0.5

27.5K 359 388
                                    

Dolaptan, rengi hoşuma giden bebek mavisi bir elbiseyi seçtim ve yatağın üzerine koydum. Üzerimdeki kıyafetleri yavaşça çıkarmaya başladığımda kapım tıklatıldı.

"Anastasia, kapı neden kilitli?"

Neden mi kilitli? Üstümü değişiyorum isterseniz ulu orta soyunabilirim.

"Müsait değilim o yüzden"

Derin bir nefes verdi

"Üzerini giymedin mi hâlâ? Arkadaşların seni bekliyor"

Geçiştirmek için tamam dedim. Hızlıca soyundum ve elbiseyi dikkatli bir şekilde giymeye başladım.

Bacağımdaki izler geçmemişti, bu yüzden sesli bir siktir çektim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bacağımdaki izler geçmemişti, bu yüzden sesli bir siktir çektim. Kapıyı biraz aralayarak Bay Martin'e seslendim.

Duyması için 3 kez seslenmek zorunda kaldım. Muhtemelen alt kattaydı ve misafirleri karşılıyor olmalıydı.

"Anastasia noldu canım?!"

"Lütfen içeri girin."

Kafasını salladı ve yana çekilmemle içeriye girdi.

Beni baştan aşağı süzdükten sonra dudakları yukarı kıvrıldı.

"Çok güzel olmuşsun"

"Bacaklarımda hâlâ kızarıklık ve izler var. Bu şekilde nasıl aşağı inebilirim?"

"Oh, bunların geçtiğini sanıyordum... Beyazlatıcı krem süreceğiz şimdilik. AMA sonrasında ben halledeceğim. Isabella'nın dolabına bakacağım biraz bekle"

O gelene kadar ayaklarımla ritim tuttum ve boy aynasında tekrar kendime baktım. Hiç mütevazi davranamayacağım, gerçekten güzel olmuştum.

Gray geldi ve yatağıma oturdu. Elindeki kremin kapağını açtı ve parmaklarına sıktı. Buz gibi kremi birden kızarık yerlere değdirince ağzımdan küçük bir inleme kaçtı.

Siktir rezil oldum!

Bakışlarını yüzüme odakladı ve kremi sürmeye devam etti. Gözlerini gözlerimden ayırmıyordu. Sanki yanaklarımın nasıl kızardığını görmek ister gibi..

"İşte oldu."

"Teşekkür ederim"

"Aşağıdaki kızları, senin hakkında konuşurken duydum. Onlarla aran iyi mi?"

Gözlerimi devirdim. Jane ve aptal sürüsü.

"Onlar herkese karşı öyle. Umrumda değil."

Kurallar | [Daddy Issues]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin