[ Autor pov]
Săptămâna trecută, Jungkook ne mai mergând pe la Yoongi,ca rege are destule treburi și responsabilități, ziua de duminică veni, Jungkook având programul liber, așa că nu mai stă mult pe gânduri și decide să meargă în vizită la Yoongi pentru al vedea pe Tae.
<acasa la Yoongi>
— Cum adică nu este la tine? Atunci unde se află? Întrebă Jungkook îngrijorat,dar nervos.
— Nu înțeleg de ce te enervezi,se află la Seokjin,ai spus că nu te interesează ce fac cu el sau unde îl duc din moment ce nu-l suporți.
— E...Eu...
— Jungkook, știu deja că îl placi. Deci te rog nu mă minți.
— Ba nu o fac, încearcă să nege.
— Atunci de ce ai venit mereu la mine, însă mereu te uitai după Tae?
— Ai-Ai văzut? Întrebă rușinat.
— Da și te înțeleg,Tae este un băiat foarte drăguț și cuminte.
— Ya! Nu mai vorbi așa despre băiatul meu.
— Stai calm,spune Yoongi și chicotește, îl al pe Jimin al meu.
— Bine.
— Atunci haide,vom merge la Jin acasă.
— Bine. Spune Jungkook,apoi pleacă, însă nu înainte să-l anunțe pe Jimin.
<la Jin acasă>
— Haide Tae ști că tăticul tău te iubește.
— Ba...Ba niu. Spune și plânge.
— Tae puiule,vino să papi puțin,apoi vom dormi împreună.
— Eu vleau să dolm și ță papa doal cu Daddy. Spune printre suspine.
Jin oftează încet, apoi îl lasta pe Tae sit pregătește masa pentru el și micuț ,în timp ce el pregătea tot Tae iesi afară pe ușa și plecă din casa lui Jin,după cinci minute Jin intră înapoi în living și nu îl găsește pe Tae.
Taeee ,unde esti puiule?Taeee
baby ,hai la masă ...Tae unde ești? Țipă acesta cât poate de tare.Dintr-o dată câteva bătăi în ușă se fac auzite , așa că merge repede și deschide, Yoongi și Jungkook fiind în fața sa.
—Jin ce se întâmplă de ce plângi? Întrebă Yoongi îngrijorat.
— Unde este Tae? Întrebă Jungkook direct.
— P... Păi...
— Unde este Tae? Spune Jungkook nervos.
— El....a
CITEȘTI
🍷Daddy the vampire🍷
Vampire❤️[FINALIZATĂ]❤️ In această poveste este vorba de marele rege al vampirilor pe nume Jeon Jungkook, aceasta mereu a fost rece si dur pana într-o zi când , Kim Taehyung un băiat micuț si firav ce suferă de little space, este adus de gardienii acestuia...