"Haish" eunra mengantikan makanan yang telah luput tarikh kepada yang baru panda setiap rak dengan hati yang membara.
Minseo seperti sengaja tidak mengantikan setiap makanan yang telah luput pada waktu kerja nya.
Bukan eunra tidak tau yang minseo sempat main pubg tah natang apa tuh siap ber huhahuha sempat juga dia karok kat tempat kaunter macam kedai tu tempat dia.
"Minseo pabo,bengek eiii bongok haish sekali aku ketuk dengan telefon Nokia eomma ni eiii aku gerom tul lah" kata eunra melepas kan geram. Terkumat kamit dia menyumpah seranah rakan sekerja nya.
"Eunra, jangan nak Bebel saja fokus buat kerja" tegur pengurus kedai atau lebih dikenali sebagai tuan kang.
"Ohmakrenjunkawindua" latah eunra hampir sahaja dia terjatuhkan botol soju yang baru dia mahu letakkan kedalam peti apabila tuan kang secara tetiba mengurnya.
"Haih.. lain Kali fokus jangan nak membebel je keja buat kerja tuh jangan sampai jatuh" kata tuan kang tegas lalu keluar dari kedai. Nak dating dengan bini dia mungkin.
"Ok tuan saya faham " eunra menunduk meminta maaf lalu mengarukan kepalanya.
Sungguh dia pelik sebenarnya, minseo yang hari-hari wat bising siap karok lagi kat kaunter tuh tak na pula dia tegur.
Haih apa lah nasib agaknya minseo hasut tuan kang akibat dengki dengan nya mungkin.
"Sampai hati tuan kang pilih kasih sedih nya hidup kuh" kata eunra dengan penuh syahdu lalu menyambung pekerjaaannya.
🍒🍒
Tersenguk-senguk eunra yang duduk dikaunter menunggu pelanggan. Sungguh dia berasa mengantuk pada waktu ini walaupun sekarang baru pukul 9 lebih. Entah setan mana tah yang kacau.
Blup!
Notikasi telefon pintarnya berbunyi menandakan ada satu message masuk. Mungkin dari chaera atau group kelas yang bincang tentang kerja sekolah? Ceh rajin nau classmate.
Eunra dengan malas menghidupkan telefon pintar nya untuk melihat message apa yang masuk tetapi riaksi dia bertukar teruja apabila melihat idol kesayangan nya yang update di aplikasi Bubble.
"Ommorgh renjun oppar!!" Jerit eunra dengan teruja lalu terus membuka aplikasi Bubble dan terlihat lah dia mengepos gambar.
Lonjon opparr💗💗
YOU ARE READING
Notice : hrj
Fanfiction🍒' there is no chance of getting notice with love but getting notice by knowing who you are' - eunra 'sedarlah eunra, mustahil untuk kau bersama dengannya' -chaera 'cintalah aku dengan betul, aku tak mahu lukakan kau' -renjun Ramai yang mengan...