4♡overseas

5 1 0
                                    

  "Yah! Lambat nya kau cepat lah sikit!" Tegur  eunra yang sudah berjauhan dengan yejun

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  "Yah! Lambat nya kau cepat lah sikit!" Tegur  eunra yang sudah berjauhan dengan yejun.

     "Sabar lah, aish kau bawak apa sia, berat sangat!!" Rungut yejun sendirian. Bukan apa beg yang selalu dibawa oleh eunra sungguh berat dah macam orang pulak duk dalam tuh.

     Eunra yang melihat yejun bersusah payah tersengih suka. Best pulak buat jahat dengan si yejun huks

       "Palli yejun ah dah nak dekat dah ni!!" Jerit eunra dari jauh lalu ingin melintas jalan.

    Pin!pin!

   Kedengaran sebuah kereta menghonkan kereta nya tatkala eunra sudah berjalan separuh lalu lintas. Eunra membulatkan matanya tatkala ada sebuah kereta yang ingin hampir denganya

     Yejun yang perasaan turut juga membulatkan matanya terkejut lalu dengan segera meletakkan beg yang berat lalu lari mendekati eunra yang sedang kaku di tengah jalan.

    "Eunra ah ketepi!!" Jerit yejun menyuruh eunra untuk meneruskan jalannya dan tidak hanya kaku disitu.

  Streettttt

      "Eomma mianhae eunra tak kawin dengan renjun lagihh!!" Jerit eunra ketakutan sambil menutup matanya dan bercangkung serta memeluk tubuhnya. Ouh tolonglah dia tidak bersedia lagi dengan semua ni.

      Tetapi selepas beberapa minit dia terasa tidak berlaku apa-apa. Sakit pon tidak  terasa apatah lagi terasa melayang ke udara.

Aik? Adakah  dia sudah bernyawa lagi tetapi dia tidak merasakan kesakitan? Sungguh pelik!

     Perlahan-lahan eunra membuka matanya yang tertutup untuk melihat apakah yang terjadi manakala yejun yang sudah sampai menghembus nafas lega seketika siap pegang dadanya lagi.

      "Eunra ah, kau okay? Ada Luka kat mana-mana?" Tanya yejun apabila dia bercangkung dihadapan eunra yang tampak juga separuh terkejut juga separuh lega.

       "Aku hidup lagi kan wei? Aku Masih sempat nak pinang renjun oppa kan?" Eunra memandang yejun dihadapan nya yang tampak risau. Yejun yang ditanya hanya mengganguk Dan tersenyum nipis.

        "Fuh nasib baik" eunra mengusap dadanya lega. Nasib lah dia tidak hilang nyawa sesungguhnya dia banyak salah dengan eomma nya atas sebab dia selalu mencuri makanan kegemaran eommanya setiap malam iaitu jelly nyam nyam.

         "Maafkan saya, adik ok ke?" Tegur seseorang membuatkan mereka berdua yang bercangkung terus menoleh ke arah gerangan yang menegur.

         "Pakcik tanya saya ok ke tidak? Heii pakcik tak nampak ke saya tengah jalan? Ke pakcik lupa pakai kaca mata?" Eunra berdiri memandang seseorang yang sebenarnya tidak kelihatan pakcik tetapi kisah apa eunra yang dia tahu laki ni hampir mencabut nyawanya!

        "Pakcik? Apa? Saya ni tua sangat ke dik sampai panggil pakcik?" Tanya gerangan itu atau lebih dikenali sebagai hyunjae. Ya, hyunjae manager kepada renjun.

Notice : hrjWhere stories live. Discover now