flashback
''Onun için endişeleniyorum. Neden bize bir şey söylememek konusunda bu kadar ısrarcı anlamıyorum. Sonuçta birbirimizi koruyacağımıza söz verdik.''
Jisung'a katıldığını belli etmek için Felix kafasını salladı. 7 arkadaş Okuldan erken ayrılmış olan Seungmin'in son zamanlarda ki tuhaf davranışları için yorum yaparken yolda yavaş adımlar ile yürüyorlardı. 1-2 dakika sokakların arasından geçtikten sonra ilk çıkan ses Changbin'den olmuştu.
''Benim markete uğramam gerek annem gelirken ekmek almamı söyledi.''
''İstersen seninle gelebiliriz. Korkar mısın?''
''Çok düşüncelisin Lee çok bilmiş.''
''Ne bok yersen ye. İyilik de yaramıyor.''
Başka sokağa ayrılan arkadaşlarının arkasından el sallayan 6'lı kısa bir süre sonra önlerine dönmüş ve sohbeti devam ettirmişlerdi.
''Yarın Seungmin'in doğum günü bence onun zor zamanlarında yanında olduğumuzu hissettirmek için ağaç evde ufak bir kutlama yapabiliriz ha?''
Jeongin'in fikrine herkesten onaylar şekilde ses gelince genç hemen gülümsedi.
''Pekala malzemeler için ne yapmalıyız?'' Grubun en büyüğü konuştuğu sıra Hyunjin hemen elini kaldırdı.
''Ben süsleri alırım! Ailem şu sıralar çok bilgisayar oynadığım için harçlık vermiyor.''
''Nesin sen çocuk mu?'' Minho yine ters ters cevaplayarak devam etti. ''Ben peçete alırım. Nasıl olsa hala benden küçük olduğu için ağlaması gerekecek.''
''Hyung. Bana çocuk muyum diye soracağına uğraştığın yaştaki insanlara bak......Pedofili misin?''
''Sarı kafanı klozete sokmamı istemiyorsan sus.''
''Ben mumları alırım. Changbin içecekleri halleder.''
''Kim dedi bunu Changbin mi? Beleşçinin teki o.'' Jisung , Minho dan gelen yanıta bozulmadan cevap verdi. ''En azından içecekler peçeteden pahalı.''
Bangchan tartışan ikiliye gülümseyerek yanıtladı. ''O zaman ben müziği hallederim.''
''Hyung atıştırmalıkları da ben alırım.''
''Eğer atıştırmalıkları Jeongin alıyorsa ben pastayı yaparım.'' Felix de görevini aldıktan sonra 6'lı yarın ki buluşma için saati ayarlayıp akşam grupta Seungmin'i çağırmak için rol yapacaklarını konuşup ayrıldı.
MAHŞERİN 8 ATLISI
Jijilisung: Arkadaşlar ben çok kötüyüm.
Leeinstein: İyisin iyisin.
KokoaIN: Aaa noldu hyung?
Yongcookie: Noluyor hyung?
ChangbinChangin: Gene noldu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim Seungmin OUT.
Mystery / ThrillerBeraber büyüyen 8 yakın arkadaş her gün birbirlerine vakit ayırabilmek için sözleşirlerdi. Kim Seungmin'in son zamanlarda ki davranışları 7 arkadaşı sürekli meraklandırdığı için klasikleşmiş ağaç evlerinde hemen bir buluşma ayarlanmıştı. Fakat Kim S...