמו חבר נאמן(מצטערת על הקיצוניות).

אז מהר מאוד מצאתי את עצמי אתמול - עושה סימניה.

(דרך אגב הספר ברקע הוא ״שבע אחיות״, מי שקרא אותו תכתבו מה דעתיכם עליו)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(דרך אגב הספר ברקע הוא ״שבע אחיות״, מי שקרא אותו תכתבו מה דעתיכם עליו).

אזזז אם מעניין אותכם התהליך / או שאתם גם מהאנשים שאוהבים ליצור דברים / או שסתם אין לכם משהו טוב יותר לעשות-
אתם מוזמנים לגלול למטה ולהמשיך איתי...
.
.
.
.
.
.
.
.
1. אז דבר ראשון, מומלץ להכיר קודם את הבסיס ואיך בכלל רוקמים. אני בעצמי לא מומחית גדולה בזה אבל אחרי כמה ניסיונות זה כבר ניתפס. לכן, ממליצה קודם ללכת ליוטיוב ולכתוב - ״איך לרקום״ או אפילו ״embroidery״ - באנגלית פשוט תקבלו יותר תוצאות.
מקום נוסף שאני מאוד אוהב לשוטט בו זה פינטרסט Pinterest- שם תוכלו לימצוא הרבה רעיונות טובים, ושוב מומלץ לחפש באנגלית.

2. מוצרים- צריך להצטייד בכמה דברים פשוטים, כמו חוטים, מחט, בד, וחישוק רקמה. את כל זה אפשר לקנות בחנות יצירות (וברגע שאתם נכנסים לחניות כאלה, תיזהרו לא להיסחף ולקנות את כל החנות ;) ). ואם אתם לא רוצים לעשות את זה ממש עכשיו, אתם יכולים להזמין באליאקספרס כך שזה יהיה זמין בשבילכם לטווך הארוך כבר.
*שימו לב* אילו חוטים אתם קונית, כי יש חוטים המיועדים ספציפית לרקמה. אני אישיתי בפעם הראשונה כשרציתי לנסות לרקום הלכתי לקנות חוטים רגילים לתפירה, ולמזלי המוכרת עצרה אותי ועזרה לי לא לעשות שטויות.

3. לפני שאתם באמת מתחילים, תנסו ותתאמנו. תרגישו איך זה הולך לכם, ובמידה וצריך תמשיכו לצפות בסרטוני הסבר ביוטיוב.

4. עכשיו מתחילים את העבודה-

(ממש מצטערת על האיכות, זה היה במקור סרטון שהעלתי בסטורי)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(ממש מצטערת על האיכות, זה היה במקור סרטון שהעלתי בסטורי).
אז... אני התחלתי עם לגזור שבלונה, לקחתי חתיכת קרטון וגזרתי את צורת הסימניה שאני רוצה לקבל. לאחר מכן, סרטטי את הצורה הזו על הבד פעמיים, בשביל שאוכל לסגור את אותו הקרטון משני הצדדים.
כאשר המסגרת כבר הייתה קיימת, התחלתי לצייר את הציור שאני רוצה שיופיע על הסימניה - זה יכול להיות כל דבר שתחליטו, פשוט תדאגו גם שזה לא יהיה קשה מידי ליישום, אני אישית שואפת את הרעיונות האלה מפינטרסט.

5. ברגע שהכל מסורטט אפשר באמת סוףסוף להתחיל!

תכניסו את הבד לתוך החישוק ותפסו את המחט והחוט, ויאאלה לעבודה!תתחילו כמובן בזהירות, שימו לב שהקשר בקצה החוט מספיק חזק, ותשתדלו במהלך העבודה לא ליצור בלגן עם החוטים

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

תכניסו את הבד לתוך החישוק ותפסו את המחט והחוט, ויאאלה לעבודה!
תתחילו כמובן בזהירות, שימו לב שהקשר בקצה החוט מספיק חזק, ותשתדלו במהלך העבודה לא ליצור בלגן עם החוטים.
אני אישית כאן השתמשתי ב3 חוטים (במקור כל חוט מורכב מ6 חוטים קטנים), ורק בעיגולים הכחולים לקחתי את כל ה6 כדי שהם יהיו עבים וברורים יותר.

6. ברגע שסיימתם לרקום, אפשר להתחיל עם החלק היותר מעצבן(לי אישית הוא היה מעצבן), וזה לסגור את הבד ביחד ולדאוג שהקרטון נכנס פנימה. טוב, אז זה החלק שבו אילתרתי יותר, אז ממליצה לכולם לפני שאתם מתחילים לחשוב טוב יותר על איך אתם באמת עומדים לעשות את זה. את הבד אני גזרתי כאשר אני משאירה מרווח ביטחון ממה שבאמת שרטטי(כי את קצוות הבד צריך לתפור פנימה כך שלא יבצבצו כי הם סתם מכוערים). ובעדינות תוך כדי תמיכה של מחטים אחרים תתפסו את הצורה בה אתם רוצים לתפור את שני הבדים יחד.

להגיד את האמת, במחשבה לאחור, אולי הקרטון הזה היה סתם מיותר (סליחה שחפרתי לכם לאורך כל הדרך על הקרטון הזה, אבל אתם עוד לא התחלתם, נכון?), כי הוא סתם עשה את הסימניה עבה יותר מן הרגיל ואני שונאת שנשאר רווח בין הדפים בספרים שלי.
אז, אולי פשוט תוותרו בשלב הזה על חתיחת הקרטון הזו ותתפרו את שני הבדים יחד בלי שום קרטו באמצע, נראה לי זה די יקל על העבודה בשלב הזה.
או ש...אתם יכולים לקנות בד מממש עבה יותר ופשוט לרקום עליו מבלי ליצור עוד בד שיסגור אותו מאחור. קיצר , תתכננו לפני ותאלתרו, זה עוד לא הרג אף אחד.

וזהו! כמובן שאתם יכולים להוסיף קישוט בקצה(כמו שאני עשיתי, אפשר לראות בתמונה הראשונה), אבל אם אתם מחליטים לעשות את זה, עדיף להשאיר חור קטן בשבילו כדי לתפור ולחבר אותו אחרכך עם הסימניה (זה חשוב, כי אני לא עשיתי את זה, וסתם אחרכך הסתבכתי).

אזזזז אחרי שסיימתם לקרוא את כל השלבים המתישים האלה, תכתבו בתגובות איזה סימניות אתם אוהבים.
ובמידה ויש לכם סימניה מגניבה, או סתם סימניה לא חייב מגניבה,

מוזמנים לשלוח לי במייל! או בפרטי למי שהבין איך שולחים תמונה בפרטי כאן.

ואולי אם ישלחו מספיק סימניות אעשה פרק מיוחד רק לסימניות שלכם^^

בלוג של החיים ה(לא כלכך) מושלמים שליWhere stories live. Discover now