2- Taktiklerim

1.3K 65 12
                                    

Bu bölümde son 6 taktiği vereceğim benim başka kullandığım taktik yok .

1-Sebep bul

Neden ingilizce öğrenmek istiyorsun ?

Bu sorunun birçok cevabı  olabilir . Benimki evrensel bir dil olduğu içindi her yerde ingilizce yazılar vb . Bir sürü nedeniniz olabilir.

Sebebi olursa öğrenmeye çalışırsınız.

2- Youtube kanalı

Diğer maddeler de dediğim gibi öğrenmek için o dili sürekli duymak ve kullanmak gerek . İlgili alınız vardır . Onunla ilgili birkaç kişi seçin ve sürekli izleyin . Anlamadığınız kelimeleri çevire bilirsiniz . Bir süre sonra onun ne dediğini anlayamaya başlayacaksınız ve böylece ingilizceniz gelişir.

Sevdiğiniz bir konuda birkaç YouTube  kanal bulun ve izleyin .

3-Cümle kurma

Gün içinde yaptıklarınızı ingilizce olarak da tekrar edin . İngilizce cümleler kurun. Örneğin sabah kalktım , kahvaltı ettim ve dişlerimi fırçaladım gibi .  Zaman geçtikçe daha kolay cümle kurarsınız . Konuşma pratiği olur .

Cümle kurmaya özen gösterin  çünkü ingilizce konuşarak gelişir .

4-Kelime öğrenmek

Cümle kurmak için önce kelime bilmek gerek bunu içinde çok ama çok çalışmak ve istemek gerek :))). Dizi ve film izliyorum çeviri den birkaç kere baktıktan sonra artık o cümleyi öğrenmiş oluyorum . Benim kelime öğrenirken kullandığım bir taktik de günlük 10 kelime seçiyorum cümle kuruyorum öğreniyorum ve ezberlemiş oluyorum . 1 hafta 70 kelime öğreniyorum bence çok iyi .

Cümle kurmak için önce kelime öğrenmelisiniz. 

5-Telefon

Telefon tüm gün elimizde sürekli telefonun ekrana bakıyoruz.  Kelime öğrenirken kullandığım bir taktik de telefonun dilini öğrenmek isteğim dil yapıyorum.  Böylece yeni kelimeler öğreniyorum.  Bilmediğin kelimeleri yine cevirden bakıyorum .

Telefonun dilini öğrenmek istediğiniz dil yapının.

6-Kurs vb.

Benim ingilizce öğrenirken kullandığım taktikler bu kadar . Kurs vb. bir yere gitmedim şuan hala öğreniyorum. Eğer evde  benim dediğim gibi öğrenmeseniz başka bir yerden destek alabilirsiniz. 

Taktiklerim bitti . Kelime ve cümleler için bir sonraki bölümler de bekliyorum.  Okuduğunuz için teşekkürler :))).

Dil Kitabı : İngilizceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin