6. kapitola záchrana

39 4 0
                                    

............. O pár dní později..................
Procházeli jsme se s Nejim po parku. V tu chvíli přiletěla vrána a sedla si mi na ruku.
,,Co to je ?" Zeptal se Neji
,, Nic, zřejmě Itachi píše. " Řekla jsem. Odvazala jsem dopis a otevřela ho.
,, Kimari přišel Sasuke a začal s Itachim bojovat je možné že to Itachi nepřežije. Prosím tě přijď co nejrychleji jsou kousek od sídla asi tři míle. Zkus jim v tom zabránit. Jsi jediná která to může udělat. Mě Sasuke neposlouchá ale tebe mohl jsi jeho mladší sestra. Příď co nejrychleji.
Konan
PS: Sasori s Kakuzem a Deidarou jsou mrtví.
Dočetla jsem ho. ,, Neji promiň musím jít pokud nechci aby Itachi zemřel. Pokusím se vrátit co nejrychleji mohu slibuji."
Řekla jsem Nejimu smutně. ,, Neboj počkám na tebe než se vrátíš. Ale běž nechci abys byla smutná z Itachiho smrti." Řekl Neji.
Políbila jsem ho otočila se a běžela jsem směrem k sídlu Uchihu vzala jsem si věci a běžela k hlavní bráně.
Běžela jsem co nejrychleji
. Bála jsem se že přijdu pozdě. Tak jsem stiskla zásnubní prstýnek který jsem měla neustále pověšený na krku.
Už jsem byla skoro tam když se ke mě přepojila Konan. ,,To je dobře že jsi tady Itachi už utrpěl nějaké to zranění ale to Sasuke též." vysvětlila mi Konan.
,, To je ještě v pohodě dokážu je vyléčit pomocí lékařského jutsu ." Řeka jsem. Konan se na mě podívala s údivem ve tváři.
Jak jsme tam došli zrovna po sobě házeli shurikeny. Hodila jsem jim tam taky pár ale tak aby to ty ostatní svrhlo na zem.
,, Kimari o nee-chan nepleť se do toho." křikl na mě Sasuke a hodil po mě kunaj. Vyhla jsem se mu ale roztrhlo to řetízek na kterém jsem nosila svůj zásnubní prstýnek .Který spadl na zem.Klekla jsem a hledala ho po chvíli jsem ho našla a pověsila si ho kolem krku na koženém provázku.
,, Ne, Sasuke nenechám tě zabít Itachiho!" Křikla jsem na Sasukeho a hodila jsem po něj shuriken. ,, Jak ho můžeš mít pořád ještě ráda potom co udělal. Co udělal mě co udělal tobě.
Kimari on nám zabil rodiče. Tak jak ho můžeš mít ráda?!" Zařval Sasuke. ,, Je to můj bratr a sourozenci si odpouští. A já mu odpustila. " Řekla jsem. ,, Jak mu můžeš odpustit. Vždyť zabili naše i své rodiče a celý klan. " Zařval Sasuke ,, Ustup!" křičel Sasuke ,,Ne jestli ji chceš, musíš se dostat přes mne. " prohnala se mi vzpomínka hlavou.
Byla stará ale né dost stará abych na ni zapomněla. Vzpamatovala jsem se a zjistila že Sasuke přivolal velký shuriken a hodil ho po mě. Nestihla jsem uhnout tak mě to trefilo do nohy.
Cítila jsem bolest tak jsem uskočila do rohu místnosti. ,, Teď tady budeš a už mi nezabráníš Itachiho zabít. " Řekl Sasuke ,, Si jen myslíš." Uchechtla jsem se. Složila jsem pečetě a přiložila ruce na nohu. A začala léčit.
Mezitím se Sasuke otočil a nevšiml si té techniky. Seděla jsem tam a pozorovala je.
.............o hodinu později ....................
,, Do haje jestli ještě chvíli bude Itachi bojovat tak to nepřežije." pomyslela jsem si .Skočila jsem tam chytla jsem ho.
Odskočila jsem s Itachim so bezpečí a položila ho na zem. Itachi vstal složil pečeť a pomocí Sharinganu vytvořil susanoo.
,, Itachi lehni si a nech mě dělat co nejlépe umím. " Řekla jsem mu . Itachi mě chytl za ruku a vtáhl mě do susana. Tam si lehl a nechal mě ho uzdravit . Klečela jsem tam a léčila ho.
Nehle se nad Itachim zhoupl zásnubní prstýnek který si našel cestu a prodral se z pod oblečení. ,, Co je to? " Zeptal se Itachi.,, Nic." Odpověděla jsem . ,, Neříkej mi nic to je prsten. Ty jsi zasnoubená. " Řekl Itachi ,, Ano jsem no a." Odpověděla jsem otráveně.
..............o dvacet minut později.................
,, Co Kimari ty umíš léčit ? "
Zeptal se Sasuke když uviděl mě a Itachiho jak stojíme vedle sebe bez zranění. ,, Ano. " Odpověděla jsem.
,, Itachi vrať se se mnou do Konohy i ty Sasuke prosím. " Řekla jsem ,,. Dobrá já jdu a spravím si postavení v Konoze. " Řekl Itachi. ,, Dobrá dobrá jdu taky ale jen kvůli tobě Kimari " řekl po chvíli Sasuke.
Vyšli jsme všichni zpět ke své rodné vesnici.
Šli jsme rychle a povídali si.
Po asi půl hodině jsme došli k hlavní bráně Konohy. Zpomalili jsme a šli k sídlu Uchihu.
Kousek od něho jsem viděla Nejiho. Rozběhla jsem se s skončila mu kolem krku ,, Ahoj " pozdravila jsem ho ,, Ahoj Kimari jsi zpátky. " Pozdravil mě Neji.
,, Ano víš přece co jsem ti slíbila ." Řekla jsem Nejimu a pohladila ho po vlasech. Otočila jsem se na své dva bratry .,, Ahm Kimari neříkej že mezi tebou a Nejim něco je. " Řekl Sasuke pohoršeně . Kývla jsem na Nejiho na znamení že jim to řeknu. Neji kývnutí opětoval.
,, Ano jsme zasnoubení. '' odpověděla jsem.
Po chvíli Itachi odešel se slovy že potřebuje něco říct Hokage. A Sasuke šel do sídla.
Moc se omlouvám za všechny chyby
( Jestli tam nějaké jsou)
Mimochodem už chybí plus mínus 9 Kapitol tak uvidím jak to budu stíhat 😌

Nii-san?Kde žijí příběhy. Začni objevovat