Hogwarts'ta geçirilen hafta sonları, Hogsmeade'e gitmeyi planlıyorsanız ya da profesörler size neredeyse hiç ödev vermediyse, genellikle eğlenceliydi. River günü Yurtta uzanarak ve Gryffindor'un ortak odasında en iyi arkadaşı Selene ile sihirbaz Satrancı oynayarak geçirmeye karar verdi. Selene sadece birazcık öndeydi ama River sadece birkaç hamle yaparak ona yetişebilecek kadar deneyime sahipti. İki kız da oyunu kimin kazandığını daha az önemseyebilirdi, bu gerçekten bir öncelik değildi—sadece oynamaya karar verdikleri eğlenceli bir oyun.
"Şövalyeden E8'e." Siyah satranç taşının vezire kaydığını ve yüzlerce küçük parçada yok etmesi için hızlı söyledi River.
"Bu biraz tuhaf değil mi?" Selene bütün sabah aklını karıştıran şeyi söylerken River'a şaşkın bir bakış attı. "Bu sabahtan beri bizi rahatsız etmediler. Öldüklerini düşünmeye başladım."
"Çapulcular mı demek istiyorsun?" River Kaşlarını kaldırdın, River o an hangi saçma tuhaflıklar yapcaklarını düşünerek eğlendi. Ama Remus ve James'in öğleden sonrayı ders çalışarak geçireceklerini biliyordun. Daha çok Remus James'e ders veriyordu.
"Onlara cidden öyle mi diyorsun?" Güldü, piyonlarının sonuncusundan biri River'ınkini tamamen parçalara ayırdı.
"Buna alışırsın." Basitçe cevap verdi. Çapulcular, Selene dışında Hogwarts'taki en yakın arkadaşlarıydı. Onların yanında olmak bir zevkti, gerçekten. Onların şakaları genellikle zaman zaman yüzüne bir gülümseme getirirdi. Tabii ki, bu arkadaşlığın dezavantajları vardı, örneğin River'ı bir şakaya dahil ettiklerinde, Beşinin de Madam Pince ile bir hafta hapis cezasına çarptırılmasıyla sona erdi, kütüphane kitaplarını yeniden düzenlediler.
"Ve onları çok seviyorum. Ciddi olarak."
"Sadece bunu söylüyorsun çünkü onlardan biriyle çıkıyorsun." Selene yanaklarında oluşan kırmızımsı renk tonuna sırıttı. "Son zamanlarda Sirius'u öptü mü?"
"Son zamanlarda Peter'e baktın mı?" River, Kızı daha da kızdırmak için dirseklerine yaslanarak karşı çıktı.
"Neden bahsettiğin hakkında hiçbir fikrim yok." Diye cevapladı, şimdi gözlerini masa oyununa odakladı.
Selene'nin bir çapulcuya olan hisleri hakkında bir şeyler farketmişti River, son zamanlarda onu sevmeye başlamıştı. Sebzelerini yemek istemeyen bir bebek kadar inatçı olmasına rağmen, sarışın çocuğa normalden birkaç saniye daha uzun süre bakmanın küçük eylemleri ve Gryffindor quidditch takım uygulamalarını izlemek için River ile birlikte gelmesinin artan anlarını fark etmişti. Sadece doğru yönde biraz itilmeye ihtiyacı olduğu sonucuna vardı.
"Mhm." River masumca çayını yanında yudumladı. Bir şekilde onu daha da rahatsız ediyor.
"Ben ciddiyim, River!"
"Hayır, değilsin. Erkek arkadaşımın ince beli yok ya da kız olmadığına eminim." (kelime oyunu var anlamayanlar için serious)
Selene aşırı kullanılan şakaya inledi ve ukala gryffindor çocuğunun River'ı ne kadar kendisine benzettiği konusunda yüzünü tiksinti içinde ovuşturdu.