bu bölüme en az 6 - 7 yorum yapanlar =>
Tom aynadaki yansımasına bakıyor, gözleri berrak cama karşı kısılıyor ve keskinleşiyor. Elmacık kemiklerinin üzerinden süzülüp yüzünü çerçevelediği cildi pürüzsüz ve dudakları ince bir çizgiye oturtulmuş. Gözleri korkunç.
Parlayarak erimiş bir karanlığa girdi, kahverengi tonları bir araya gelerek mürekkepli bir uçurumun içine giriyor. Yumrukları yanlarını sıkıyor ve hırlıyor, cebindeki asasını sıkıyor.
Tom deliye döndü. Sophia güldüğünde gözlerinin nasıl parladığını, yumuşak gülümsemesini ve kızardığında ayakkabılarına nasıl baktığınızı hala gçrebiliyor.
Yüzünden geçen ani duygu yelpazesine birden öfkeyle kendini camdan uzaklaştırır.
Böyle hissetmemeli.
Musluğu sağa çevirmek için uzanıyor, yüzüne su sıçratırken boş banyoda yankılanan bir cızırtı sesi. Tekrar aynaya bakar, arınmış olmayı, tüm düşüncelerinizden kurtulmayı umuyor.
Olmuyor.
Kaşlarını çattı, cübbesinin koluyla yüzünü sildi ve banyodan fırladı.
Slytherin yatakhanesine doğru bir amaçla yürüyor, başı sıkıca öne yaslanmış ve gözleri daralmış ve öfkeliydi. Yanından geçerken cübbesi dalgalanıyor.
Slytherin yurdunun koridorunun neredeyse önündeydi, ancak sağına doğru yürürken Sophia'yı görünce durur.
Bakışları ona doğru dönüyor ve Sophia'ya bakıyor, öfkesi yavaş yavaş dağılıyor.
Çok sakin, çok masum görünüyordu. Sophia'nın kiminle yürüdüğünü görünce gözleri parlıyor ve tüm öfke geri bedenine geliyor, derisinden sızıyor ve kanına damlıyor. Boğazında safra toplandığını hissediyor ve asasını çekip çocuğa saldırmak için dürtüsünü sakinleştirmeye çalışıyor.
İkisini de güvenli bir mesafeden, işitecek kadar yakın, ancak gözden uzak duracak kadar da takip ediyor.
Draco komik bir şey söylerken Sophia gülümsüyor, sesi Sophia'nın kulağında yankılanıyor. Sophia sohbete katacak bir şeyler söyleyebilmeyi diliyor, kafasının içinde saklı tuttuğun her şeyi söyleyecek bir ses diliyor.
Ama Sophia bunun yerine defterini ve kağıdını çıkarır ve hızlıca bir şeyler not alır.
'Çok eğlencelisin. Çok komik.'
Sophia Not defterini Draco'nun yüzüne doğru itiyor ve yazdıklarını okumasını bekliyor. Gülümsemesi yüzüne uzanıyor ve omuzlarını silkiyor.
Sophia arkasında öfkeli bir nefes alımı duyar ve arkasını döner, kaşları şaşkınlık içinde çatılır.
Bu Tom.