Who i am??- 6

97 12 2
                                    

״ הארי דאגתי לך! איפה הייתה??״ אמא שלי צעקה בשניה שנכנסתי, נבהלתי והייתי צריך לחשוב מהר ״ישנתי אצל חבר ושכחתי להודיע״ עניתי מהר ״איזה חבר?״ היא שאלה אני חושב שזה הפעם הראשונה שהיא מתעניינת בחברים שלי, בדרך כלל היא לא עושה מזה עניין והיא לא שואלת.״לואי.״ עניתי. ״תביא אותו הביתה שנראה אותו״ היא אמרה .״לא לא זה מביך אנחנו מכירים רק כמה ימים.״ אמרתי ״הארי אתה ישנת אצלו.. קרה משהו?״ היא שאלה וישר הבנתי מה הכוונה שלה הסתכלתי עליה בפרצוף מוזר ״הארי אתה יודע שאתה יכול לדבר איתי״ היא אמרה. חשבתי קצת על הרגשות שלי כלפיו אני ואמא שלי ממש פתוחים וחשבתי על לספר על על הרגשות שלי אבל.. לא אני לא יעשה את זה ואם אני אדבר עם מישהו זה יהיה עם ג׳מה היא יותר מבינה אותי והיא אחותי הגדולה אני יכול לסמוך עליה עם הכל.
היא מדהימה מאז שהיא נכנסה להריון לא ראיתי אותה הרבה ואני בעצמי לא יודע ממי היא בהריון. אבל זה עניין שלה והיא תספר שהיא תיהיה מוכנה לספר. ״אני יודע אמא.. תודה״ עניתי והתקדמתי לחדר.
התיישבתי במיטה והתעסקתי קצת באתרי בגדים בגוגל. לאחר כמה דקות ג׳מה נכנסה וחיבקה אותי, זה היה בפתאומיות ולא הבנתי למה פתאום לאחר כמה שניות הבנתי שהיא בוכה.
״ג׳מה? את בסדר?״שאלתי היא הרימה את הראש והסתכלה עליי ״אני צריכה לספר לך משהו..״ היא אמרה והיא הייתה נראת מפוחדת, אני לא מבין מה יכול להיות שהיא בוכה ככה ״אוקיי אני מקשיב״ אמרתי כואב לי עליה אני לא אוהב לראות אותה בוכה זה לא מתאים לי
״אני צריכה לספר לך מי האבא״ היא אמרה לפי הצורה שהיא אמרה את זה אני מכיר אותו.. התחלתי לפחד מהמשך המשפט
״אני לא יודעת איך לספר לך אבל.. אתה זוכר את הלילה שאתה חזרת שיכור וזאין החזיר אותך הביתה?״ היא שאלה ודמעות ירדו מעינייה.
״כן..״ רגע זה זאין?? זאין הכניס את אחותי להריון??? ״אז זאין נכנס לחדר שלי.. ואני לא יכולתי לסרב״ היא אמרה. ״זאין?? את רצינית ג׳מה?? זאין?? אנחנו הייתי ביחד בתקופה הזו את גרמת לבן זוג שלי לבגוד בי?? ועוד להכניס אותך להריון??״ צעקתי עלייה והתחלתי לבכות. הרגשתי שהכל משתנה ברגע. גיליתי שבגדו בי עם אחותי.
אני אהרוג את הבן זונה הזה! אני בהלם שהוא עשה משהו כזה בכלל.״הארי תקשי-״ ״לא ג׳מה אני לא רוצה להקשיב! שום מילה מהפה שלך.״ אמרתי ויצאתי מהבית. חשבתי מה לעשות או עם מי לדבר אבל הבן אדם היחידי שאני רוצה לדבר איתו זה.. לואי.
׳היי לואי אני באמת צריך לדבר עם מישהו ואתה החבר הכי קרוב שלי פה.. אפשר לבוא?׳ כתבתי לו מחכה לתשובה. ׳הכל טוב? אתה יכול לבוא׳ ׳תודה אני בדרך׳ מכיוון שאנחנו גרים יחסית קרוב הלכתי ברגל ואחרי 11 דקות של הליכה הגעתי. דפקתי בדלת ומישהי שאני לא מזהה פתחה את הדלת. ״היי אני פיבי, מי אתה?״ היא אמרה ״היי אני הארי, לואי בבית?״ שאלתי
״לואי!!! חבר שלך פה!״ היא צעקה אני מניח שזו עוד אחות שלו.. כמה אחיות יש לו..
״היי, אתה בסדר?״ הוא שאל ופשוט התחלתי לבכות, הרגשתי אדיוט שבוכה מול החבר היחיד שיש לו. ״אוו הארי.. בוא״ הוא אמר ושם יד מאחורי הגב שלי והוביל אותי לחדר שלו. אותו החדר שהתעוררתי בו אחרי הלילה שניסיתי לנשק אותו.
״מה קרה?״ הוא אמר וסגר את הדלת.״אחותי בהריון..״
״אוו זה לא כל כך נור-״ ״מזאין״ קטעתי אותו. הפרצוף שלו היה קצת בהלם. ״זאין ואתה לא אקסים? איך דבר כזה יכול לקרות?״ הוא שאל והוא נשאר רגוע מה שהרגיע אותי גם. ״ היה איזה יום שזאין החזיר אותי אחרי ששתיתי יותר מידי הביתה.. והוא היה שיכור גם אבל פחות ממני. הוא ראה את אחותי וניצל את ההזדמנות, כמה ימים אחרי זה הןא נפרד ממני כי הוא אמר שהוא סטרייט.״ אמרתי ״הארי אני כל כך מצטער בשבילך.. אני יודע שזאין היה חבר טוב שלך.״ הוא אמר והתקרב אליי. היד שלו מאחורי גבי. הוא התקרב לחיבוק.
הרגשתי פרפרים בבטן אני כל כך רוצה להיות איתו עכשיו הוא גורם לי הרגשה ככ טובה. פתאום הוא הרים לי את הראש ונישק אותי.
השפתיים שלו זזות כנגד שלי זה הרגיש נשיקה שלא נגמרת,הרגשתי כל כך טוב שהשפתיים שלנו מחוברות . הוא אמר לי שהוא סטרייט אבל עכשיו הוא נישק אותי.. אני לא מבין
מה הוא בכלל??

Who i am??// larry stylinsonWhere stories live. Discover now