"oppa, masuk sini!" arah eunra menyuruh renjun yang menolak troli untuk membelok ke kiri
"nanti jalan mati macam mana?!" tanya renjun cemas sambil tu dia toleh kebelakang. wuih macam makin ramai aja yang kejar masing ii bawa geng ke cene?
" masuk jelah sayangkurr!!" balas eunra yang duduk di dalam troli dan mendapat anggukan dari renjun.
Renjun dengan pantas nya membelok ke kiri lalu berhenti di lorong membuatkan eunra terus sahaja turun dari troli dan mengangkat semua plastik barang nya. Troli yang sudah kosong dia tolak sampai ke depan kedai menjauhi dari mereka.
"nah pakai hoodie ni " eunra menghulurkan hoodie berwarna kelabu kepada renjun menyuruhnya memakainya dengan cepat memandang jeritan fans yang mengejar mereka semakin dekat.
Renjun tanpa banyak tanya memakai hoodie tersebut lalu menutup kepalanya begitu juga eunra yang menyarung kan hoodie yang dia ambil dari beg keselamatanya.
"kajja, awak bawa ni sedikit kita ikut jalan pintas" eunra menghulurkan plastik yang dipenuhi barang yang dibeli kepada renjun lalu menarik lengan renjun mengikuti langkahnya dengan tergesa-gesa.
♡♡♡
Hyunjae mengeluh tatkala panggilan nya tidak berangkat. Sungguh dia risau jika renjun diculik atau dipaksa kawin oleh sasaeng yang tergilakan nya.
"Masih tak berangkat lagi ke hyung? Macam mana kita nak check in ni" mark yang melihat wajah kesal hyunjae turun risau akan keadaan sekecil renjun.
"Nampaknya kita kena pergi juga sebab aku risau CEO Sooman nanti mengamuk bila dapat tau yang renjun hilang" kata hyunjae memutuskan keputusannya.
Mark mengangguk setuju begitu juga dengan ahli dreamies yang Dari tadi hanya memerhati saja. Bukan nya mereka tidak tau sekali CEO Sooman mengamuk boleh gegor satu company walaupun diluar nampak tersenyum manis tetapi hakikat nya Sooman adalah seorang yang tegas.
"Tapi tak pe ke kalau renjun tu kita biarkan saja dulu? Macam mana kalau nanti dia tak balik" Tanya jeno risau begitu juga dengan yang lain kecuali jisung sebab dia sudah menyambung tidur nya beberapa minit lepas.
"Ala jangan risau lah jisung yakin renjun hyung boleh survive sorang-sorang yelah dia kan shoulders gangster ha" jisung dengan yakin nya menyampuk percakapan mereka. Terkejut ahli dreamies Dan hyunjae dibuatnya, sejak bila lah dia bangun.
"Aku ingat kau tidur mati tadi" kata chenle sambil mengusap dadanya akibat terkejut
"Tak delah aku main pubg kau je yang tak perasan" balas jisung membuatkan chenle menggulingkan matanya. Heleh
YOU ARE READING
Notice : hrj
Fanfiction🍒' there is no chance of getting notice with love but getting notice by knowing who you are' - eunra 'sedarlah eunra, mustahil untuk kau bersama dengannya' -chaera 'cintalah aku dengan betul, aku tak mahu lukakan kau' -renjun Ramai yang mengan...