"Wei eunra tengok ni! Dia update!" gelabah chaera rakan sekepala eunra apabila melihat seorang idol kesayangan nya update di Instagram.
"Jinjja?! Laki aku ke?" eunra mendekati chaera yang tidak jauh darinya lalu merampas telefon milik chaera.
Wajah eunra muram serta merta apabila dia lihat bukanlah apa yang dia sangkakan lalu mecampak telefon milik chaera di atas meja.
"Phone aku!! Mahal ni napa kau baling" chaera memeriksa telefon nya dengan cemas syukurlah tidak ada kerosakan
"Yah kau kenapa? Tetiba saja muram bukan kau patut happy ke dia update?" heran chaera melihat rakannya yang muram. Bukankah selalunya dia akan melonjak gembira apabila jejaka kesayanganya update?
"Aku nak dia update muka dia! Bukan makanan huh!" geram eunra apabila apa yang dia inginkan tidak tercapai.
"Kau ni syukur lah sikit dia update dari dia tidak update langsung" chaera menggulingkam matanya. Menyampah juga dia layan perangai gedik rakannya haih nasib member
Plak!
"Kau jangan nak ingat berangan sahaja, ni saem cha suruh buat pembetulan" jinyoung mencampak buku latihan Eunra di atas meja membuat kan Eunra mendecit perlahan
Eunra tanpa membuang masa eunra mengambil buku latihanya lalu menyelakkannya satu persatu muka surat
" huh malasnya" sungguh dia malas untuk membuat pembetulan yang bukan Nya sedikit malah banyak.
"Itulah kau , aku suruh belajar tak nak pastu pi stream mv setiap malam macam lah dapat album free". Eunra menyebik tatkala men dengar kata-kata chaera yang sepertinya menyindir
"Biarlah,memang habit aku" eunra hanya mengulingkan matanya lalu memasukkan buku latihannya kedalam beg. Nanti sajalah dia buat baik bermain phone.
Eunra dengan malas membuka telefon pintarnya tanpa menghiraukan chaera yang mengutuk-ngutuknya lalu membuka aplikasi yang selalu dia luang kan masa jika kebosanan.
"Eo?" eunra mengerutkan dahi nya apabila mendapat notikasi dari telefonnya lalu membuka nya manakala chaera yang merada disebelahnya sibuk melahap keropok segeranya.
a-den started following you
"a-den? sapa ni fans aku ke?" eunra menekan username yang tertera di bahagian notication aplikasi instagram lalu membuka username itu dan terlihat ada satu saja post nya yang memiliki beribu like. Sungguh dia tidak kenal siapa dia.
"fans? kau ade fans?pft jangan-jangan dia haters kau sengaja nak follow pastu buat kau macam kat dalam drama" chaera menahan tawanya tanpa menghiraukan pandangan tajam dari eunra. Ye ye je chaera ni.
YOU ARE READING
Notice : hrj
Fanfiction🍒' there is no chance of getting notice with love but getting notice by knowing who you are' - eunra 'sedarlah eunra, mustahil untuk kau bersama dengannya' -chaera 'cintalah aku dengan betul, aku tak mahu lukakan kau' -renjun Ramai yang mengan...