" wonwoo mana ara ? " soal mingyu setelah wonwoo sampai di hadapan taman permainan berserta beg di sandar ke belakang badannya itu . " ara sibuk jemput kawan lah " jawab wonwoo , kalau ara tak ada mesti mingyu tak ikut sebab tanpa ara hidupnya seperti hilang nyawa ." tu diorang " kata chan sambil menunjuk ara dan rakannya sedang berjalan ke sini dan ye ada tiga orang lelaki bersama mereka . " siapa pula tiga lelaki tu " kata mingyu .
terasa cemburu pula ara sibuk berbual mesra juga dengan tiga orang lelaki itu . dan ye nampaknya dua ketul sibuk memerhati ke arah perempuan yang disukai mereka . siapa lagi mingyu dan wonwoo .
nampak ara dan hana tersenyum riang berbual dengan tiga orang lelaki bersama mereka .
sampai di hadapan mereka , ketiga belas ketul bangun dari duduk mengadap kawan ara . " siapa tu ara ? " soal jeonghan .
" oh , ni choi youngjae . teman lelaki youngna dan kawan kami masa sekolah menengah rendah dan ini hwang hyunjin , teman lelaki hayeon juga sama sekolah menengah rendah dulu serta felix lee juga sama kawan dengan hyunjin dari menengah rendah " kenal ara , lega si wonwoo dan mingyu bila mendengar teman lelaki pada kawan baik mereka .
" jom kita gerak " ajak seungcheol selaku ketua antara mereka berjalan dahulu dan diikuti jeonghan dan yang lain sekali .
" yey sampai kawasan percutian ! " jerit chan diikuti seokmin dan hoshi sambil itu buat gaya tak senonoh mereka . seungkwan cepat - cepat menarik tiga ketul tak senonoh itu dari terus buat macam tu . dasar tak tahu malu .
" maafkan saya atas ketidak senonohan mereka bertiga " kata seungcheol sambil menunduk badannya ke arah youngjae dan hyunjin . ye la mesti fobia orang tu dapat member macam ni orangnya .
" tak apa , kami okay " kata youngjae diikuti hyunjin . " jom lah masuk , jangan risau tak perlu bayar sebab ni eomma jeonghan yang bayarkan untuk kita " kata seungcheol . terus mereka masuk dan ye kelihatan lah rumah penginapan besar gila baguslah tu tiga belas campur lima campur dua . berapa ?
author malas nak kira .
" ini bilik korang berlima tau , yang lain tu biar kami uruskan " kata jeonghan ye para lelaki duduk bawah untuk bahagikan bilik untuk mereka nasib lah bilik ada empat dan ada yang luas untuk duduk reramai .
YOU ARE READING
𝗯𝗶𝘁𝘁𝗲𝗿𝘀𝘄𝗲𝗲𝘁 [ 𝗸𝗶𝗺 𝗺𝗶𝗻𝗴𝘆𝘂 + 𝘀𝗲𝘃𝗲𝗻𝘁𝗲𝗲𝗻 ]
Random" bawa ara sekali ye ! " minta mingyu sambil senyum ceria . wonwoo hanya menggeleng kepala sahaja , entah apa yang dia suka pada adik kembarnya tu .