,,Ahoj” rozloučila jsem se si Itachim a Kisamem
…….o dvacet minut později………………..
,,Sasuke ,Sasuke, Sasuke kde do háje jsi.
.!?”pomyslela jsem si. Šla jsem dál
a potka jsem skupinku ninju.
,,Dobrý den “ oslovila jsem je,,nevíte kde najdu Uchihu Sasukeho ?” ,,Ano ,to musíte tudy, potom zabočit u ichiraku a potom ještě půl kilometru dál.”informoval mě nejstarší člen skupiny ,, Děkuji moc.”poděkovala jsem ,,V pět u Ichiraku.”pošeptal mi jeden z mladších členu skupiny.
Byl celkem vysoký s hnědými vlasy a místo očí měl byakugan, natož jsem usoudila že je z klanu Hyuuga. Ale já z toho klanu nikoho neznala, takže jsem nevěděla kdo to je.
…..o dalších dvacet minut později…….
,,Ahoj ty jsi Uchiha Sasuke?” zeptala jsem se kluka s uchiha znakem na zádech ,,Ano, to jsem já.” odpověděl Sasuke ,,Nii-san chtěl abych ti to dala.”
skončila jsem a podala mu kus papíru co mi dal Itachi cestou. Sasuke vzal papír přečetl si ho zamyslel se a po chvíli promluvil,,Tak pojď
zavedu tě do sídla Uchihů,
Kimari o nee-chan.” ,,o nee-chan?” zeptala jsem se ,, Ano Itachi je můj starší bratr. Tak pojď za chvíli budeme doma vybališ si a potom si můžeš dělat co chceš.”
,,Oki "odpověděla jsem.
Vybalila jsem se, umyla se a oblékla jsem si čisté věci.Vzala jsem si nějaké kunaie a shurikeny. Už bylo skoro pět a já na to setkání s tím klukem z Hyuuga klanu nechtěla přijít pozdě. Tak jsem vyrazila.
……………...u ichiraku……………..
,, Zdravím jmenuji se Hyuuga Neji."promluvil Neji ,,Ráda tě poznávám Neji,jmenuji se Kimari Uchiha.’’ promluvila jsem po chvíli ,,Taky tě rád poznávám Kimari.’’ odvětil Neji a pokračoval ,,Mohu tě pozvat na rámen.’’
,,Klidně.’’odpověděla jsem.
,,Abych pravdu řekla ještě jsem nevečeřela.’’
Neji se zasmál.Vstoupili jsme do Ichiraku, sedli jsme si a Neji objednal rámen.
Najedli jsme se a vyšly z Ichiraku.Jak jsme vyšli všimla jsem si že mě Neji drží za ruku.
,,Pojď ’’promluvil náhle Neji ,, musím ti něco ukázat,je to moje oblíbené místo.’’
Šli jsme a povídali si.
Jak jsme tam došli rozběhla jsem se k zábradlí a kochala se vyhledem na Konohu.
,, Chápu proč se ti tady tak líbí’’ vydechla jsem.,, je to nádhera.’’ mezi tím došel k zábradlí i Neji ,,Ná, to je pro tebe.’’
promluvil po chvíli Neji
a podal mi červeno bílou růži usmál se a pokračoval ,,Říkáme jim Uchihovské růže
kvůli jejich barvě , jediné místo kde rosou je tady.’’ ,, Děkuji je nádherná moc se mi líbí.’’poděkovala jsem
Náhle mě Neji objal byla jsem překvapená ale na konec jsem ho objala taky.
V tu chvíli jsem se do Nejiho zamilovala. Pohladil mě po tváři a políbil mě. Jenže v tom se ozvalo ,, Kimari Kimari onee-chan.
Kde jsi Kimari onee-chan." ,, Do háje Sasuke proč mě teď hledáš." Pomyslela jsem si. Jenže potom jsme uslyšeli Sasukeho kroky a jeho hlas byl stále víc slyšet. Tak jsme od sebe z Nejim odskočili.
,,Aha, tak tady jsi už tě hledám dobrých 5 minut.” promluvil Sasuke když vyšel zpoza rohu podíval se na Nejiho zarazil se a pokračoval ,, Ahoj Neji.” ,,Ahoj.” pozdravil Sasukeho Neji.Teď už se ale neusmíval. Měl ve tváři skoro až kamenný výraz.
Sasuke
se otočil zpět na mě a zeptal se,,Co vy dva tady vlastně děláte?”,,Nic, Neji mi jen ukazoval Konohu.” odpověděla jsem Sasukemu na otázku a žduchla do Nejiho loktem jako znamení že Sasuke se nesmí dozvědět co mezi námi je.
,,Vážně?”
zeptal se podezíravě Sasuke . ,,Ano.” odpověděl Neji ,,Uf to bylo o fous ještě že to Neji pochopil.”pomyslela jsem si. Sasuke se na nás chvíli podezíravě díval. Po chvíli řekl ,,Dobře věřím vám . A teď porč jsem vlastně přišel Kimari chce tě
pátá hokage.
