Hoofdstuk 5

518 8 6
                                    

Gepubliceerd op 6-5-2021

Hierboven een foto van Matthy uit zijn video van gister omdat ik het zo leuk vind dat hij elke dag upload. Zijn haar zat echt weer top en dit moment was gewoon echt heel grappig.

Het is weer een lang hoofdstuk.
Veel plezier met lezen!

_____________________________________

'Welkom bij Casa Del Huts' zegt Matthy terwijl hij naar mij lacht via de spiegel.

'Wow, wat is het groot. Met hoeveel wonen jullie hier?' zeg ik met verbazing in mijn stem.

'Met zijn vieren, Raoul, Rob, Matthy en ik' zegt Koen lachend.

We stappen uit de auto en lopen naar de voordeur die Matthy voor ons openmaakt en zegt 'Doe alsof je thuis bent'

We lopen het huis binnen en ik sta nog steeds versteld hoe groot en mooi het is.

'Wil je wat te drinken?' vraagt Raoul

'Ja, mag wel een glas water' zeg ik terug terwijl ik rond kijk in de woonkamer.

Als Raoul mij het glas water heeft gegeven vraagt Matthy of hij mij of ik een rondleiding van het huis wil.

'Ja leuk! Ik denk dat ik anders verdwaal hier' zeg ik lachend terug

Als laatst komen we aan bij Matthy's kamer.

'Nou dit is dan mijn kamer' zegt Matthy.

Ik kijk en zie een best grote kamer met een tweepersoonskamer, een bureau met meerdere beeldschermen en een groot tv.

'Is een beeldscherm niet genoeg?' vraag ik waar Matthy niks op terug zegt.

Ik ga op de rand van zijn bed zitten en kijk Matthy aan.

'Zou ik wat schone kleren voor je pakken? Dan kun je je vieze jurk uitdoen en in de wasmachine stoppen' zegt Matthy met een lieve blik.

'Ja graag' zeg ik terwijl er langzaam een glimlach om mijn gezicht verschijnt die ik niet kan verbergen.

Matthy pakt een trainingsbroek met een shirt en loopt weg zodat ik me kan omkleden.

Als ik ben omgekleed loop ik de woonkamer binnen waar Milo, Raoul, Rob en Koen op de bank zitten met een biertje.

'Ha goede kledingkeus' zegt Milo.

Wat is er zo bijzonder aan een zwart trainingspak met roze strepen? Ik laat de opmerking maar voor wat het is en ga naast Koen op de bank zitten.

We zijn lekker met z'n allen aan het kletsen. Het is weer erg gezellig. Ik snap wel waarom Iris vrienden met ze is. We leren elkaar steeds beter kennen.

'Wat doen jullie eigenlijk in het dagelijks leven dat je zo'n groot huis kan kopen' vraag ik met nog steeds veel vragen over wie deze gasten zijn.

'Je kent ons echt niet hé?' zegt Raoul

'Euu nee?' zeg ik terwijl ik ondertussen denk aan wat voor rare vraag dat is.

'Ken je het youtube kanaal de bankzitters toevallig?' vraagt Rob.

'Ik heb er wel is van gehoord maar heb het nooit echt gekeken. Ik was altijd druk met werk, mijn opleiding, vrienden en familie' zeg ik 'Maar wat is er met dat kanaal?'

'Dat zijn wij' zegt Milo lachend

'Jullie zijn dat youtube kanaal?' vraag ik in volle verbazing

'Ja we doen samen met zn vijven het bankzitters kanaal en we hebben allemaal nog een eigen kanaal' zegt Rob

De Eerste Keer Verliefd..  | Fifalosophy/Matthy FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu