" korang nak bawa aku pergi mana ? " soal ara dan ye mereka berada di hadapan kelab di mana mingyu berada . " tak nak lah aku " kata ara , ye la nanti orang ingat dia apa pula datang kelab orang lepas itu nanti di cop spy ." alah ara , kau kata kau sayang mingyu . jadi inilah tempat untuk kau minta maaf dan nah makanan kegemaran mingyu . kitaorang ada belah sana tengok kau " kata hana sambil menunjuk ke arah tempat persembunyian mereka berempat .
" hwaiting " sorak hayeon dan jihyun . dan ye ara di tinggalkan di hadapan kelab , selang beberapa minit pintu di buka . mingyu di hadapan terkejut dengan ke hadiran ara .
" mingyu " panggil ara dengan nada perlahan tapi dapat di dengari mingyu di hadapan . " awak nak apa ? " soal mingyu dingin sahaja , itu pun sudah buat hati ara sakit .
ara masih diam .
" saya ada urusan lain " kata mingyu tapi tangan mingyu di pegang . " saya nak cakap sesuatu " kata ara sedikit gagap . " apa dia ? " mingyu masih menanti ara bersuara semula .
" saya nak minta maaf pasal hari tu yang tak patut saya katakan pada awak . saya salah sangat - sangat , tolong maafkan saya " kata ara , mingyu melihat makanan di pegang oleh ara kelihatan sudah penyek akibat genggaman dari tangan ara .
" saya maafkan , saya pergi dulu " kata mingyu , tiada apa perubahan dari mingyu . " chakaman " kata ara , tangan mingyu masih di pegang erat .
" nah saya belikan makanan untuk awak . makanlah jangan kosongkan perut tu . jumpa lagi " kata ara , ye langsung tidak pandang ara ke muka mingyu . hanya mampu menunduk sahaja .
mingyu melihat roti dihulur ara , " nae " kata mingyu . nak tak nak dia kena ambil kalau tidak nanti ara fikir dia betul - betul jahat .
" annyeong " kata ara lalu berjalan ke arah kawannya yang lain . mingyu dari jauh dah nampak kawan - kawan ara sudah berjalan ke arah ara .
mingyu mengeleng kepala sambil tersenyum . dalam hatinya berkata comel pada ara .
ʕ •ᴥ•ʔ
YOU ARE READING
𝗯𝗶𝘁𝘁𝗲𝗿𝘀𝘄𝗲𝗲𝘁 [ 𝗸𝗶𝗺 𝗺𝗶𝗻𝗴𝘆𝘂 + 𝘀𝗲𝘃𝗲𝗻𝘁𝗲𝗲𝗻 ]
Random" bawa ara sekali ye ! " minta mingyu sambil senyum ceria . wonwoo hanya menggeleng kepala sahaja , entah apa yang dia suka pada adik kembarnya tu .