Tak jdeme ať nečeká déle než je opravdu nutné.”
Šli jsme k hokagemu do kanceláře.Sasuke šel první a já s Nejim za ním.
Neji me držel za ruku.
Bála jsem se a tak jsem jeho ruku pevně stiskla.,,Neboj
to bude v pořádku Kimari Tsunade-sama je hodná.” pošeptal mi náhle Neji.
Jako by vycítil že mám strach.
……..v kanceláři páté hokage……………………….
,,Uchiha Kimari,máš šanci stát se geninem jako je tvůj bratr Sasuke a Hyuuga Neji.
musíš ale porazit v souboji Haruno Sakuru .
Zítra v jedenáct na treninkovém poli.”
řekla Tsunade a pak se zeptala ,, Přímáš tuto nabídku Kimari?” ,,Ano,přijímám.”
odpověděla jsem. ,, Dobrá tak tedy v jedenáct na tréninkovém poli.”
řekla Tsunade a potom se otočila na Sasukeho a Nejiho ,,A vy dva tam půjdete s ní jako doprovod.” řekla Tsunade. Podívala se na nás tři a po chvíli řekla.,, Tak už jděte.'' Vyšli jsme z kanceláře ,, Vidíš Tsunade-sama je hodná.A nemusíš se bát viděl jsem Sakuru bojovat. Je dost slabá.'' pošeptal mi Neji.
Připojili jsme se k Sasukemu a vymysleli jsme jak to uděláme.,, Sasuke nii-san může prosím dneska u nás spát Neji?" Sasuke se zamyslel a pak řekl ,, Klidně jestli bude Neji chtít mě to vadit nebude. Co ty na to Neji?"
Podívala jsem se na Nejiho vypadal jako že je v rozpacích zamyslel se a odpověděl ,, Klidně." Pokračovali jsme v cestě do uchiha sídla. Zastavili jsme se u nějaké ulice a počkali na Nejiho než si zajde pro své věci. Došli jsme domů Sasuke šel ukázat Nejimu kde bude spát.
Já se šla sama projít po naší zahradě. Sedla jsem si na lavičku a dívala se na hvězdy.,, Jak to zítra bude. Neji říkal že je Sakura slabá. Takže bych to asi měla zvládnout." Pomyslela jsem si. V tu chvíli přišel Neji. Sedl si vedle mě na lavičku a objal mě kolem ramen. Na hlavě už neměl čelenku měl tam nějakou pečeť,, Na co myslíš?" Zeptal se ,,Na to jak to zítra bude. odpověděla jsem pokračovala,, A Neji mohou se tě na něco zeptat.",, Na co?'' odpověděl Neji
,, Co je ta pečeť na tvém čele?" Zeptala jsem se ,,A,ty myslíš tohle." Řekl a ukázal prstem na pečeť, kývla jsem. Smutně výdech a pokračoval. ,, To je prokletá pečeť vedlejší rodiny klanu Hyuuga. Kvůli ní jsem něco jako vězeň a ochránce hlavní rodiny. Nemohu se jí zbavit až do své smrti." ,, To je mi líto. Promluvila jsem ,,No nic jsem už unavená asi si půjdu spát. Dobrou noc."
,,Dobrou noc." Odvětil Neji. Zvedla jsem se ze lavičky. Políbila Nejiho na čelo a šla spát.
…………………….. ráno…………………….
,, Kimari vstávej." Řekl někdo . Otevřela jsem oči a viděla Nejiho vypadal vystresovaný. ,,Děje se něco? Zeptala jsem se ospale ,,Za prvé už je osm." začal vysvětlovat Neji ,, Za druhé už je hotová snídaně a za třetí Sasuke zmizel. Mimochodem tohle ti leželo u hlavy." Neji mi podal dopis s nápisem PRO KIMARI.
Otevřela jsem ho a četla
,, Kimari promiň ale dnes tady nebudu. Musím se pomstít Itachimu za to že nám i sobě zabil rodiče. NECHOĎ ZA MNOU ! Udělej tu zkoušku na genina prosím. Vrátím se až pozítří. To už tady nebudeš nech mi vzkaz na své posteli. Držím ti palce Kimari onee-chan."
Sasuke.
Dočetla jsem ho a rozplakala se ,,Co se stalo Kimari ?" Zeptal se Neji. ,, Už vím co se stalo s mamkou a taťkou. Itachi nii-san mi to nikdy neřekl. Ale naše silné pouto mezi mnou a Itachim se dělí těžko."
,, Vím co teď cítíš nechce se ti dělit to pouto mezi tebou a další osobou." Řekl Neji. Podívala jsem se na něj a po tváři mu tekla slza.,, No nic pojďme se nasnídat. " Promluvil Neji utřel si slzu a odešel do kuchyně. Obléká jsem se a šla za ním .
