Egy cifra káromkodással indult a reggelem. És hogy miért? Mert az idióta öcsém, jó dolognak tartott pizza maradékot dugni a táskám oldalsó zsebeibe. A tavaszi szünet végéig érintetetlenül maradt a táskám, amolyan szünet van, nem tanulok elven, így hát, mikor hétfő reggel háromnegyed nyolckor megláttam, hogy mit művelt, azt hittem megfojtom. Annyi szerencséje volt, (és talán nekem is,mert nem kerülök a fiatalkorúak börtönébe) hogy már rég elment iskolába. Így hát dúlva-fúlva neki álltam a lehető legjobban, és leggyorsabban kitakarítani a táskám, mert totál késésben voltam. Mikor végeztem, gyorsan bele dobáltam a cuccaimat, leszaladtam a lépcsőn és szinte kirohantam a házból remélve, hogy még időben elérem a buszt. Bár épphogy, de sikerült, így lehuppanva a hátsó ülésre, fáradtan fújtam ki a levegőt. A telefonomat elővéve írtam Ester-nek, hogy ne várjanak meg, mert késni fogok.
Öt perccel csengetés előtt, szinte beestem az iskola kapuján, felsiettem a lépcsőn, egészen a termünkig. Megállva az ajtó előtt kifújtam a levegőt, hogy az osztálytársaim ne nézzenek hülyének, aki 17 éves létére az iskolában rohangál. Beléptem,és csak úgy általánosságban köszöntem a többieknek. Leültem az utolsó előtti padba, Ester mellé, aki vidáman nézett rám.
-Csak nem megint későig sorozatoztunk?
-Nem, csak az öcsém egy idióta.-legyintettem, majd nem firtatva tovább, hátra fordultam a mögöttünk ülő Sonia-hoz és Anita-hoz.
-Az első óránk matek, ugye?-kérdeztem a táskámban kotorászva.
-Aha.-bólintott Sonia.
-Az jó. Nincs füzetem.-bólintottam, beletörődve, hogy ez nem az én reggelem.
-Adok lapot.-ajánlotta fel Ester, mire mosolyogva megköszöntem.
-Azt nekem is adhatnál.-jegyezte meg a spanyol barátnőnk.
-Nem hiszem el Anita, hogy neked sosincs semmid.-sóhajtotta és kitépett egy újabb lapot a füzetéből. Nos,valahogy így zajlik nálunk egy reggeli, fáradt beszélgetés.
És becsöngettek.Az osztály viszonylag elcsendesedett, már nem azért, mert ilyen jó gyerekek vagyunk, viszont mától új matek tanár jön a suliba. A kopott,vászon nadrágos, Mrs.Ross végre nyugdíjba ment és helyette kapunk új tanárt. Annyit tudunk róla, hogy férfi lesz, és a neve Mr.Payne. Nos ez nem túl sok, de majd meglátjuk.
Hirtelen kinyílt a terem ajtaja és belépett rajta A TANÁR. Nagybetűkkel. Oké,sok elképzelésünk volt hogy fog kinézni, egy idősebb őszhajú, kockás inges férfi, vagy egy negyvenes éveiben járó kopaszodó, sörhasú pasas, mint a fizika tanárunk. De ez azt hiszem mindannyiuk várakozását felül múlta. Magas, közepesen rövidre nyírt haj, fehér póló, amin át tökélesen látszott, hogy milyen izmos is, fekete keretes szemüveg, olyan mint az enyém csak neki tízszer jobban állt, és bőrdzseki. Nem lehetett több 30 évesnél. Hogy őszinte legyek, inkább nézett ki egy szexi rocksztárnak, mint matek tanárnak.
-Sziasztok.-köszöntött minket mosolyogva. Jézusom, ennek az embernek még a mosolyától is elájult az összes lány az osztályban. Kórusban köszöntünk vissza, mire a tanári asztalhoz sétált, majd félig felült rá és újra ránk nézett.
-A nevem Liam Payne. Mint tudjátok, mostantól én fogom nektek tanítani a matematikát. Gondoltam, mivel ez az első óránk a tavaszi szünet után, ma még nem fogunk tanulni, játszhatnánk helyette inkább egy ismerkedős játékot.-vetette fel, mire az egész osztály üdvrivalgásban tört ki. Mr.Payne a padsorok elejétől kezdve haladt, hátrafelé, néha leállt beszélgetni egy-egy diákkal. Én hátra fordultam Soniaékhoz és vigyorogva néztem a barátnőmre.
-Na, vélemény?-kérdeztem, jelentőség teljesen nézve rájuk.
-Hát, elsőre abszolút a szexi jelzővel illetném.-felelte Anita elsőként.
KAMU SEDANG MEMBACA
Midnight teaching-Liam Payne ff.
Fiksi Penggemar!SZÜNETEL! !ÁTÍRÁS ALATT! Egy olyan könyvbe illő történet ami bármennyire is hihetetlen de megtörtént...és pont velem.Csak hogy ez a valóság,ahol nem minden történet végződik Happy End-el. Káromkodás,+16-os részek előfordulhatnak. Jó olvasást!:)