seven - on the morrow is not a new day

277 49 94
                                    

on the morrow is not a new day

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

on the morrow is not a new day

Bahar yağmuru şiddetlenmiş, gök gürültüsüyle karışmıştı. Saraydan çıkan Aybars'a baktı annesi.

"Ne şans ama gündüz hava çok güzeldi."

"Ne zaman hava güzel olacak diye falcıya, hacıya, hocaya, şifacı neneye gittim, sordum da bugün yaptım ben o düğünü. Ben işimi şansa bırakmam kraliçem." Gülerek annesine sarıldığında kadının gözleri dolmuştu.

"Anne ağlamasana, onlar da ağlayacak." Ayana annesini dürttüğünde Aybars gülerek ona baktı ve ufak adımlarla kapıya yürüdü.

"Hadi herkes dikkat etsin kendine. Görüşürüz." El sallayıp onu bekleyen at arabasına bindi. Baykal gölü ile Karakurum arasındaki yeni yapılan mütevazı yere gideceklerdi.
Han onlara bir hafta kafa dinlemeleri ve birlikte olmaları için izin vermişti.

"Ben yatmaya gidiyorum, size iyi geceler." Ayana kapıdan içeri girdiğinde annesi bir şeyler mırıldansa da anlamamıştı.

Arkasından gelen adım seslerinden anlıyordu kadının peşinden geldiğini.

Odasının önüne geldiğinde belki o da kendi odasına gider diye bir umutla yavaş hareket etti ama kadın ondan önce davranıp kapıyı itti.

"Geç bakalım bir konuşalım seninle."

Kadının sesi ne yumuşaktı ne de sert ama rahatsız edici tonlaması yüzünden Ayana oldukça gerilmişti.

"Ann-"

"Nerden çıktı bu evlilik birdenbire, niyetim yok diyordun?"

Ayana gözlerini kaçırıp annesinin kapıyı kapatışını izledi.

"Abim uzun uzun konuştu, Ece de öyle yaptı. Düşündüm, mantıklı geldi."

Kadın derin bir nefes verip yan taraftaki koltuğa oturdu. "Bugüne kadar herkes konuştu, mantıklı gelmedi de bu sefer mi mantıklı geldi?"

"Anne amacın ne? Vazgeçmemi mı istiyorsun bu kez de?" Ayana gergince kadına baktı. Gerçekten sinirlenmişti. Öncesinde herkes kabul etmediği için ona çıkışırken şimdi de kabul etti diye azar işitiyordu.

"Hayır annecim, vazgeç diye değil." Kadın daha yumuşak bir üslupla kızının yanına geldi ve onun yatağa oturmasını sağladı.

"Sadece bunun dün gece başlayan saldırılarla bir ilgisi olmadığına emin olmak istedim."

"Niye bir ilgisi olsun? Kendi fikrim, sadece uzun süre düşünmem gerekiyordu."

chalice ❧ harutoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin