Bölüme en az 6-7 yorum yapanlar=>
Mayıs ayında Hogwarts'ta ılık ve güneşli bir gündü, Loren'ın orada geçirdiğin diğer tüm mayıslardan daha sıcaktı. Neredeyse kimse içeride kalmadı, çoğu öğrenci sıcağa dayanmaya çalışarak çimenlerin üzerinde soğuk içecekler içti ya da gölde yıkandı. Güneş doğrudan okulun üzerine konumlandırılmıştı ve kısa süre sonra hareket etmiyordu.
Ara sıra rüzgar esiyor ve Regulus ve Loren ikilisi gölün yakınında bir havluya uzanırken, Loren'ın ve Regulus'un cildini hafifçe öpüyordu. Vücutların birbirine değmiyordu. Loren kollarını erkek arkadaşının etrafına sarmaktan başka bir şey sevmediği gerçeğine rağmen, kucaklamaların sıcak çarpmasından ölmeye değmeyeceğine karar verdi.
Arkadaşları zaten göldeydi; gülüyor ve yüzüyorlardı, yine de Loren gözlerini Regulus'tan ayıramadı ve o da Loren'den koparamadı. İkilinin böyle oturacağı pek çok an yoktu: sessizce, sadece birbirlerine hayranlık duyarak ve önemli olanı bulduğu için ne kadar şanslı olduğunu düşünerek.
"Muhtemelen onlara katılmalıyız." Diye mırıldandı Regulus, tembelce gölün yönünü işaret ederek.
"Biliyorum." Dedi Loren ama hareket etmedi. Henüz istemedi.
Regulus kıkırdadı ve kolunu etrafına dolayıp Loren'ı kendine yaklaştırdı. Vücudu gerçekten sıcaktı, Loren kendi vücudunun da öyle olduğunu sanıyordu, ama orada onunla yatmak rahatsızlık vermedi. Aksine; sakinleştiriyordu, ısıyı görmezden gelmesini kolaylaştırıyordu. Parmaklarını birkaç kez saçından geçirdi, bazen ikili o konumda kalırken Regulus sevgilisini öptü.
"Oh hadi." Loren Narcissa'nın inlediğini duydu. "Bir oda tut"
"Ya da." Diye ekledi Lucius. "Lanet suya girebilirsin ve seni sıçratabiliriz"
Regulus güldü. Loren'ın elini tutarak göle atladı ve Loren'ı onunla birlikte suyun altına çekti. Loren lini bırakıp yüzeye doğru yüzerken gülümsemesini görebiliyordu. Onu takip ederken Loren'ın yüzüne bir gülümseme yayıldı ve kısa sürede başı sudan çıktı. Neyse ki Loren için göl sakin ve canlandırıcı derecede serindi.
Loren Regulus'u gördüğü an, olabildiğince çok su çekti ve ona doğru itti, erkek arkadaşı su içinde kaplayan bir mini dalga yarattı. Loren ve arkadaşlarının kahkahaları havayı doldururken, Regulus başını şiddetle sallayarak saçlarından ve gözlerindeki suyu çıkarmaya çalıştı.
"Loe!" Güldü. "Bunun için seni alacağım"
Çabuk, o Loren'ı yakalayamadan Loren su altında eğildi, olabildiğince uzağa yüzdü. bacakları ve kollarını hızlı hareket ediyordu ve Loren'ın kalbi daha hızlı atıyordu, ancak Regulus için yavaşladı. Kolları beline dolandı, Loren'ı sudan yukarı çekti, böylece ona bakıyordu. Yüzüne bir sırıtış geldi ve Loren onun elinden sıyrılmaya çalıştı.