3. kapitola Zase v Akatsuki

53 5 1
                                    

Přišli jsme do dveří Akatsuki. Kisame udělal hrozný hluk , jelikož shodil stojan na
deštníky.,, Rychle pryč jelikož za minimálně tři minuty tady bude celá Akatsuki."
Pomyslela jsem si.
Protočila jsem oči v sloup a šla co nejrychleji do svého pokoje. Ozvalo se zaklepání na dveře
,, Pusťte Tobiho Kimari-chan. Tobi je hodný kluk." Ozval se Tobi. Ignorovala jsem ho, ležela jsem na posteli a plakala. ,, Výpal Tobi, Kimari mohu dál.'' Ozval se další hlas. ,,Kdo je tam?"
Zeptala jsem se ,, Kimari to jsem jen já Konan."
Odpověděla Konan ,, Pojď dál." Odsekla jsem.
Otevřely se dveře a vstoupila Konan. ,,Co se stalo Kimari? Proč pláčeš? "
Zeptala se Konan
,, Konan nikomu to neříkej " pošeptala jsem
jí ,, Já se zamilovala." Skončila jsem a  Konan se zarazila ,, Neboj nikomu to neřeknu" promluvila po chvíli ,, ale už chápu proč pláčeš nemůžeš být s tím klukem koho miluješ že?"
,,Ano.'' Odpověděla jsem
,, Kimari onee-chan mohu dál." Ozval se další hlas ,,Ano nii-san pojď dál chtěla jsem s tebou něco probrat." Řekla jsem. Itachi vstoupil. ,,Co jsi chtěla probrat?" Zeptal se Itachi
,, Mohu jet do Konohy na studium?" Zeptala jsem se ,,Ne" odpověděl Itachi ,, Proč?'' Křikla jsem. ,, Co se tady děje? " Zeptal se Kakuzu který vešel dovnitř pokoje
                                    
,, Kimari chce jet do Konohy na studium." Zařval Itachi.
,, Co vždyť studium je moc drahé" zařval Kakuzu. ,,Co se tady do háje děje." Zavrčel Hidan ,, Kimari chce jet do Konohy na studium.'' křičeli přes sebe Itachi s Kakuzem.
Náhle do Hidana strčil Deidara.
Dei utíkal přes celý pokoj a schoval se pod stůl. Pak vytáhl nůž a začal krájet okurky. ,,Co se děje?" Zeptali jsme se všichni Deidary
který seděl pod stolem a krájel okurky. ,, Schovejte mě prosím jinak mě Zetsu zabije. Ty okurky jsem mu ukradl z pokoje. Měl je tam vystavené a já měl hlad."
Vysvětloval Deidara.
Do dveří vrazil Zetsu. ,, Kde je Deidara." Křičela černá půlka. ,, Kde je ten nezdar co nám ukradl okurky." Křičela bílá půlka ,, Tady není ty ostnatý aloe Vera." Snažila jsem se Deidaru chránit. ,, přesně tak ty ostnatý aloe Vera." Přidal se Itachi.
,, Co tady vlastně děláte?" Zeptala se bílá
půlka. ,, Kimari chce jet do Konohy na studium.”
křičeli všichni přes sebe
. ,, Ok.My jdeme pokračovat ve hledání Deidary.” řekl Zetsu a vyšel ze dveří.
,, Děkuji Kimari a Itachi." Děkoval Deidara který vylezl z pod stolu.
,, Počkat co Kimari ty chceš odjet do konohy.?A kdo bude pozorovat můj výbuch.’’řekl zmateně Dei
,, Nikdo.’’ řekl Sasori výsměšně když vyšel zpoza rohu
,, Počkat co se vlastně děje?’’
zeptal se po chvíli Sasori ,,Kimari chce jet do Konohy na studium! ‘’ zařvali všichni na Sasoriho.
,, A kdo se bude dívat na mé nové loutky?’’ zeptal se zmateně Sasori ,, Nikdo.’’ vrátil Deidara Sasorimu výsměšek.
,, Co takhle zavolat šéfa ať vyřeší tuhle vaší sourozeneckou hádku." Řekl Kisa který vešel dovnitř pokoje a sedl si na postel
,, To je dobrý nápad " potvrdil Itachi a začal volat. ,, Peine, Peine." ,,Co se děje!" Zařval Pein když vtrhl do pokoje. ,, Kimari chce jet do Konohy na studium!" Zařvali všichni na Peina.
,,Hmmm….." Zamyslel se Pein a po celkem dlouhé době řekl,, klidně aspoň bude silnější než je.
No né." ,,Aha tak ne to jsem nepomyslel." Řekl Itachi.
Po chvíli odešli všichni z pokoje. Sedla jsem si ke stolu a psala do Konohy.
Dobrý den, Tsunade-sama
Probrali jsme moje studium s bratrem a mohu jet.
Uchiha Kimari.
,, Tak to bych měla z krku." Pomyslela jsem si
,, Kimari pojď mi pomoct s krmením vran." Zavolal na mě Itachi.
Tak  jsem mu šla pomoct.
……………. V místnosti s vránami……………
,, Itachi mohla bych si půjčit jednu vránu?" Zeptala jsem se Itachiho. ,, Klidně, na co?"
Zeptal se Itachi. ,, Protože potřebuji něco poslat." Vysvětlila jsem Itachimu otráveně.
Itachi písknul a přiletěla jedna vrána a sedla si Itachimu na nastavenou ruku.
,, Přivázej jí zprávu na nohu. Pošeptej jí kam má letět a ona poletí, ale nezapomeň jí říct že se má vrátit." Podával instrukce Itachi. Udělala jsem to přesně podle Itachiho pokynů.
…………………… za tři dny ……………………
Stála jsem u umyvadla a myla nádobí. ,, Děkuji že mi pomáháš.” Pochválila mě Konan.
Podívala jsem se z okna a videla ptaka jak letí přímo do okna. Otevřela jsem okno a pustila ho dovnitř. Odvázala jsem zprávu a otevřela ji.
,, Kimari.
Očekávám tě do týdne u mne v kanceláři.
Pátá hokage.”
Byla jsem šťastná. Běžela jsem do svého pokoje.
,, Kimari co se stalo?”volala za mnou Konan
Ignorovala jsem ji zastavila
jsem se u Kakuzova pokoje a zjistila že tam není tak jsem vzala klíč
a vzala si nějaké peníze z jeho trezou. A běžela jsem dál.
sbalila jsem se a vyrazila. U dveří mě zastavil Itachi
,,Kam to jdeš?” zeptal jse ,, Do  Konohy.” odpověděla jsem. Itachi mi dal ruku na rameno a pokračoval.
,, At se ti tam líbí. “Usmála jsem se a vyšla ze dveří.A rozběhla se směrem ke Konoze.      

Nii-san?Kde žijí příběhy. Začni objevovat