2. Co o tobie pomyślałx?

31 4 0
                                    

>>Atsushi Nakajima<<

   Mam nadzieję, że szybko znajdziemy tego psa. Wygląda na bardzo zmartwioną/ego. Ma szczęście, że napotkałx się na kogoś takiego, jak ja. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć jej/jego szczęśliwą minę.

>>Dazai Osamu<<

   O! Tego się nie spodziewałem. Ktoś z własnej woli dosiadł się do mnie i zaczął rozmowę. Ta osoba ma bardzo ładne imię. Y/N. Ciekawe, czy taka piękność zgodzi się na podwójne samobójstwo..

>>Akutagawa Ryuunosuke<<

   Po co ją/go uratowałem? Przecież raczej wiedziałx, że wchodzi na teren Portowej Mafii, przez co może zostać zaatakowanx. Mam nadzieję, że więcej się tu nie pojawi, bo następnym razem, to nie oszczędzę.

>>Chuuya Nakahara<<

   Ale chujowy dzień ma. Stracić ważną dla ciebie pracę przez jakiegoś debila? I w dodatku, gdy chcesz się napić, to monopolowy zamknięty. Nie chciałbym być w jej/jego skórze. Nic w tej sprawie zrobić nie mogę, ale przynajmniej oddam swoje wino. I tak mam jeszcze kilka schowanych na czarną godzinę. Mam nadzieję, że nie oddaję go nadaremno.

>>Ranpo Edogawa<<

   Wiedziałem, że detektywi są mało kompetentni, ale że aż tak? Ktoś chce uratować życie przyjaciółki/przyjaciela, a tu takie coś. Nic nie zaszkodzi, jak pomogę. Takiej miłej osobie pomogę nawet za darmo.

>>Akiko Yosano<<

   Wiedziałam, że polubimy się, ale że aż tak? Mamy tyle spraw do obgadania. A ta zdolność jest cudna i ciekawa. W końcu jest sposób na oszukanie śmierci. Sam jej posiadacz też jest interesujący. Muszę przyznać, że ładnie wygląda, ale nie lepiej ode mnie.

>>Mori Ougai<<

   Cieszę się, że ja i Elisa mogliśmy pomóc. Na pewno będzie leżeć jak ulał. Troszeczkę mi szkoda, że nie zobaczę na własne oczy, bo ale niestety. Mówi się trudno. Może jeszcze kiedyś się spotkamy i zobaczę jak wygląda?

>>Fyodor Dostoevsky<<

   Muszę przyznać Y/N, że jesteś szybkx. W bieganiu, jak i w reagowaniu. Ciekawi mnie, czy twoja zdolność ma coś do tego, czy to tylko wyniki ciężkiej pracy na sobą. Odpowiedź na to z pewnością kiedyś dostanę. Nie martw się Y/N jeszcze się spotkamy.
   

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 10, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Preferencje/Scenariusze | Bungou Stray DogsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz