5 | 𝚐𝚘̈𝚣𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗𝚒𝚗 𝚒𝚌̧𝚒 𝚙𝚊𝚛𝚕ェ𝚢𝚘𝚛

114 14 2
                                    

"AAAAAAAAAAAAAAAAAA"

"Jimin bir sus artık, bağırmasana gerizekalı."

"NASIL SAKİN OLAYIM BENİ KENDİ PROFİLİNDE PAYLAŞTI LAN!"

"Sabır ya.."

Tam tamına iki saattir evin içinde koşturup bağırıyordum. Bu durumdan bıkmış Tae ve Yoongi beni susturmaya çalışıyordu. Yoongi sabır dilese de ve bana ne kadar bağırsa da asla susmayacaktım. Gördüğüm an çığlık atmamla bir kalp krizi yaşamışlardı sonra fotoğrafa bakıp aptalca gülmüştüm ve sonra yine bağırmaya başlamıştım.

Tabii Tae'de ilk gördüğünde benimle birlikte bağırmıştı sesimizi duyan ailemde öğrenmiş ve onlarda çok sevinmişti.

"Tamam sakinim, bağırmayacağım."

Sakince yerime oturdum ve bir daha bakmak için profile girdim o sırada bir bildirim gelmişti.

(jjkookie: hafta sonu müsaitsen buluşabilir miyiz?)

"NEEEEEEEEEEEE?!"

"Ya yine ne oldu amına koyayım, yeter ha sikice- OOHHAAAA"

"Yoongi niye bağırıyorsun apt- OOOBAAAAAA"

Elimi kalbime götürdüm sakinleşmek için nefes almaya çalıştım. Kalbim neredeyse elime gelecekti. Tamam, şu an sakin olup ona cevap vermeliydim. İki elimle tuttum telefonu çünkü titriyordu. Mesajlara geldim ve Jungkook'a tıkladım.

...

jjkookie
hafta sonu müsaitsen buluşabilir miyiz?

mochijim

evet, müsaidim

ne zaman buluşacağız?

jjkookie
pazar uygunsa saat 17.00'da buluşalım

mochijim

olur bana uyar

o zaman pazar günü görüşürüz

jjkookie
pazar günü görüşüz
♡︎

mochijim
♥︎

"Bana kalp attı, sanırım ölme zamanım geldi, sizi seviyorum, hoşçakalın."

"Bozuldu bu yine ya. Tut şunu kaldıralım."

Kollarımdan tutup beni yine yatağa oturtmuşlardı. Ben ise az önce olan konuşmayı düşünüyordum. Benimle birlikte vakit geçirmek istemişti ve bana kalp atmıştı, şaka gibi. Ben boşluğa dalmış onu düşünürken Tae ve Yoongi yanlarında olmama rağmen benim hakkımda konuşuyorlardı, harika arkadaşlar.

Yerimden kalktım ve lavaboya doğru ilerledim. Soğuk suyu yüzüme birkaç kez çarptım ve kendime gelmemi sağladım. Aynada kendime baktım biraz ve sonra odama gittim tekrar. Kapıyı açtığımda ise Tae ve Yoongi-

"Lan gözüm kör oldu ya."

"Siktir git Jimin."

Hala öpüşmeye devam eden çifti arkamda bıraktım ve salona gittim. İğrenç pislik gayler benim odamda öpüşüyordu. Canım odam seni çok seviyorum, böyle şeyleri gördüğün için üzgünüm. Salonda televizyon izleyen annem ve babamın yanına gittim. Annemin dizine doğru yattım ve saçlarımı okşamasını bekledim. O da beni anlamış gibi saçlarımı okşamaya başlamıştı.

"Anne ben ne giyineceğim? Yanında heyecanlanmadan nasıl duracağım? Tae, Chanyeol, Yoongi, Jin Hyung ve Jisung olmadan nasıl sohbeti ilerleteceğim?"

𝑎𝑛 𝑜𝑟𝑑𝑖𝑛𝑎𝑟𝑦 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin