[ Autor pov]
Lunile au trecut, astăzi fiind deja ziua în care Taehyung cât și Seokjin trebuie să nască. Nu că era ceva programat ,dar după ultima lor ecografie li sa spus că era timpul pentru a da naștere copiilor. Durerile fiind insuportabile. Așa că uite-i aici,în spitalul în care vor aduce pe lume copilași.
— Unde se află soțul lui Jeon Taehyung?
— Eu sunt domnule doctor.
— Felicitări, soțul dumneavoastră va dăruit un băiețel de două kilograme patru sute.
— Îi pot vedea? Întreabă acesta cu lacrimi în ochii.
— Desigur.
— Voi intra eu primul, după o puteți face și voi.
— Stai calm,noi așteptăm să nască și Jin.
— Bine.
Acesta pășește în salonul de spital ,cu obrajii pătați de lacrimile ce nu încetează să îi inunde ochii.
— Kook, nu mai plânge te rog. Spune Taehyung îngrijorat pentru soțul său.
— Liniște-te iubire, sunt lacrimi de bucurie. Spune și îi sărută buzele,apoi fruntea celui mic. Ești atât de frumos,semeni cu mămica ta.
— Și cu tăticul său cel atrăgător.— Te iubesc așa mult Taehyung.
— Te iubesc la fel de mult Kook.
Când Jungkook vreun să îl mai sărute odată , copilul se bagă cu capul la sânul lui Taehyung.
— Uite iubire ce copil nerăbdător avem.
— Observ dragule. Spune în timp ce îi dă micuțului să mănânce.
— Cred că i-am găsit un nume. Spune Taehyung.
— Care iubire?
-Jeon Jung-su Yong Dae
— Îmi place,i se potrivește.
[ La Namjin]
Seokjin născu și el un băiețel de doar două kilograme,era mai micuț și părea așa firav. Aceștia îi dăduseră deja numele de Kim Min-Jee Yon.
☆☆☆☆
Copii au fost duși în camera cu incubatoare, unde se afla acum cei șapte prieteni.Toți s-au minunat de frumusețea celor doi băieți, însă la ce se așteptau și părinți sunt la fel ca ei.
Jungkook și Taehyung au pregătit chiar și camera unde va dormi copilul când va mai crește ,au vrut să se asigure că nimic nu lipsește, au luat chiar și hăinuțe, două biberoane,trei suzete,pemparsuri ,aveau totul la fel și familia Kim .
[Cea a lui Jeon Jung-su Yong Dae]
[Cea a lui Kim Min-Jee Yon]
☆▪︎▪︎☆▪︎▪︎☆
Trecuseră două săptămâni de când cei doi băieți născuseră,acum o săptămână fuseseră externați, iar de acum trei zile Jeon Taehyung este oficial vampir ,cu toate că are pofte de sânge Jungkook îl ajută mereu pentru ca totul să fie bine.
CITEȘTI
🍷Daddy the vampire🍷
Vampire❤️[FINALIZATĂ]❤️ In această poveste este vorba de marele rege al vampirilor pe nume Jeon Jungkook, aceasta mereu a fost rece si dur pana într-o zi când , Kim Taehyung un băiat micuț si firav ce suferă de little space, este adus de gardienii acestuia...