3.Bölüm

18 3 12
                                    


Mert'ten

Uyku bu saatte bana pek uğramaz canım oyun da oynamak istemiyor. En iyisi Asena'nın yanına gideyim o da bu saatte uyumaz azıcık oturur sohbet ederiz. Kapının önüne geldiğimde içeriden ne ses ne de başka bir şey vardı. Birkaç defa tıklatıp içeri girebilir miyim dedim. Yine ses seda yoktu korktuğum için direkt odaya daldım ama oda da yoktu. Hemen kötü şeyler düşünmemek için kendimi sakinleştirdim. Tuvalete gitse illa duyardım ya girerken ya da çıkarken. Tamam arada bir geliyorlar ona yani evden kaçmak yalnız yaşamak istediğini söylüyordu ama yapmamıştır o kadar salak olamaz. Tuvaletin önüne geldiğimde içeriden sesler geliyordu. Bu kız cidden salak tuvalette neden telefonda konuşur ki.

'Doğal halin daha güzel ondan, poz verince doğallığın kaçıyor gibi' bir dakika b-bu Yavuz'un sesi. Allah'ım ben mi yanlış duyuyorum? Lütfen paranoyak olayım. Kendimi tutamayıp tuvaletin kapısına dadandım. Konuştuklarını duyduğumu anlamıştı ve paniklemişti.

"Ee Asena sonra ne olmuş? Yavuz beyin başka nasıl iltifatları var?"

"Mert tahmin ettiğin gibi bir şey değil burnundan solumayı ve bilip bilmeden beni yargılamayı kes!"

"Ne saçmalıyorsun tuvalette konuşuyorsun ve iltifat ediyor sana. Bence her şey ortada nesini yadırgamayayım?"

"Kapımı dinlediğini öğrendiğim için buraya geldim bu bir. Odamda konuşsam rahat bırakmayacaksın bu iki. İkimizde güzel göründüğümüz için ekran fotoğrafı alıp anı olarak saklamak istedim bu da üç ve son"

"Ne yani benim yanımda konuşamıyor musun? Aranızda bir şey mi var sizin ve bunu bana söylemiyor musunuz?" bu sefer cidden sinirleniyordum.

"Cidden abartıyorsun Mert yok öyle bir şey ve hayatıma birisi girse bunu öğrenecek ilk kişi sensin, bildiğin halde neden böyle davranıyorsun?"

"İyi peki senin dediğin gibi olsun geç hadi odana. İyi geceler"

"Tamam sana da iyi geceler"

Asena'dan

O cümleleri Mert'in kurduğuna inanamıyorum. Neyse şuan ona kafamı yoramayacağım gidip suratına kapattığım Yavuz'a yazayım ayıp oldu ona da.

'Kusura bakma suratına kapattım ama Mert'ten baskın yedim biraz laf yaptı tekrar özür dilerim' sonuna gülen emoji koyup mesajı yolladım.

'Önemli değil. Özür dilemene gerek yok, çok bir şey dedi mi? Ne dedi?'

'Yok çok bir şey demedi, önemli değil yani'

'İyi bari sevindim. Fotoğrafları atta bende de kalsınlar'

'Tamam atıyorum. (Fotoğraflar) Ben yatıyorum Yavuz iyi geceleer'

'Teşekkürler, sana da iyi geceler canım :)'

Mesajını gördükten sonra yatağımın üstünde oturur pozisyondayken kendimi geriye doğru attım. Bugün fazla yorucu ve aksiyonlu geçmişti hepimiz için. Yarın ki randevumu aksatmak istemem doğrusu. Elimdeki telefondan saate bakınca 02:54 olduğunu gördüm. Dayım bu saatte yatmazdı ama gene de aramak yerine mesaj atmayı tercih ettim.

'Dayıııı napıyorsuun. Yarın için müsait misin? Gezelim mi? Randevudan sonra müsaitsen alırsın beni sana uyar mı?'

'Merve ablan ben Asena dayın uyudu yorulmuş bugün. Napıyorsun bakalım. Ne randevun var?'

'Tamam abla, iyiyim sen nasılsın bugün dayım aradı da gezmek için bizimkilerle İstanbuldaydık ondan dedim. Psikolog randevum var ona gideceğim öğlen saatlerinde'

Sessiz HayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin