BangChan is suspect

54 9 2
                                    

''Size her şeyi anlatacağım Memur Bey.''

''Bana her şeyi anlatacaksın zaten fakat önce sorduğum sorulara cevap ver. Susma hakkında sahipsin.''

''Pekala.''

Bangchan gri odada gerginlikle ellerini birbirine geçirmiş sağ dizini sürekli sallıyordu. Seungmin'in ölümü zaten onu mahvetmişken, şimdi anılarla dolu yolculuğa çıkacaktı. Bu onu her ne kadar tedirgin ederse etsin, asıl korktuğu şey duygularını açmak olacaktı. Önündeki memur gömleğinin kollarını dirseklerine çekmiş ve ellerini masaya yaslayarak karşısındaki çocuğa ilk sorusunu yöneltti. 

''Kim Seungmin. Grubunuzda en çok kiminle anlaşamazdı?''

''Aslında hepimiz birbirimizle iyi anlaşırız.'' 

''Aslında?''

''Changbin ile sürekli atışır dururlardı ama bunun arkadaşça olduğunu sizde fark edebilirdiniz. Ama son zamanlarda Jeongin ile arasının biraz açıldığını düşünüyordum. Çünkü Jeongin aynı zamanda onunla en yakın olan kişidir. Bazen ters cevaplar verip onu ortalık yerde kabaca sustururdu. Bir başka gün ise yaptığı ters davranış için özür diler bütün gününü ona ayırırdı ve bu yaklaşık 1 ay boyunca devam etti. ''

''Peki 1 ay boyunca sen ve diğerleri neler olduğunu sormadınız mı?''

Bangchan düşünür gibi yaptıktan sonra tekrar cevapladı.

''İnanın bana memur bey çok fazla sordum. Ama sürekli sormamdan sinirlenmiş olacak ki en sonunda benimle bile az ve çekinir konuşmaya başladı sonrasında ise tamamen uzaklaştı.''

''Peki senin?''

''Benim ne?''

Memur karşısında soğuk terler atan çocuğun neden utandığını anlasa da sonuçta bu bir sorguydu. 

''Senin yakın olduğun birisi var mıydı?

Daha da açmam gerekirse özel olarak bağ duyduğun?''

Bangchan beklediği soruyu aldığında derince soluklanıp, er ya da geç birilerinin öğreneceğini bildiği için sakince cevapladı. ''Evet.''

''Grup arkadaşların biliyor muydu?''

''Hepsi değil. Sadece biri fark etmişti. sizin de anladığınızı düşünüyorum ki bağ duyduğum kişi Seungmin. Onun hakkında çokça meraklandığım için sürekli olarak Jeongin'e danışırdım. Yakını olduğu için erkenden fark etmişti zaten. İsterse diğerlerine söyleyebileceğini dile getirmiştim ama bunun benim özelim olduğu için beni ilgilendirdiğini söyledi.''

''Anlıyorum.''

''Peki Siz bunu söyledikten hemen sonra mı uzaklaşmaya başladı?''

''Hayır. Jeongin öğreneli 2 ay olmuştu bile ama bundan 1 ay sonraya yakın sanırım, yavaş yavaş uzaklaştı benden.''

''Senden başka ona bir şeyler hisseden var mıydı?''

''Bunu bilmiyorum. Ama grubumuzda ona karşı bir şeyler hisseden tek kişi ben olurdum sanırım.''

''Felix Lee 'ye göre ağaç evde Seungmin hakkında konuştuğun birisi varmış. O kişi Jeongin miydi?''

''Evet efendim. Fakat Seungmin hakkında konuştuğumu biliyor muydu?''

''Bu konuları aranızda halletmeniz gerekir kişisel olaylarınız beni ilgilendirmiyor.''

''Fakat ilişkilerimiz hakkında kartları oldukça açık oynuyoruz Bay Park.''

''Sırf biri elinden şekerinizi aldı diye onu suçlayamam Bay Chan. Sahip çıkamadığın özeline bizim sahip çıkmamızı bekleme lütfen.''

''Pekala öyle olsun. Bu olaylar sonucunda ne olduğunu göreceğiz.''

''İyi günler.''

Bangchan hiçbir şey demeyerek sorgu odasından ayrıldı. Felix'in çoktan ondan şüphelenmeye başladığını biliyordu fakat bu kadar açık bir şekilde öğrendiğini bilmiyordu. Bu zamana kadar ona tek bir laf etmeyip sadece susmuş ve onunla eskisi gibi konuşmaya devam etmişti. Bunun için minnettardı fakat bir o kadarda tuhaf hissetmişti karşısında ona el sallayan çilliye bakarken. Sırasıyla çocuklara göz değdirdi. Belki de birbirleri hakkında bilmedikleri çok fazla şey vardı. Adımlarının ardından duyduğu sesle hareketlenen arkadaşlarına gülümsedi. 

''YANG JEONGIN. SORGU ODASINA BEKLENİYORSUNUZ.''

Kim Seungmin OUT.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin