''Kim Seungmin ile son konuşmanızın üzerinden ne kadar geçti?''
Gri duvarlarının sıkış tepiş olduğu odada bir tarafta mariana çukurunun en dibinde hala ne olduğunu çözmeye çalışırmış gibi dinleyen stajyerler varken diğer tarafta yıllarını geçirmiş çizgili tahta masada, karşılıklı oturan memur ve Felix vardı. Olaylar etrafta cirit atmaya başlamışken sonradan katılan kişi olmuştu Felix. Seungmin ile sadece 22 Eylül tarihinde ölümünden hemen önce, gruptan attığı mesajı okuduğunu onun haricinde son zamanlarda olan tuhaf davranışlarını dile getirmişti. Memur verilen cevaba hafifçe gülümseyerek kafasını eğip yeniden yüzüne odaklandı. Karşısındaki çocuğun masum bakışları altında ezilmiyordu. Bir çok melek yüzlü şeytan görmüştü.
''Onunla sorunun neydi?''
Çocuk panik yapmamaya çalışarak parmaklarını avucuna bastırdı. Onunla sorunu olup olmadığına kendisi de emin değildi, sadece atmosfer onu gafil avlamıştı. ''Onunla sorunum yoktu efendim.''
''Pekala Lee Felix, grup arkadaşlarının ismini ve Seungmin ile yakın olanları sayar mısın?''
''Lee minho, Hwang Hyunjin, Seo Changbin, Han Jisung, Yang Jeongin, Bang Chan.''
''Yang Jeongin, Ben, Han Jisung, Hwang Hyunjin, Seo Changbin, Lee Minho, Bang Chan .''
''Grubunuzda arasının soğuk olduğunu düşündüğün kişiler var mıydı?''Felix etrafa sakince bakarken içinde tuttuğu şeyi söylemeye karar verdi.
''Aslında bakarsanız, Chan Hyung bize her zaman abi gibi yaklaşmıştır. Fakat Seungmin ile daha özel bir şekilde ilgilenirdi. Jeongin ile bunu fark ettiğimiz zaman dile getirmemize rağmen Seungmin hep soğuk yaklaşmış böyle şeyleri aklımızdan çıkarmamızı istemişti. Uzun bir süre onunla mesafeli oldu fakat son zamanlarda hem tedirgin halde davranıp hem yanında biterdi. Sorduğumuzda ise yanlış anladığımızı sadece temkinli olmayı sevdiğini söylerdi.''
''Bangchan grupta Seungmin hakkında konu açılırsa genellikle ne gibi yaklaşımda olurdu?''
''Bangchan hyung hepimize aynı davrandığını, kafamızda büyüttüğümüzü söyleyip sarılırdı. Fakat onun ağaç evimizde birisiyle konuşmasını dinlemiştim. Biraz hüzünlü geliyordu.''
''Telefonunda mıydı?''
''Hayır. Yanında kim vardı görememiştim fakat birisine onu çok sevdiğini, korkmasını istemediği için kaçtığını, onun için her şeyi yapacağına dair sözler söylüyordu.''
Memur sandalyesinden kalkarak ellerini masaya yaslayıp biraz düşündü. Olayların karmaşıklığını, ve düğümleneceğini sadece 1 saniyede anlamıştı. Karşısında ki çocuk şimdilik serbest tutulup şüpheli olarak kayıtlara geçirilmişti.
Felix polis merkezinden çıkarken bileklerini okşayıp hafifçe gülümseyerek karşısında onu bekleyen arkadaşlarının yanına koşturdu. Sıradaki şüpheli ise açıkça belliydi.
Bang Chan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim Seungmin OUT.
Mystery / ThrillerBeraber büyüyen 8 yakın arkadaş her gün birbirlerine vakit ayırabilmek için sözleşirlerdi. Kim Seungmin'in son zamanlarda ki davranışları 7 arkadaşı sürekli meraklandırdığı için klasikleşmiş ağaç evlerinde hemen bir buluşma ayarlanmıştı. Fakat Kim S...