16- The end ( Bitti )

272 59 9
                                    

Her güzel şeyin bir sonu vardır  . Bu kitabında sonuna geldik . Buraya kadar okuduğun için teşekkür ederim. Kitabı 15. bölüm de bitireceğimi  açıklama kısmına yazmıştım . Çok fazla zaman ve emek istiyormuş kitap yazmak o yüzden erken bittiyorum kitabı :((  . Size teşekkür etmek ve son birkaç şey söylemek için yazıyorum . İngilizce bilgi yok okumak zorunda değilsiniz :)) .

Belki kimse okumaz bilmiyorum , Belki de binlerce kişi okur şans :)) .

Kitapta yazmadığım çok fazla konu var.  Ben bu kitabı yazarken sadece kendi bildiklerimi yazdım o yüzden bu kadar az oldu bölümler .

Bu kitabı yeni bir dil öğrenmek ve kendi geliştirmek vb.  şeyler için okuduysan umarım gerçek olur. Herkes ingilizce bilmeli + bir dil daha bilmeli . Doğru söylemek gerekirse ben de bilmiyorum herkes söylüyor ve doğru olduğunu düşündüğüm için söyledim. Bu arada iyiki varsın iyiki okudun kitabımı teşekkür ederim .

Neyse fazla uzatmayayım . Tekrardan buraya kadar okuduğunuz  için teşekkürler ve beni takip etmeyi unutmayın . Başka kitaplarda görüşmek üzere . ( Başka dil bilmediğim için dil kitabı olmayacak :(( . )

Son kez oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın . Hepinize şimdiden çok teşekkürler ( Thanks )    .

Dil Kitabı : İngilizceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin