🦋52🦋

739 54 1
                                    

[ Autor pov]

— Hyung care este planul?

— Întâi vom merge în bibliotecă.

— Bine. Spune Jungkook ,apoi cei doi pleacă spre bibliotecă.
.
.
.
.
După ce au ajuns în bibliotecă, Yoongi se duse spre rafturile mari și înalte cu magie, poțiuni, vrăji și multe alte lucruri.

{ După jumătate de oră}

În jumătate de oră cei doi băieți au adunat toate cărțile ce le aveau în bibliotecă despre magie neagră și vrăji.

— Cred că astea sunt toate cărțile de aici.

— Cred că da.

Pleacă amândoi la masă luându-și câte o carte începând să citească.

După ceva timp în care cei doi au răsfoit toate cărțile Yoongi a găsit acea vrajă.

— Kook uite-o

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

— Kook uite-o. Spune Yoongi epuizat după cât au căutat.

— Asta e bine. Dar ce ingrediente conține de nu are gust atunci când o folosești?

📚 Aici scrie că pentru a manipula mintea cuiva și pentru al face să fie sclavul  tău trebuie să folosești această poțiune fără gust sau miros,este cea mai ușoară și cea mai grea vrajă de detectat , adică poți să fi vrăjit  fără ați da seama.📚

— Nu are ingrediente? Întreabă Jungkook confuz.

— Ba da. Ai nevoie de:

📚Doi solzi de pește.
📚O picătură de sânge de la o căprioară.
📚 Niște lacrimi de la un dragon.
📚 Și 200g de lapte de la o mamă.

— Sună destul de scârbos dacă le pui pe toate la un loc. Pun pariu că ar avea un gust oribil ,deci cum de nu se simt?

— Sunt ingrediente scrie că dacă adaugi niște alge roși uscate mirosul și gustul vor dispărea.

— Acum că știm ce mi-a turnat în mâncare,ar trebui să fim atenți la venirea ei.

— Da.

După ce termină de discutat Yoongi coboară jos în living ,iar Jungkook se duce la cei doi micuți  ce i-au pus la somn înainte de a pleca spre bibliotecă.

Jungkook deschide încet ușa pentru a nu-i trezi, înaintează spre pat pentru ai înveli mai bine să nu răcească,le plasează câte un sărut pe frunte,apoi pleacă din nou la Yoongi jos, încercând să conceapă un plan.

🍷Daddy the vampire🍷Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum