𝓽𝓸: 𝓪𝓼𝓵𝓪𝓷,𝓶𝔂 𝓭𝓮𝓪𝓻
Dün gönderdiğim mektupta, o günü hatırlayıp hatırlamadığını sormuştum. Peki, son görüşmemizi hatırlıyor musun, Aslan? Hastahanede, karanlık koridordaydık.
Hiçbir şey göremiyordum. Sadece seni hissetmek yeterliydi benim için.
Yakalanmaman için sana koşmanı söylerken, gözlerimden süzülen yaşları durduramadım.
Bana 'sayonara' dediğini duymuştum. Bunu bana neden dediğini ilk başta anlayamadım. Su an daha iyi anlıyorum.
Keşke sana o kelimeyi asla öğretmeseydim.
Son bir kez sana sarılmayı çok isterdim.
Mektuplarıma neden yanıt vermediğini öğrendim. Ibe-san yaklaşık 3 saat önce gelip anlattı.
Gözlerim hala kızarık, yaşlar yanaklarımdan düşüyor.
Fakat ben, cevap vermeyeceğini bilerek hâlâ sana mektup yazıyorum.
Sana bunu asla söyleyemediğim için özür dilerim.
Bana karşı ne hissettiğini bilmiyorum fakat hapishanede beni öptüğün zaman, içimde bir şeyler hissettim.
Karnımda oluşan kelebek hislerine engel olamadım. Seni aklımdan çıkaramama sebeplerimden biri de buydu, Aslan.
Seni seviyorum.
Ve bu her geçen gün canımı daha çok yakıyor. Umarım gittiğin yerde mutlusundur. Bunu en çok sen hakediyorsun.
Ölümüne zamanla alışacağımı söylüyorlar. Kırk günün sürer, geçer dediler.
Seni asla unutmayacağım. Her zaman içimde, benimle birlikte yaşayacaksın.
Şu an yanımda olamasan bile, hâlâ bir gün kavuşacağımıza inanıyorum. Belki sonra ki hayatımızda, belki de ben ölünce.
Çünkü biliyorum ki ne olursa olsun en sonunda sen ve ben olacağız, Ash.
𝓯𝓻𝓸𝓶: 𝓸𝓴𝓾𝓶𝓾𝓻𝓪,𝓮𝓲𝓳𝓲
༉‧₊˚✧。:°ஐ。⋆ʚ♡⃛ɞ࿐ྂ₊˚.༄˖◛⁺⑅♡⋰˚☆ ✧˖*°
。゚゚・。・゚゚。
゚。 ᵃˢʰᵉⁱʲⁱ
゚・。・゚cross my heart, hope to die
to my lover, i'd never lie
he said "be true, " i swear i'll try
in the end, it's him and i
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖍𝖎𝖒&𝖎 •asheiji
Short Story"çünkü biliyorum ki ne olursa olsun en sonunda sen ve ben olacağız, ash" -𝓮𝓶𝓶𝓪 ✧*:・゚✧ *:・゚✧*:・゚✧゚✧*:・゚✧ *:・゚✧*:・゚✧ 𝖑𝖔𝖛𝖊 𝖚 𝖆𝖑𝖑♡ ✧*:・゚✧ *:・゚✧*:・゚✧゚✧*:・゚✧ *:・゚✧*:・゚✧