נק מבט -הארי
התעוררתי בבוקר זה היה היום השלישי ללימודים, ביום הראשון מורה ירדה על איך שאני מתלבש וזה הוריד לי ביטחון עצמי בבגדים אז אני מתלבש רגיל, בייסיק, זה לא אני. אתמול הייתי בבית של ליאם עם לואי ונייל, לפי מה שהבנתי נייל הומופוב אני מקווה שאני אוכל לשנות את זה אני שונא שאנשים שופטים אותי לפי הנטייה המינית שלי זה שאני גיי זה לא אומר שאני שונה מהם... ליאם סך הכל נחמד אליי הוא שקט כזה, ולואי... לואי הראשון שהתנהג אלי כמו שצריך. אחרי שההורים שלי התגרשו הדבר שהכי פחדתי ממנו זה היה לעבור בית ספר, לא היה לי הרבה חברים בבית ספר הקודם רק את האקס שלי זאין, היינו ביחד חצי שנה ואז הוא נפרד ממני כי הוא הגיע למסקנה שהוא סטרייט ושהוא לא באמת אוהב אותי, הרגשתי שהוא שיחק לי בלב אבל לפחות נישארנו חברים טובים לאחר מכן.
קמתי מהמיטה בערך בשעה 7:08 דקות והתארגנתי לבשתי בגדים בייסיק אני שונא את זה, אני רוצה להזמין את לואי היום בערב למסיבה במועדון החדש כדי להודות לו שהיה ככ נחמד אליי, אני אוהב מסיבות את זאין הכרתי במסיבה השתכרנו והתנשקנו ומאז התחלנו לדבר. אני לא מצפה שזה יהיה ככה עם לואי אני חושב שהוא סטרייט ואני גם לא בטוח שאני רוצה אותו מעבר לחבר.
סיימתי להתארגן לקחתי את התיק ויצאתי לסלון. ״היי הארי, אתה רוצה שאני אקפיץ אותך לבית ספר?״ שמעתי את ג׳מה אחותי אומרת לי, ג׳מה בהריון חודש שביעי היא צריכה ללדת בעוד כמה חודשים. ״כן אני אשמח תודה״ עניתי, התקדמנו למכונית ונכנסנו. ״ אז מה חדש אצלך?״ ג׳מה שאלה ״אממ... יש לי חברים אני חושב.״ עניתי ״מה זאת אומרת ׳אני חושב׳?״ שאלה , ״ שהגעתי היה איזה ילד שהיה נחמד אליי ואז ישבתי איתם בשולחן וחבר שלו הזמין אותי אליו לבית״. עניתי .״אוקיי שמחה לשמוע״.
הגענו כמה דקות לפני שהשיעור התחיל ומיהרתי לכיתה הראשונה, כיתת אלגברה , התיישבתי ליד לואי הוא חייך אליי, החזרתי חיוך העיניים שלו ככ יפות הצבע שלהן כחול כמו הים. הוא יחסית נמוך , או שאני גבוה? אני לא יודע.
״כן הארי? מה התשובה״ המורה שאל, ככ הייתי עסוק במחשבות של עצמי ולא שמתי לב שהמורה דיברה אליי.
״אממ.. אני לא יודע״ אמרתי בלחץ. הרגשתי את הלב שלי דופק. ״אז כדי שתתחיל להקשיב לשיעורים״ אמרה.
שאר השיעור היה משעמם כרגיל. ״ היי הארי, אתה יכול לשבת איתנו בהפסקה אם אתה רוצה.״ לואי אמר והלך. שמחתי שהוא נחמד אלי. חשבתי שיקבלו אותי שונה כי אני גיי, רגע.. לואי גיי? הוא.. אממ הוא נראה ככה. אני אברר את זה היום במסיבה. בתקווה והוא וחברים שלו יבואו.
נכנסתי לשיעור מוזיקה והלב שלי נפל. זאין ישב שם והסתכל עלי. מה הוא עושה פה?? אולי הוא סתם מבקר? הסכמנו להשאר חברים אבל המצב ביננו קצת מוזר. הוא פתאום ׳החליט׳ שהוא סטרייט והוא נםרד ממני. אני לא מבין.
״מה אתה עושה פה?״ שאלתי. ״מה לא שמח לראות אותי? התגעגעתי אחי״ אמר. אני לא יודע מה אני מרגיש, הוא מולי עכשיו.״בטח שאני שמח! אבל מה אתה עושה בבית ספר שלי?״ שאלתי. ״עברתי לאבא שלי, אני לא יכול יותר עם הריבים עם אמא שלי״ אמר ונשמע קצת עצוב. ידעתי שאבא שלו גר פה אבל אף פעם לא חשבתי שהוא יבוא לגור פה. זה קצת מוזר לי.
״טוב אני שמח שאתה פה.״ בסוף השיעור הלכתי לשולחן של לואי נייל וליאם שזאין מאחורי. ״היי, זה זאין חבר שלי מהעיר הקודמת שהייתי גר בא״ אמרתי והתישבתי בשולחן. ״היי״ ליאם אמר ונייל ולואי המשיכו לאכול ״מה אתנ עושה פה?״ נייל שאל בחוצפה, ״גר פה אחה מה?״ זאין ענה בחזרה הוא יודע להחזיר שצריך״הבנתי הבנתי אתה גם גיי?״ שאל אני לא מבין מה הבעיה שלו זה כולה נטיה מינית ״לא״ זאין ענה ישר. ״אז אממ.. יש היום מסיבה במועדון החדש שנפתח אתם רוצים לבוא?״ שאלתי ״כן אנחנו נבוא.״ לואי אמר וחייך אלי, הרגשתי שהלב שלי נפל אני לא יודע למה אנחנו בקושי מכירים.
״מי אמר?״ נייל אמר פתאום קוטע את מחשבתי. ״אני אמרתי ואתה בא!״ לואי אמר לנייל. ״טוב נו רגע זה עם אלכוהול נכון?״ נייל שאל אותי ״כן ברור איזה מסיבה זה בלי אלכוהול..״ עניתי
אני קצת התרגשתי להערב.
YOU ARE READING
Who i am??// larry stylinson
Actionלואי נער בן 17 שבטוח שהוא סטרייט, עד שמגיע ילד חדש בכיתה שמבלבל אותו מינית...