……...……Na tréninkovém poli…………….
,,Tak doufám že všichni víte co máte dělat." Řekla Tsunade ,, začínáme ."
…..………….o 20 minut později……………..
,,Jsem vyčerpaná ale nesmím se vzdát" křikla Sakura. Začala jsem skládat pečetě ,, tohle už nedá " pomyslela jsem si a pokračovala ve skládání pečetí ,,katon goukakyuu no jutsu" křikla jsem nadechla se a vytvořila obří ohnivou kouli. Jak jsem jutsu dokončila ,, Vzdávám se." Křikla Sakura.
,, Dobře Kimari tak tady je tvá ninja páska." Řekla Tsunade podala mi pásku a já si ji uvázala kolem hlavy
Byla jsem plná štěstí ale to rychle pominulo jelikož se ozvaly tiché výdechy. Otočila jsem hlavu a uviděla Nejiho ležel pod stromem v bezvědomí a oblečení měl úplně propálené. Běžela jsem k němu a klekla si ,, Tsunade-sama Tsunade-sama pojďte rychle sem." Křičela jsem na ni.
Tsunade přiběhla, složila pečeť a přiložila ruce na Nejiho zranění .V tu chvíli z jejích rukou vzplál zelený čakrový oheň. Nejiho zranění se pomalu zmenšovalo ,, Rychle pomozte mi musí do nemocnice." Křikla na mě a Sakuru Tsunade.
Vzali jsme Nejiho do nemocnice. Čekali jsme se Sakurou na chodbě. Byla jsem vyděšená.
,, To bude v pořádku Kimari Tsunade-sama je nejlepší lékařský ninja kterého znám." Snažila se mě uklidnit Sakura
……..…o 25 minut Sakuřina uklidňování později…..
,, Tak holky můžete dál." Pozvala nás Tsunade s úsměvem na tváři do pokoje kde ležel Neji
,, Ahoj." Pozdravili nás Neji
Přes čelo a tělo měl obvázané obvazy. Přišla jsem k němu a objala ho.,, No nic pojďme Sakuro necháme je tady o samotě né?" Řekla
Tsunade s úsměvem na tváři otočila se na nás dva a usmála se. Vyšla se Sakuru ze dveří.
,, Neji jsem tak ráda že jsi v pořádku." Řekla jsem plná štěstí ,, Kimari promiň jestli jsem ti způsobil nějaké trápení."Omluvil se Neji a pohladil mě po tváři
,, Ne, neomlouvej se Neji prosím mohu za to já." Řekla jsem až mi stekla slza po tváři,, Ne
mohu za to i já měl jsem dávat větší pozor." Odvětil Neji a utřel mi slzy. Ozvalo se zaklepání na dveře.
Vstala jsem a utřela jsem si zbytek slz. Do dveří vstoupila Tsunade se Sakurou
,,Tsunade-sama naučte mě prosím lékařské jutsu." Řekla jsem a pokračovala jsem
,, Naučte mě to prosím.'' ,, Dobrá" Řekla Tsunade ,, a víš kolik času trvá než se z tebe dobrý lékařský ninja ? Zeptala se. Zavrtěla jsem hlavu ,,3 roky i víc ale myslím že jsi dost geniální že bys to měla zvládnout za tři roky." Řekla Tsunade. ,, Dobrá " odpověděla jsem
,, Nevím co na to řekne Itachi nii-san."
Tsunade se zamyslela a po chvíli řekla ,, promluv si s Itachim a pošli mi zprávu. Po obdržení zpětné zprávy doufám že se do týdne dostavíš u mne v kanceláři.''
,, Tsunade-sama kdy mě pustíte z nemocnice."
Ozval se Neji. ,,Neji tvé zranění bylo celkem dost vážné. Takže tě pustím až za minimálně tři dny." Odpověděla Tsunade
………………….. další den……………………..
,, Ahoj Neji chtěla jsem se rozloučit dneska se vracím do sídla Akatsuki." Řekla jsem když jsem Nejiho přišla navštívit v nemocnici.
,,Ahoj nezapomeň na mě prosím." Řekl Neji.
Rozplakala jsem se. ,,Co když se nikdy už nikdy neuvidíme?" Řekla jsem smutně. ,,Neboj
piš mi prosím." Řekl Neji
,, No nic potřebují už jít mám to ještě deset minut pěšky a už mám nejvyšší čas jít. Ahoj'' řekla jsem ještě plačící. ,, Ahoj a už neplač."
Řekl Neji. Vyšla jsem ze dveří. Otočila jsem se k Nejimu rozběhla jsem se a políbila ho.
…………………… o 10 minut později…………
,, Ahoj." Pozdravila jsem se s Itachim a Kisamem. ,, Jdeme Kimari." Řekl Itachi
Otočila jsem se a možná naposled se podívala směrem k nemocnici.Doufám že se vám kapitola líbila a moc se omlouvám jestli jsou tam nějaké chyby 🙃