8. kapitola Peinuv útok

31 3 0
                                    

O pár dní později Pein zaútočil. Medici měli vyhrazené místo kde působil.
Léčila jsem jak nejlépe jsem uměla.
,, Rychle pojďte někdo sem Shikamaru je raněn." Zavolal na nás nějaký ninja v rukou držel Shikamara.
Přiběhla jsem k němu a pomohla jsem mu položit Shikamara na lehátko.
Byl pořezán papírovými shurikeny.
,, Ino, Shizune postarejte se o Shikamara. " Křikla jsem na ně.
,, K-kimari o-ona j-je v p-parku." Vypravil ze sebe Shikamaru
,, děkuji. " Poděkovala jsem mu. Vzala si kunaie a shurikeny a rozběhla jsem se k parku.
,, Kimari co to děláš? To nevidíš co udělala s Shikamarem? " Volala na mě Ino. Neposlouchala jsem jí. Doběhla jsem k parku a spatřila Konan. ,, Kimari uhni tobě nechci ublížit ale jí. "
Řekla a ukázala na Tenten ležela v koutě celá od krve.,,Tenten. "
Vydechla jsem a běžela k ní sklonila jsem se a začala jí ošetřovat. Tenten byla ošetřena ale já jsem už též měla v zádech pár papírových shurikenu.
Konan po mě hodila další otočila jsem se.
Složila jsem pečeť ,,katon goukakyuu no jutsu" křikla jsem a má koule spálila její shurikeny.
.................o půl hodiny potom............
Přiletěl motýl na noze měl připevněný vzkaz. Odvazala jsem ho a otevřela
,, Kimari doufám že je vše v pořádku a Naruto už začal s Peinem bojovat "
Neji
Otočila jsem papír a psala
,, Neji přijď prosím do parku potřebuji pomoc jsem raněná a už nemám moc chakry. "
Kimari
Složila jsem ho a přivázala ho na nohu motýla.
A pustila ho. ,, Kdo ti psal? Ten koho miluješ?" Křikla Konan.
,, Ano a psal že Naruto začal s Peinem bojovat." Řekla jsem ,, Nagato" vydechla a zmizela v listí.
Náhle Neji přiskočil a zeptal se ,, Kimari kde je? Co se stalo? "
,, Nevím, vydechla ' Nagato' a zmizela." Odpověděla jsem. Neji pohlédl na Tenten ,, Co je s Tenten ?" Zeptal se. ,, Tenten už nic není je jen v bezvědomí. "
Řekla jsem po chvíli.
Náhle přiběhl Lee. ,, Neji proč si zmizel?" Zeptal se ho Lee. ,, Lee rozhlédni se a pomoz mi. " Řekl Neji. Lee se rozhlédl a vzal Tenten do náruče.
Mě vzal Neji. Šli jsme rychle a mlčky. V polovině cesty jsem upadla jsem do bezvědomí. Ale slyšela jsem hlasy. Nedokázala jsem je rozpoznat kdo mluví.
,, Ne Kimari prosím ne."
Ozval se někdo. A dál jsem už neslyšela nic. Otevřela jsem oči a zjistila jsem že ležím na lehátku v části kde jsou medici.
Rozhlédla jsem se a viděla Nejiho. Plakal. Chtěla jsem něco říct ale nešlo to. ,, N-Neji" vypravila jsem nakonec ze sebe. Neji se na mě podíval. Usmála jsem se na něj. Objal mě a já jeho. ,, Jak se daří Tenten ? " Zeptala jsem se.
,, Dobře už je vzhůru víc jak hodinu. ''
usmál se Neji.
,, A Kimari už je po všem Pein je mrtvý." Dodal po chvíli Neji.
,,Kimari jsi v pořádku?" Zeptal se Itachi který právě přišel . ,, A promiň ale že tě zranili jsem se dozvěděl až teď." Dodal Itachi. V tu chvíli přišla Shizune ,, A Kimari už jsi vzhůru.
Nedalo se to už vydržet Neji tady u tebe seděl od té doby co tě přinesl." Řekla Shizune.
Otočila jsem se na Nejiho a usmála se.
Po pár dnech jsme se procházeli s Nejim po parku a domluvili jsme se jak to uděláme.
Po chvíli jsme se s Nejim rozloučila a vyrazila domů.
,, Ahoj." Pozdravil mě Sasuke stojící u kuchyňské linky.
,, Ahoj" pozdravila jsem ho.Šla jsem rychle do pokoje
Sedla jsem si na postel a rozpustila si vlasy. Oblékla jsem si pyžamo. A vyrazila do koupelny. Umyla jsem si vlasy a šla spát.
Ráno jsem vstala. ,, Kruci já zapomněla za pět minut se mám sejít s holkama u stanku s dangem."
pomyslela jsem si rychle jsem se oblékla a vyrazila.
Jak jsem tam došla holky už tam byly.
,, Ahoj." pozdravili jsme se. ,, Co takhle dango." navrhla Sakura.
,, Klidně" odpověděla Ino ,, A nevíte co je s Tenten?" zeptala se Sakura ,, Neji říkal že je nemocná.Že nepřišla ani na trénink týmu Gai" Odvětila Hinata.
Koupit jsme si dango a sedli si na lavičku. ,, Kimari co to
Máš na krku?" zeptala se Ino ,,Co? " zeptala jsem se zmateně. ,, Ten prstynek co máš na krku." řekla Ino ,,Ino ty jsi úplně hloupá." začala vysvětlovat Sakura ,,Pověšený prstýnek nosí dívky které jsou zasnoubené na nechtějí aby to někdo věděl."
Sakura skončila
,, Počkat to by znamenalo že jsi zasnoubená Kimari. " řekla udiveně Hinata ,, Ano a co" odpověděla jsem nechápavě. ,, Kdo je to? zeptala se Sakura s perverzním výrazem ve tváři ,, To je jasný ty vysoký čelo" uchechtla se Ino zvážněla a zeptala se ,, Neji?" Kývla jsem. ,, Holky máme problém." ozvala se Hinata
,,Jaký?" zeptala se Sakura a Hinata začala vysvětlovat
,, Kiba mluví jen o tobě Kimari. A včera se mi svěřil že tě miluje. A TenTen se líbí Neji. A oba by byli naštvaní kdyby se dozvěděli že ten koho milují se zasnoubil s někým jiným." Ino se zamyslela a po chvíli řekla.
,,Tak jim to neřekneme" ,, dobrá " řekla jsem a usmála se. Po chvíli jsme se rozešli.

Je tu další kapitola jestli tam jsou chyby tak se omlouvám 🙂

Nii-san?Kde žijí příběhy. Začni objevovat