אזז.... המשפט "אמא תכיני לי אוכל" כבר לא יוצא מפי כמה חודשים טובים.
וכמו שניחשתם נכון, זה בגלל שעברתי לגור בדירת שותפים (שנה א, תואר, מעבר דירה ובלה בלה בלה).ואני לא יודעת מה בדיוק קרה לחלקכם לפני שנהייתם עצמאים או שאתם עדיין לא, אבל אני את האוכל שלי לא ידעתי להכין לבד.
כן, אני בת נוראית ומפונקת! אבל מה שכן אני יודעת לחבק, ואת זה אמא שלי אוהבת :)
אז אל תדאגו, אני לא גוועת מרעב, ואני כן למדתי גם להכין חביתה (תודה לאל שיש לי שותפות מושלמות).
ובין ארוחות שבת עם חברים, לבין הפסקות בלימודים - הכרתי כמה מתכונים מנצחים, ואני חושבת שזה גם מחובתי לשתף אותם לשאר האנשים.(ואו מוגזם שלי, אין לי מושג איך כל המשפטים יצאו לי בחרוזים)
אז הנה האורז הכי טעים וטוב שיצא לכם להכין! אורז בתנור! כןכן שמעתם נכון! ולא סתם בתנור אלא גם עם ערמונים ופטריות!
ולפני שאתם רצים להכתוב שאתם לא אוהבים ערמונים ופטריות, תנו לי לעצור אותם. אני לא אוהבת ערמונים ושתי שותפות שלי לא אוהבות פטריות- אבל את המנה הזאת אנחנו אוכלות בכייף. אז תנו לזה צ'אנס.----------------------------------------------------------------------------------------------------
מצרכים:
2 כוסות אורז
1 סלסלה פטריות שמפיניון קצוצות דק
1 שקית ערמונים קלופים בואקום קצוצים דק
1 בצל לבן קצוץ דק
3 שיני שום כתושות
1/4 כוס סויה
1/2 כוס שמן חמניות/קנולה
2 כפות סילאן
1 כפית מלח, 1/4 כפית פלפל שחור טחון
4 כוסות מים
הוראות הכנה:
1.מחממים את התנור לחום של 200 מעלות.
2.מכניסים את כל המצרכים לתבנית גדולה המתאימה לתנור, מערבבים ומכניסים לתנור למשך כשעה, כאשר באמצע האפייה מומלץ לערבב ולבדוק מצב האורז.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
כן זה קצר וקולע. פשוט תדחפו ותערבבו את כל המצרכים ביחד, אל תתקמצנו בסילן המלצה שלי, והכי חשוב תשימו לב שהשכבה העליונה לא נשרפת או מתקשה אז מומלץ מידי פעם לערבב.
אנחנו בדרך כלל מכינות את זה בפיירקס, אבל יש לי עוד חברה שלאחר ששלחתי לה את המתכון היא לא משחררת אותו (נשבעת כל שבת היא מכינה אותו ועדיין לא נמאס לנו) והיא מכינה את האורז בסיר וזה גם יוצא אחלה.(המתכון לקוח מהאתר touchfood.co.il)
YOU ARE READING
בלוג של החיים ה(לא כלכך) מושלמים שלי
Разноеטוב אז אני לא יודעת למה אני עושה את זה - אבל פתחתי בלוג? אם אתם משועממים כמוני - כנסו.